Web Analytics Made Easy - Statcounter

باشگاه پاری‌سن‌ژرمن پیشنهاد، دادن مهاجم آرژانتینی خود به بانوی پیر و گرفتن هافبک برزیلی این تیم را نپذیرفت.

به گزارش  قدس آنلاین،تسنیم به نقل از روزنامه گاتزتا دلواسپورت ایتالیا نوشت:

تلاش یوونتوسی‌ها برای جذب مائورو ایکاردی از پاری‌سن‌ژرمن در قالب معاوضه بازیکن به بن‌بست خورده است.

ظاهراً مدیران بانوی پیر به طرف فرانسوی پیشنهاد داده‌اند که مائورو ایکاردی و آرتور ملو را با یکدیگر معاوضه کنند که PSG آن را رد کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ایکاردی که دو سال پیش از اینتر به پاریس رفت، یکی از بازیکنانی است که چشم یوونتوس از چند سال پیش به دنبال او بود. آرتورو ملو هافبک برزیلی بانوی پیر اما به سبب عملکرد ضعیفش در این تیم طی دو فصل اخیر، برای پاریسی‌ها خیلی جذابیت ندارد. به همین دلیل هم پیشنهاد بیانکونری نتوانست رضایت PSG‌ را جلب کند.

طی هفته‌های گذشته از آنتونی مارسیال مهاجم فرانسوی منچستریونایتد و پیره امریک اوبامیانگ مهاجم گابنی آرسنال هم به‌عنوان دیگر گزینه‌های یوونتوس برای تقویت خط حمله‌اش نام برده شده است، بازیکنانی که با توجه به وضعیت‌شان در تیم‌های خود، شاید جذب آنها آسان‌تر از ایکاردی باشد.

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: تعویض بازیکن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۹۷۶۸۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیش بازی دورتموند - پاری سن ژرمن؛ نبردی برای غرور

هر دو تیم (هر چند در مقیاس متفاوت) کماکان در تلاش هستند تا به انتظار طولانی‌مدت هواداران‌شان برای افتخار آفرینی در سطح قاره سبز، پایان بدهند. 

دورتموند و پاری سن ژرمن برگزار کننده یکی از دیدارهای مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا خواهند بود.

روند آماده‌سازی نماینده آلمان برای این دیدار نمی‌توانست از این بدتر باشد؛ چرا که آن‌ها پس از شکستی سنگین مقابل لایپزیش، سراغ این مسابقه می‌آیند. تیم ادین ترزیچ حالا در خطر دور ماندن از جمع چهار تیم برتر لیگ قرار دارد، هر چند که جایگاه خوب آلمان در رتبه‌بندی لیگ‌های اروپایی، احتمالا آن‌ها را از رده پنجم هم به لیگ قهرمانان می‌رساند. 

در طرف دیگر، شاگردان لوئیز انریکه هم نتوانستند از پس لو هاور بر بیایند ولی ناکامی موناکو در بازی با لیون، قهرمانی آن‌ها در لیگ داخلی را مسجل کرد تا آن‌ها حالا با تمرکز کامل روی مسابقات اروپایی، فصل را ادامه بدهند. 

اطلاعات مسابقه دورتموند و پاری سن ژرمن روز و تاریخ برگزاری: چهارشنبه ۱ می ۲۰۲۴ | ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت: ۲۲:۳۰ ورزشگاه: سیگنال ایدونا پارک داور: آنتونی تیلور (انگلیس) تورنمنت: دور رفت مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا در فصل ۲۴-۲۰۲۳ ترکیب احتمالی دورتموند و پاری سن ژرمن

دورتموند (۱-۳-۲-۴): کوبل | ماتسن، شلوتربک، هوملس، ریرسون | جان، زابیتسر | برانت، سانچو، آدیمی | فولکروگ

پاری سن ژرمن (۳-۳-۴): دوناروما | مندز، هرناندز، مارکینیوش، حکیمی | رویز، زائر امری، ویتینیا | ام باپه، بارکولا و دمبله

غایبان دورتموند و پاری سن ژرمن دورتموند: مالن و هالر (احتمالی)، بن سبعینی و دورانویل (مصدوم) پاری سن ژرمن: ریکو، کورزاوا و کیمپمبه (مصدوم) نکات آماری مسابقه دورتموند و پاری سن ژرمن دورتموند طی شش مصاف اخیرش با PSG فقط به یک برد دست یافته است (۳ تساوی و ۲ شکست) پاریسی‌ها هرگز موفق نشده‌اند در یک دیدار خارج از خانه مقابل دورتموند به پیروزی دست یابند (۲ تساوی و ۱ شکست) دورتموند خودش را برای چهارمین‌بار در مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان می‌بیند. آن‌ها در ۲ مورد از ۳ دفعه قبلی موفق شدند به فینال راه پیدا کنند (فصل ۱۳-۲۰۱۲ و ۹۷-۱۹۹۶) این چهارمین حضور پاری سن ژرمن در مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا محسوب می‌شود دورتموند در ۱۰ بازی خانگی اخیرش در رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا، رنگ باخت را ندیده است (۶ برد و ۴ تساوی) که این طولانی‌ترین روند این‌چنینی آن‌ها در تاریخ این مسابقات به شمار می‌رود. در واقع در حال حاضر، تنها سه تیم روند طولانی‌تری را در این زمینه در دست دارند: منچسترسیتی (۳۱)، بایرن مونیخ (۱۵) و رئال مادرید (۱۲) فرم دورتموند و پاری سن ژرمن در بازی‌های اخیر فرم دورتموند و پاری سن ژرمن در بازی‌های اخیر
نتایج رویارویی‌های اخیر دورتموند و پاری سن ژرمن نتایج رویارویی‌های اخیر دورتموند و پاری سن ژرمن
پیش بینی هو اسکورد از نتیجه دیدار دورتموند - پاری سن ژرمن

دورتموند ۲ پاری سن ژرمن ۲

برای پیش بینی نتیجه مسابقه دورتموند و پاری سن ژرمن، اینجا کلیک کنید

از دست ندهید ????????????????????????

کری عجیب ستاره سپاهان برای پرسپولیس؛ داستان پلنگ و تمساح هالند سیبیلو؛ استایل عجیب غول نروژی تعجب بایرن مونیخ از پدرخوانده: چرا آن حرف‌ها را زدی؟  سرمربی شمس‌آذر: بین ما و پرسپولیس فرق نگذارید

دیگر خبرها

  • معرفی نامزدهای کسب جوایز بهترین‌های فوتبال فرانسه در سال ۲۰۲۴
  • پیش بازی دورتموند - پاری سن ژرمن؛ نبردی برای غرور
  • با شکست موناکو مقابل لیون؛ پاری سن ژرمن قهرمان لیگ فرانسه شد
  • رسمی: پاری سن ژرمن قهرمان لیگ فرانسه شد
  • رسمی؛ پاری سن ژرمن قهرمان فصل 24-2023 لیگ فرانسه شد
  • پیام بایرن مونیخ به بارسلونا؛ معاوضه کیمش با فرنکی دی یونگ یا رونالد آرائوخو
  • خلاصه بازی پاری سن ژرمن 3-3 لوآور (لوشامپیونه - 2023/24)
  • پاری سن ژرمن ۳ - ۳ لوآور/ قهرمانی چند روز به تاخیر افتاد+ فیلم
  • انریکه: می‌توانیم بگوییم قهرمان لیگ هستیم؛ برای پیروزی مقابل دورتموند، کاملا آماده‌ایم
  • گل راموس به لوآور (پاری سن ژرمن ۳-۳ لوآور)