Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد ، فرهاد مجیدی در نشست خبری بعد از دیدار تیمش مقابل پدیده در هفته یازدهم رقابت‌های لیگ برتر اظهار داشت: بازی طبق چیزی که پیش بینی کرده بودیم پیش رفت. ما در نیمه اول به گل رسیدیم، به بازیکنانم هم بابت برد و هم بابت گل نخوردن تبریک می‌گویم. ما امروز فرصت‌های زیادی داشتیم که می‌توانستیم از آنها استفاده کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در کل به  هر دو تیم خسته نباشید می‌گویم.

سرمربی تیم استقلال  در خصوص عملکرد رودی ژستد و اینکه با گلزنی در بازی امروز فشار از روی وی برداشته شد گفت: این بازیکن در چندین بازی موفق نشد گل بزند ولی من واقعا از عملکرد او راضی بودم. او یک بازیکن حرفه‌ای است و خیلی به تیم ما کمک می‌کند. خوشبختانه او توانست امروز گلزنی کند و در بازی های آینده هم به تیم ما کمک خواهد کرد.

مجیدی در خصوص اینکه قبل از بازی مشکلات استقلال برای حضور در لیگ قهرمانان آسیا به وجود آمد و آیا این مساله روی تفکرات تیمش اش تاثیر داشت عنوان کرد: ما هم مثل هواداران واقعا نگران این مساله هستیم ولی من فکر می‌کنم آقای آجرولو با درایتی که دارد می‌تواند این مشکل را حل کند.

خبرنگاری در خصوص اینکه آیا از عملکرد سلمانی در پست مدافع چپ  راضی است یا خیر گفت: جعفر سلمانی دفاع چپ نیست و او در پست وین بک چپ بازی می‌کند. ما از او خواستیم در شرایط حمله به تیم کمک کند، او وظایفش را خوب انجام داده و من از او کاملا راضی هستم. 

وی در خصوص دلایل قرار  نگرفتن نام قاسمی نژاد در لیست این بازی گفت: قاسمی‌نژاد هم در هفته گذشته خوب بسیار خوب تمرین کرد و ما روی او حساب کردیم اما ظاهرا باشگاه پدیده قبل از این بازی شکایتی از این بازیکن انجام داده است. البته مشکلی در این زمینه نبود ولی ما هم برای اینکه ریسک نکنیم و به همین دلیل او را در لیست قرار ندادیم.

مجیدی تاکید کرد: طی صحبتی که با باشگاه کردم پدیده هیچ طلبی از استقلال ندارند ولی ظاهرا خودش باید پول رضایتنامه‌اش را پرداخت می‌کرد. فردا با باشگاه صحبت می‌کنم تا این مساله حل شود چون قاسمی نژاد بازیکن با اخلاق و از نظر فنی هم بازیکن خوبی است و در آینده می‌تواند در آینده به ما کمک کند.

مجیدی در پاسخ به این سوال که شایعه شده عزت‌اللهی در لیست خرید این باشگاه قرار دارد گفت: دیروز هم گفتم که با کسی صحبت نکرده‌ایم و کسی را مد نظر نداریم. تنها بازیکنی که صحبت کرده‌ایم یک خارجی در پست هافبک است. من به بازیکنانم تا آخر فصل نیاز دارم و باشگاه در حال انجام مقدمات حضور این بازیکن است که نیم فصل به جمع ما اضافه شود.

انتهای پیام/

منبع: پارس فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۹۷۶۵۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نمایش هیجان‌انگیز پرسپولیس و افسوس بزرگ یحیی

آفتاب‌‌نیوز :

پرسپولیس در جام حذفی باخت و از گردونه مسابقات کنار رفت. یک دیدار جذاب و پرگل که ۱۲۰ دقیقه تماشاگران را در هیجان نگه داشت و سرانجام در ضیافت پنالتی بلیط صعود به میزبان رسید.

حذف پرسپولیس به عنوان مدافع قهرمانی آنقدر اتفاق مهمی بود که روی خیلی از اخبار و حواشی سایه بیندازد، اما وقتی که غبار هیجان بخوابد، وظیفه کارشناسان است که حقایق بازی را ببینند و آنالیز کنند.

در این مسابقه پرسپولیس ضعف‌های عجیب و غریبی داشت، اما بازیکنان درخشانی هم داشت. بازیکنانی مثل آل‌کثیر و اورونوف که در همان دقایق ابتدایی نیمه اول تیم مهمان را دو گل پیش انداختند. عیسی در وقت اضافه هم دوباره گل زد.

این روز‌ها خیلی‌ها از کیفیت کار مربی برزیلی پرسپولیس صحبت می‌کنند. آشکارا سبک بازی این تیم تغییر کرده و دیگر نسبت به زمان گل‌محمدی با تیم محتاطی طرف نیستیم. تیمی که بعد از زدن هر گل به فکر زدن گل‌های بعدی است و، چون به حمله فکر می‌کند، در دفاع هم زیاد غافلگیر می‌شود.

همه این حرف‌ها تکراری است، اما یک حقیقت پنهان هم دارد. اینکه هر مربی سیستم و روش بازیش را بر اساس داشته‌هایش طراحی می‌کند. تصور کنید اگر همین دو بازیکن در اختیار یحیی گل‌محمدی بودند چقدر می‌توانست در نتایج این تیم و سرنوشت نیمکت پرسپولیس موثر باشد!

بدون شک داشتن همین دو بازیکن یعنی عیسی و اورونوف در دور رفت می‌توانست چنان تغییری ایجاد کند که یحیی گل‌محمدی حالا حالا‌ها امپراطور سرخ باقی می‌ماند. به خصوص در شیوه بازی تیم یحیی که خط دفاعی سر و سامان بهتری داشت و گل زدن به این تیم سخت بود.

در این سال‌ها تیم یحیی اکثر مواقع وقتی گل اول را می‌زد و جلو می‌افتاد، برنده بازی بود و هر زمانی این تیم از داشتن یک بازیکن تمام کننده و گلزن رنج می‌برد پرسپولیس هم به دردسر می‌افتاد. فقط فرض کنید حتی یکی از این دو بازیکن در تیم یحیی حضور داشتند که فرصت‌های بالای ۷۰ درصدی را همیشه گل می‌کنند، آن وقت الان چقدر همه چیز تفاوت داشت!

منبع: خبر ورزشی

دیگر خبرها

  • واکنش کاربران شبکه های اجتماعی به ابراز ندامت اشکان خطیبی | کاش شرایطی فراهم شود تا ...
  • سعید عزت‌اللهی فینالیست آسیا را شکست داد!
  • مارتین آنسلمی در مسیر موفقیت؛ بیلسای بعدی آرژانتین کیست؟
  • نمایش هیجان‌انگیز پرسپولیس و افسوس بزرگ یحیی
  • اگر یحیی گل‌محمدی این ۲ بازیکن را داشت...
  • دلیل رد پیشنهاد یک تیم ایرانی توسط فرهاد مجیدی/ تیم جدید اسطوره استقلال مشخص شد؟
  • جواب منفی مجیدی به زنوزی؛فرهاد فقط به نیمکت استقلال فکر می‌کند
  • پرسپولیسی ها ما را مسخره کردند | مشکل بازیکن استقلال بود که بی دلیل در زمین ایستاده بود
  • گفته بودم مراقب بازیکن لالیگایی باشید / مسئولان هم به ورزشگاه بیایند
  • واکنش اوسمار به حذف؛ خوردن ۴ گل ناراحتم می‌کند!