Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-03@02:02:55 GMT

پدیده مشهد مقابل استقلال تسلیم شد

تاریخ انتشار: ۳ دی ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۹۷۶۴۲۴

پدیده مشهد مقابل استقلال تسلیم شد

به گزارش خبرنگار ایرنا در دقایق ابتدایی این بازی پاس مهدی‌پور به جعفر سلمانی رسید و او نخستین گل استقلال را وارد دروازه فراهانی در تیم پدیده کرد.

دقیقه ۲۳ این بازی هم رودی ژستد توانست از موقعیت ایجاد شده به‌خوبی استفاده کند و گل دوم استقلال را از آن خود کند.

ارسال کرنر مهدی پور در دقایق پایانی نیمه اول نیز به آرمان رمضانی رسید تا او سومین گل استقلال را وارد دروازه پدیده کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این بازی در دقایق ابتدایی به دلیل پاره بودن تور یکی از دروازه‌ها با تاخیر آغاز شد. از سوی دیگر امین قاسمی نژاد نیز از لیست بازیکنان تیم استقلال برای این دیدار خط خورد.

فرهاد مجیدی برای این دیدار از ترکیب سیدحسین حسینی، حسین مرادمند، سیاوش یزدانی، مهدی مهدی‌پور، کوین یامگا، زبیر نیک‌نفس، جعفر سلمانی، آرمان رمضانی، عارف آغاسی، رودی ژستد و امیر حسین حسین‌زاده استفاده ‌کرد.

سیدعباسی سرمربی پدیده هم برای این بازی، میلاد فراهانی، محمد حسین حیدری، مجتبی بیژن، علی طاهران، ابوذر صفرزاده، ابوالفضل عکاشه، حسام پورهاشم، میلاد کمندانی، مسعود زائر کاظمین، رحمان جعفری و محمدرضا فلاحیان را برای کسب نتیجه مقابل استقلال انتخاب کرده بود.

قضاوت این مسابقه برعهده  میثم حیدری بود و  قهرمان نجفی، بهمن عبداللهی و وحید زمانی به عنوان کمک او را یاری کردند و نادر جعفری وظیفه نظارت را بر عهده داشت.

علی طاهران، مسعود زائرکاظمی و مهدی شریفی  از تیم پدیده، عارف آقاسی، سیاوش یزدانی و حسین مرادمند از تیم استقلال، کارت های زرد بازی را از داور مسابقه دریافت کردند.

هم اکنون استقلال با کسب ۲۵ امتیاز از ۱۱ بازی در رتبه اول جدول است و پدیده هم با کسب ۲ امتیاز از ۱۱ بازی در انتهای جدول لیگ برتر فوتبال قرار دارند.

برچسب‌ها تیم فوتبال پدیده مشهد مشهد استقلال مهدی شریفی امين قاسمي نژاد جعفر سلمانی کوین یامگا لیگ برتر فوتبال امین قاسمی نژاد سید حسین حسینی آرمان رمضانی سیاوش یزدانی فرهاد مجیدی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: تیم فوتبال پدیده مشهد مشهد استقلال تیم فوتبال پدیده مشهد مشهد استقلال مهدی شریفی امين قاسمي نژاد جعفر سلمانی کوین یامگا لیگ برتر فوتبال امین قاسمی نژاد سید حسین حسینی آرمان رمضانی سیاوش یزدانی فرهاد مجیدی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۹۷۶۴۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ظرفیت تمامی قطارهای فوق العاده مشهد در دقایق اول تکمیل شد

با توجه به پیش فروش بلیت‌ قطارهای فوق العاده ای که شرکت راه آهن برای بازه زمانی تعطیلات پایانی هفته و به مناسبت شهادت امام جعفر صادق ع گذاشته شده بودند طبق بررسی‌ها صورت گرفته پیش فروش تمامی بلیت ها به اتمام رسیده و ظرفیت قطارها در تمامی سایت های اینترنتی فروش  بلیت تکمیل شده است.

این در حالی است که شب گذشته در دقایق پایانی ۱۰ اردیبهشت ماه شرکت راه آهن در یک توییتی اعلام کرد که سه رام قطار فوق العاده با توجه به افزایش تقاضای برای زیارت مشهد همزمان با شهادت امام جعفر صادق ع قرار داده است و پیش فروش این قطارها از ساعت ۹ صبح آغاز می شود.

اما بررسی ها حاکی از پر شدن ظرفیت قطارها و صندلی های عرضه شده است.

باشگاه خبرنگاران جوان اقتصادی راه و شهرسازی

دیگر خبرها

  • ناکامی آزمون مقابل تیم سابق / لورکوزن در آستانه فینالیست شدن
  • در بازی تراکتور - استقلال همه ضرر کردند؛ به جز رقیب سرسخت حسین حسینی!
  • تراکتور و استقلال به دنبال مساوی بودند
  • هفته بیست و پنجم لیگ برتر|توقف شاگردان نکونام در تبریز/ استقلال صدر جدول را به پرسپولیس تعارف زد
  • گزارش زنده؛ تراکتور ۰ _ استقلال ۰
  • ترکیب دو تیم تراکتور و استقلال اعلام شد
  • ترکیب احتمالی استقلال مقابل تراکتور
  • ترکیب احتمالی تراکتور مقابل استقلال با یک سورپرایز
  • ترکیب احتمالی تراکتور مقابل استقلال
  • ظرفیت تمامی قطارهای فوق العاده مشهد در دقایق اول تکمیل شد