Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان – رسول خطیبی، سرمربی تیم آلومینیوم اراک در نشست خبری پایان بازی تیمش مقابل گل‌‎گهر سیرجان صحبت‌هایی انجام داد که گزیده آن را در زیر می‌خوانید:

*بازی جانداری هر دو تیم داشتند، اما ما برای برد آمده بودیم. می‌توانستیم نیمه اول به گل برسیم، اما از موقعیت‌های استفاده نکردیم. فوتبال زیبایی انجام شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گل‌گهر در نیمه دوم با تغییر تاکتیک شاکله تیم ما را بهم زد و بهتر از ما بود، اما ۲۰ دقیقه اول توانستیم نبض بازی را در دست بگیریم.

*این فوتبال برای ما قابل احترام بود. موقعیت‌هایی داشتیم و می‌توانستیم به گل برسیم در کل بازی همه چیز داشت غیر از گل‌؛ ای کاش گل هم داشت و بازی زیباتر می‌شد. حتی به تیر دروازه هم زدیم و بعد از آن موقعیت داشتیم، می‌توانستیم به گل برسیم، اما نشد. بچه‌های ما تلاش خود را کردند و به بازیکنانم آفرین می‌گویم که یکی از بهترین تیم‌ها را داریم. افتخار می‌کنم این تیم را دارم و سرمربی آلومینیوم هستم.

*هیچ موقع اعتراضی نکردیم با اینکه ضربه هم خوردیم. یک انتقاد از کمیته داوران و انضباطی دارم؛ هفته ۴-۵ بود که نامه زدند هر کسی درباره داوری صحبت کند برخورد می‌کنیم، اما ما چیزی ندیدیم. احترام گذاشتیم و اعتراض نکردیم، اما هیچ برخوردی هم ندیدیم. برخی تیم‌ها بیانیه دادند و مربیان اعتراض کردند، اما ندیدیم برخورد شود. از کمیته انضباطی و داوران درخواست دارم اگر حرفی زدند روی آن بمانند. امیدوارم کسی به داوری اعتراض نکند و اگر اعتراض شد با توجه به حرفی که زدند برخورد کنند.

*اگر کمیته داوران و انضباطی برخورد نکند ما ضرر می‌کنیم. ما ضرر هم کرده‌ایم، اما اعتراضی نکردیم که امیدوارم برخورد کنند. تیم ما و سپاهان هیچ اعتراضی نداشته است. در این بازی یکی از بهترین داوران انتخاب شد، او قابل احترام است، اما با این همه می‌گوییم همانطور که ما اشتباه می‌کنیم داور هم اشتباه می‌کند. شبانه، قبل، بعد از بازی بیانیه می‌دهند درست نیست و باید برخورد شود. ما هم باید از حق بازیکنان‌مان دفاع کنیم، این کار درست نیست و از زمانی که فدراسیون گفته هیچ برخوردی ندیدیم.

*گل‌گهر یکی از بهترین تیم‌ها از نظر کادر و ساختار است. اینکه اینجا آمد، نمی‌گویم وقت‌کشی کرد، اما اینکه دنبال این بود مساوی را بگیرد، نمایش خوب و قدرت آلومینیوم را نشان می‌دهد.

*جلوی بهترین تیم‌ها موقعیت‌سازی می‌کنیم برای ما خوب است، اما باید روی ضربه‌های آخر زیاد کار کنیم، اما متاسفانه بازی‌ها فشرده است و دنبال ریکاوری هستیم. باید دنبال این باشیم که مصدومیتی نداشته باشیم. نمی‌توان خیلی کار فنی انجام داد و با این فشردگی باید به سمت ریکاوری برویم.

*این امتیاز به ضرر تیم شما باشد بحث امتیاز گرفتن از گل‌گهر از اصلی‌ترین موضوعات بود. صدا و سیما چند برنامه گذاشت، اما روی موضوع اصلی بحث نکرد. ما صدر جدول بودیم این اتفاقات پیش آمد. بازیکن ۱۴ کیلومتر در زمین می‌دود، حقش را می‌گیرد و چند نفر غیر فنی کار‌های اشتباهی می‌کنند حق بازیکن را می‌گیرند. این درست نیست و قبل از دادن امتیاز، کسی صحبت نکرد.

*من گفتم آن‌ها خودشان را پنهان می‌کنند و کمیته انضباطی و فدراسیون باید جلسه بگذارد و ببیند مقصران چه کسانی هستند که جدول را به هم ریختند، آن‌ها را از فوتبال محو کنند. اول باید آن نفرات را محاکمه کنند. فوتبال است و باید در زمین امتیازات را جمع کرد. بازیکن من دویده، امتیاز جمع کرده، اما به خاطر اشتباه چند نفر زحمات بازیکن من به هدر رفت.

*چون داور امروز بهترین داور ماست و برای مسابقه امروز بهترین تیم داوری را گذاشته بودند. صحنه‌ای که اول بازی اتفاق افتاد بحث فنی نبود. یکی از دوستان با لحن بد با من حرف زد و من گفتم او حق ندارد این گونه صحبت کند. بیشتر بخوانید: داداش‌زاده: می‌خواهند پرسپولیس را به حاشیه بکشانند/ بازیکنان تیم آرامش ندارند

انتهای پیام/

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: لیگ برتر فوتبال آلومینیوم اراک رسول خطیبی بهترین تیم ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۹۷۶۹۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

با اولین هت‌تریک فصل: لوا مدعی پی‌چی‌چی شد (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، از امشب باید روبرت لواندوفسکی را یکی از مدعیان کسب جایزه پی‌چی‌چی بدانید. او که ۱۳ گله بود و در رده نهم برترین گلزنان لالیگا قرار داشت، با هت‌تریک امشب به رتبه چهارم رسید.

ستاره لهستانی در هفته‌های اخیر به دلیل عملکرد ضعیف بارسا در خط حمله با انتقادات زیادی روبرو شده بود اما امشب با به ثمر رساندن ۳ گل و تبدیل شدن به نقش اول کامبک عالی بارسلونا، به روزهای خوبش برگردد.

او در نیمه اول بازی امشب چند موقعیت مناسب داشت اما در یک مرحله دروازه‌بان و در دو مرحله مدافعان حریف مانع او شدند. نیمه دوم اما متعلق به او بود.

در دقیقه ۴۹ و در حالی‌که بازی با نتیجه ۲-۱ به سود والنسیا در جریان بود، سانتر فوق‌العاده ایلکای گوندوگان از روی نقطه کرنر با جایگیری و ضربه سر عالی لوا وارد دروازه شد تا بازی مساوی شود.

سپس در لحظاتی که والنسیا به خوبی دفاع می‌کرد و بازی گره خورده بود، باز هم تک‌تیرانداز لهستانی به کمک بارسا آمد. یک ارسال زیبای دیگر از گوندوگان با ضربه سر آرائوخو به مقابل دروازه رفت و در آنجا لوا توپ را به تور چسباند.

در دقیقه ۳+۹۰، خطا برای بارسلونا پشت محوطه جریمه و بهترین فرصت برای ثبت هت‌تریک. لوا و فران تورس پشت توپ بودند اما از همان ثانیه‌های ابتدایی مشخص بود که زننده ضربه لوا است. او توپ را به شکلی فوق‌العاده از روی دفاع عبور داد و توانست برای بار سوم به گل برسد تا بازی امشب را به بهترین شکل ممکن به پایان برساند.

ستاره ۳۵ ساله با ثبت اولین هت‌تریک فصلش حالا در جدول بهترین گلزنان لالیگا ۱۶ گله شده و در رتبه چهارم قرار گرفته است. او برای رسیدن به جایزه پی‌چی‌چی باید الکساندر سورلوث، ستاره ویارئال، و جود بلینگام با ۱۷ و آرتم دووبیک، مهاجم خیرونا، با ۱۹ گل را شکست دهد.

دیگر خبرها

  • هری کین یک تنه بیشتر از مهاجمان تاتنهام گل زده است!
  • توخل: باید گل سوم را می‌زدیم و می‌بردیم!
  • مطهری: خیلی‌ها قبول نمی‌کردند به تراکتور بیایند
  • پرسپولیس کنعانی را سرپنجه می‌خواهد
  • با اولین هت‌تریک فصل: لوا مدعی پی‌چی‌چی شد (عکس)
  • خصوصی‌سازی سرخابی‌ها نیاز به مراقبت بیشتری دارد/ بهترین نسخه اقتصادی برای فوتبال ایران رقم خورد
  • تاریخ‌سازی جنگجوی شکست‌ناپذیر؛ 448 روز از آخرین شکست رودری با منچسترسیتی گذشت!
  • حمله به ویکی پدیای کریس وود؛ او از منچسترسیتی پول گرفته است! + عکس
  • مصدومیت نگران کننده ستاره سیتی مقابل فارست
  • واکنش کاربران شبکه های اجتماعی به ابراز ندامت اشکان خطیبی | کاش شرایطی فراهم شود تا ...