Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسکانیوز»
2024-04-30@16:24:47 GMT

پیش بینی بورس شنبه ۴ دی ۱۴۰۰

تاریخ انتشار: ۳ دی ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۹۷۶۷۸۴

پیش بینی بورس شنبه ۴ دی ۱۴۰۰

به گزارش گروه اقتصادی ایسکانیوز، برزو حق‌شناس کارشناس بازار سهام گفت: بعد از ۱۰ تصمیمی که در ستاد اقتصادی دولت گرفته شد ریسک بودجه از روی بورس برداشته شد. این سیگنال بسیار مثبتی برای بازار سهام است، البته اگر مثل قضیه خودرو اقدام عجیبی از سوی آقای رئیسی شاهد نباشیم و نبینیم که کسی خلاف این موارد دست به اقدامی بزند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اظهار کرد: باید قبول کنیم که بورس افت سنگینی کرده و نمی‌توان انتظار داشت سریع برگردد. باید مدتی سهم‌ها در جا بزنند و نوسان داشته باشند و کف تشکیل شود. همزمان ارزش معاملات نیز افزایش یابد تا آرام آرام خریدار ورود پیدا کند.

حق‌شناس بیان کرد: ادامه روند مثبت در بازار سهام به این بستگی دارد که شاخص هم‌وزن بتواند ۳۶۵ هزار واحد مثبت رو به بالا را بشکند. در غیر این صورت احتمالا مجدد چند روز منفی خواهیم داشت.

حق‌شناس اظهار کرد: به بازار خوش‌بینم. اگر سهامداران برای ورود نگاه میان‌مدت سه تا ۶ ماهه داشته باشند سود خوبی خواهند داشت. در حال حاضر خریداران منتظرند که بازار به ثبات برسد و روند مثبت برای چند روز حفظ شود. به نظرم حجم معاملات در مرحله اول باید بالای ۴ همت تثبیت شود.

این کارشناس بازار سهام در خصوص اظهار نظر اخیر محسن رضایی در مورد بورس تصریح کرد: کار محسن رضایی مثل واعظی بود. این اقدامان اصلا پسندیده و به نفع بازار نیست. صحبت‌های رضایی مثبت بود، اما چنین اظهارات کارشناسی از سوی افراد غیر کارشناس اصلا درست نیست. سیاست‌گذار باید به صورت کلان حمایت را اعلام کند. عدد دادن برای شاخص کل اصلا جالب نیست.

منبع: تجارت نیوز

انتهای پیام/

کد خبر: 1123133 برچسب‌ها بورس

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: بورس بازار سهام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۹۷۶۷۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بورس امروز ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ + شاخص و نمای بازار

شاخص کل بورس در شروع معاملات امروز با افت ۱۳۴۱۹ واحدی به ۲,۲۹۰,۷۹۱ واحد رسید.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، شاخص کل بورس در شروع معاملات امروز _یکشنبه نهم اردیبهشت_ با افت ۱۳۴۱۹ واحدی به ۲,۲۹۰,۷۹۱ واحد رسید.

از تغییر شاخص‌های دیگر بورس می‌توان به افت ۳۰۲۰.۴۰ واحدی شاخص کل هم‌وزن اشاره کرد.

حجم معاملات تاکنون ۱.۸۶۴ میلیارد سهم بود که طی ۱۰۰,۹۴۵ معامله دادوستد شده و ارزش کل این معاملات نیز به ۱۲,۶۷۳.۳۰۶ میلیارد ریال رسیده است.

ارزش کل بازار بورس نیز بالغ بر ۷۹,۱۴۴,۲۸۳.۸۰۰ میلیارد ریال شد.

کد خبر 748262

دیگر خبرها

  • واگذاری شازند کاملاً شفاف و در فرآیندی قانونی بوده است
  • کدام خودروی سایپا 700 میلیون تومان شد؟
  • افت ۱۲ هزار واحدی شاخص بورس +نقشه
  •  معرفی کتاب های بازار مالی
  • بورس امروز ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ + شاخص و نمای بازار
  • چشم انداز سرمایه گذاری در بورس مثبت است
  • حقوقی‌ها از بازار سرمایه دست کشیدند/ بورس سرخ‌پوش شد!
  • شاخص بورس ۲۰ هزار واحد کاهش یافت
  • آتش بازی سهامدار عمده در شرنگی
  • بورس امروز ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ + شاخص و نمای بازار