Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/سیستان و بلوچستان نماینده ولی‌فقیه در سیستان‌وبلوچستان گفت: ملت بصیر ایران با بزرگداشت یوم الله ۹ دی و تبیین و تحلیل علل و وقایع این روز کماکان هوشیاری شان را حفظ کنند.

به گزارش ایسنا- آیت‌الله محامی افزود: نهم دیماه سالروز حضور پر شور و سیل آسای مردم پس از فتنه سال۱۳۸۸ و تعرض به مقدسات دینی مذهبی و انقلابی است که مردم به صحنه آمدند وبا فتنه گران مقابله و از آرمان‌های خود دفاع کردند که به عنوان روز بصیرت و میثاق امت با ولایت نامگذاری شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نماینده ولی فقیه در استان گفت: وقایع آن روز از جهات مختلفی قابل بررسی و تحلیل است از جمله برنامه ریزی بلندمدت دشمن برای ضربه زدن به انقلاب و استفاده از همه امکانات در آن روزها بود که به لطف خداوند به نتیجه‌ای نرسیدند.

وی بیان کرد: گرفتار شدن برخی از خواص و بازی کردن در زمین دشمن علی رغم سوابق درخشان در انقلاب اسلامی را دومین نکته مهم در واقعه نهم دیماه عنوان کرد و افزود: چنین چیزی بسیار تکان دهنده و هشدار دهنده بود و نباید به خود و سابقه خود مغرور شویم زیرا ممکن است با یک توطئه و وسوسه بلغزیم و هر آنچه داشته‌ایم را از دست بدهیم.

وی تبلیغات سوء و فراوان دشمن و استفاده از همه ابزار و شبکه‌های داخلی و خارجی را یکی دیگر از نکات حادثه نهم دیماه بیان کرد و گفت: دشمن تبلیغات فراوانی به راه انداخته و متاسفانه برخی مردم نیز تحت تاثیر این تبلیغات قرار گرفتند.

وی ادامه داد: نقش ویژه هدایتگرانه و روشنگرانه مقام معظم رهبری و تدبیر قاطعانه و قانونمدارانه و دوراندیشی ایشان نقش مهمی را ایفا کرد و ایشان از جایگاه رهبری مسائل مختلف را رصد و قبل از انتخابات روشنگری کرده و با صبوری با سران آشوب گفتگو و هشدار و نصیحت کردند و با دور اندیشی اجازه تخلف از قانون را نداده و قانون مدارانه کار را دنبال و نقش ویژه‌ای را ایفا کردند.

امام جمعه زاهدان اقدام آشوب گرایانه مزدوران داخل و تعرض به موکب‌ها و علائم عزای امام حسین(ع) و اهانت به رهبری و تخریب اموال عمومی را پنجمین نکته در حادثه نهم دیماه دانست و گفت: چنین چیزی نشان دهنده عمق کینه نسبت به اسلام، مذهب، اعتقادات دینی و مردم مسلمان ایران بود و منافقان در این جهت میدان داری کردند که تلاش آن‌ها به نتیجه نرسید.

وی ادامه داد: مردم پس از مشاهده چنین رویدادهایی برای دفاع از مبانی دینی و انقلاب اسلامی، آگاهانه به میدان آمدند و نقشه دشمن را نقش بر آب کردند.

نماینده مقام معظم رهبری در سیستان‌وبلوچستان رخدادهای نهم دیماه را مایه عبرت و درس گیری دانست و گفت: دشمن همچنان دشمن است و به دشمنی خود ادامه می دهد و نباید گرفتار دسیسه و وسوسه‌های دشمن شویم و باید قدر رهبر معظم انقلاب اسلامی را دانسته و به راهنمایی‌های ایشان عمل کنیم تا جامعه را از شر مشکلات رهایی ببخشیم و با ارتقاء آگاهی، معرفت و بصیرت همه مردم با هم پای اسلام و انقلاب بایستیم و با اتکا به خدواند و پیروی از مقام معظم رهبری از دین و انقلاب اسلامی دفاع کنیم.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی انقلاب اسلامی نهم دیماه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۹۷۷۰۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجلیل از ایستادگی کارگران در مسیر خنثی‌سازی تحریم‌ها

نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران طی پیامی عنوان کرد: ایستادگی کارگران در مسیر خنثی‌سازی راهبردهای دشمن در اعمال تحریم‌های اقتصادی و ایجاد اختلال در روند تولید، تصویر قشری انقلابی، ولایی و وفادار به نظام را از کارگران سختکوش ایران در منظر همگان قرار داده است.

به گزارش ایسنا، متن پیام حجت‌الاسلام عبدالله حاجی‌صادقی به شرح زیر است:

فرارسیدن یکم ماه می میلادی روز جهانی کارگر که امسال با ۱۲ اردیبهشت، سالروز عقیدتی سیاسی در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی عجین گردیده، را به همه تلاشگران متعهد و سختکوش عرصه آبادانی و پیشرفت کشور تبریک و تهنیت عرض می‌نمایم.

نقش‌آفرینی مؤثر و تعیین‌کننده جامعه کارگری در مقاطع سرنوشت ساز انقلاب اسلامی، از حضور تکلیف مدارانه در دوران دفاع مقدس و تقدیم ۱۴ هزار شهید والامقام گرفته، تا مجاهدت خستگی‌ناپذیر و ایستادگی در مسیر خنثی‌سازی راهبردهای خصمانه دشمن در اعمال تحریم‌های اقتصادی و ایجاد اختلال در روند تولید، تصویر قشری انقلابی، ولایی و وفادار به نظام مقدس جمهوری اسلامی را از کارگران سختکوش ایران اسلامی در منظر همگان قرار داده است.

در این برهه حساس کنونی که با تدبیر و دوراندیشی رهبر حکیم و فرزانه انقلاب اسلامی حضرت آیت‌الله العظمی امام خامنه‌ای «ادام الله ظله الوارف» باورِ توان و ظرفیت‌های بی‌بدیل داخلی و خودکفایی در عرصه‌های مختلف در برابر فتنه‌های اقتصادی دشمن، به عنوان اولویتی مهم قرار گرفته، کارگران خدوم و زحمت‌کش ایران اسلامی به عنوان سنگرنشینان خط مقدم جبهه جهاد اقتصادی بیشترین نقش را در به حرکت درآوردن چرخه تولید، توسعه و پیشرفت کشور ایفا می‌نماید.

اینجانب ضمن قدردانی و پاسداشت مجاهدت و تلاش های ارزنده کارگران عزیز و خانواده های محترمشان که با همدلی، ایثار و تحمل سختی‌ها سهم برجسته ای در پیمودن مسیر عزت و استقلال ایران اسلامی بر دوش دارند، انتظار می‌رود در سالی که طبق فرمایشات مقام معظم رهبری «مدظله العالی» به سال «جهش تولید با مشارکت مردم» نام گرفته است، کارگران به عنوان رکن اصلی جهش تولید، کماکان با تکیه بر مبانی اعتقادی و ارزش های اسلامی و با تفکر بسیجی، روحیه جهادی و خلق آثار ماندگار، زمینه رشد و بالندگی کشورمان را در تحقق حماسه عظیم اقتصادی فراهم سازند.»

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • شهید مطهری مجاهد عرصه‌ جهاد تبیین بود
  • دهه کرامت؛ فرصتی برای افزایش معرفت مردم به اهل بیت(ع)
  • باقری:‌ گذر موفق ایران از نشیب وفرازها مرهون حکمت رهبر معظم انقلاب است
  • تجلیل از ایستادگی کارگران در مسیر خنثی‌سازی تحریم‌ها
  • عملیات تادیب صهیونیست‌هاموجب تحکیم وحدت ملی وارتقای همدلی ملی شد
  • چالش‌های جدی «وعده صادق» برای سامانه تدبیر آمریکا در منطقه
  • اقدامات خوب رسانه و هوشیاری مانع از تحقق اهداف دشمن می‌شود
  • مشارکت مردم در اقتصاد باید به خوبی تبیین و هدایت شود
  • اجرای بیش از ۴۰۰ برنامه فرهنگی در لرستان
  • مهمترین چالش امروز نظام ما با دشمن جنگ ترکیبی و ‏ادراکی است