Web Analytics Made Easy - Statcounter

عسگری به عملکرد داوری در بازی استقلال و پدیده پرداخت.

کارشناس داوری گفت: داور بازی از دقیقه 70 بازی را برای خود سخت کرد و یک خطای بی مورد را به ضرر پدیده گرفت که باعث اعتراض بازیکن پدیده شد و به او کارت قرمز نشان داد.

به گزارش طرفداری، حسین عسگری در گفت و گو با فارس، در خصوص داوری دیدار دو تیم استقلال و پدیده اظهار داشت: 

بازی ساده ای بود و میثم حیدری اشتباه تاثیر گذاری انجام نداد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اگر برخورد هایی که در بازی اتفاق افتاد در محوطه جریمه رخ می داد و همین تشخیص ها  را می داد جز اشتباهات مهم به حساب می آمد.

وی افزود:

داور بازی از دقیقه 70 بازی را برای خود سخت کرد و یک خطای بی مورد را گرفت و بازیکن پدیده خطایی انجام نداد. این خطا بی مورد منجر به اعتراض بازیکن پدیده شد و در نهایت او را به دلیل اعتراض از زمین بازی اخراج کرد که باعث درگیری در بازی شد. در دقیقه 3 برخورد مهاجم استقلال با مدافع پدیده را خطا اعلام نکرد. اگر این برخورد در محوطه جریمه رخ می داد باید پنالتی اعلام می کرد. حیدری تحرک کمی در بازی داشت و نصف آن چیزی که باید بدود را ندوید. به هر حال اشتباهی نداشت که باعث تغییر نتیجه شود.

عسگری در مورد صحنه برخورد توپ به دست مرادمند که بازیکنان پدیده معترض به خطا هند و پنالتی شدند، گفت:

دست بازیکن در حالت طبیعی بود و خطای هند صورت نگرفت و تصمیم داور به ادامه بازی درست بود.

کارشناس داوری در مورد درگیری های که در بازی اتفاق افتاد عنوان کرد:

داور نمی توانست کار خاصی انجام دهد. علت این درگیری ها  مشکلاتی است که پدیده دارد مثل، این تیم 10 تا بازی انجام نداده 3 مربی عوض کرده است و مشکلات مدیریتی که در این باشگاه وجود دارد باعث می شود که بازیکنان و کادر فنی تعادل لازم را در بازی نداشته باشند و از لحاظ روحی و روانی  تحت فشار باشند و باعث درگیری می شود.  

اخبار داغ 

فیلم پیشنهاد بی‌شرمانه به دنیا جهانبخت دسته گل جدید فدراسیون فوتبال | حذف استقلال و پرسپولیس از لیگ قهرمانان آسیا! ترکیب استقلال و پرسپولیس طبق معمول لو رفت! انتقاد یورگن کلوپ از تقویم فشرده لیگ برتر انگلیس در باکسینگ دی (زیرنویس فارسی) شوخی نمانیا ماتیچ با کریستیانو رونالدو پس از شکست دادن ستاره پرتغالی در تمرینات

منبع: طرفداری

کلیدواژه: بازیکن پدیده بی مورد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۹۷۶۵۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استقلال چندساعت مانده به بازی خواهان تغییر داور!

استقلالی ها برای تغییر داور دیدار با ذوب آهن، در روز مسابقه نامه ای به سازمان لیگ فرستاده اند!

به گزارش تابناک ورزشی؛ اتفاقاتی در لیگ برتر فوتبال ایران که پسوند حرفه‌ای با خود دارد، رخ می‌دهد که بعضا در جام های محلات هم خبری از آن نیست.

امروز تیم فوتبال استقلال در اقدامی عجیب، در حالی که امشب در ورزشگاه آزادی میزبان ذوب آهن است خواهان تغییر داور شد! حرکتی زشت که می‌تواند امنیت ذهنی و روانی داور مسابقه را به هم بریزد و روی او فشار وارد کند.

انتخاب داور کوپال ناظمی و امیرمحمد داودزاده به ترتیب به عنوان داور کمک داور این دیدار باعث شده تا هواداران استقلال اعتراضاتی را نسبت به انتخاب این داور مطرح کنند.

با این وجود نکته قابل توجه براساس اسنادی که از سازمان لیگ به بیرون درز پیدا کرده است گویا مسئولان استقلال هم در این زمینه ساکت ننشسته و طی روزهای قبل اقداماتی را برای تغییر ناظمی و کمک داور این دیدار با یک داور دیگر انجام داده اند. 

بر این اساس سمیعی سرپرست جدید استقلال در نامه ای از سازمان لیگ درخواست کرده است تا ناظمی یا حتی المقدور داودزاده به دلیل اشتباهاتی که در دیدار رفت با سپاهان در اصفهان مرتکب شدند تغییر کرده و داور دیگری جایگزین این افراد شوند.

البته هرچند به نظر نمی رسد تیم داوری این دیدار تغییر کند اما برخی انتخاب های شائبه دار از سوی کمیته داوران در مقطع زمانی پایانی فصل موجب شده است تا ابهاماتی به وجود بیاید.

 

 

دیگر خبرها

  • پیکان صفر - آلومینیوم یک/ سپاهان صفر - استقلال خوزستان صفر
  • استقلال چندساعت مانده به بازی خواهان تغییر داور!
  • پیکان صفر - آلومینیوم صفر/ سپاهان صفر - استقلال خوزستان صفر
  • پیکان صفر - آلومینیوم صفر
  • درخواست رسمی استقلال خوزستان برای تغییر داور بازی با سپاهان
  • درخواست استقلال خوزستان برای تغییر داور بازی با سپاهان
  • داور دو بازی حساس پرسپولیس و استقلال + تاریخ و ساعت پخش
  • بنیادی فر داور پرسپولیس شد/ سوت بازی استقلال در دستان کوپال
  • داوران هفته بیست و ششم لیگ برتر فوتبال مشخص شدند
  • داور ۲ بازی حساس پرسپولیس و استقلال مشخص شد