Web Analytics Made Easy - Statcounter

فصل جاری فوتبال باشگاهی اروپا در حالی به میانه راه رسیده که تعدادی از سرشناس‌ترین ستاره‌های شاغل در قاره سبز تنها تا پایان فصل جاری قرارداد دارند. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از نشریه سان انگلیس، تا شروع به کار بازار نقل و انتقالات ماه ژانویه در فوتبال اروپا مدت زمان زیادی باقی نمانده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ژانویه برای برخی از تیم‌ها  فرصتی برای جذب ستاره‌هایی است که در پایان فصل آزاد می‌شوند.

طبق قانون بوسمن، بازیکنانی که در فصل پایانی قراردادهای خود با یک تیم هستند، می‌توانند در پنجره زمستانی با تیم‌هایی که خواهان جذب آنها هستند وارد مذاکره شوند و برای این کار هم نیازی به مجوز تیم‌های فعلی خود ندارند. بازار ژانویه سال 2022 یکی از بهترین بازارهای زمستانی چند سال اخیر برای خرید ستاره‌های آزاد است.

در این بازه یک ماهه که از روز اول ژانویه (11 دی) آغاز می‌شود، تیم‌ها می‌توانند با بازیکنان مورد نظر خود پیش قرارداد ببندند و اگر خوش‌شانس باشند شاید حتی بتوانند با رقمی ناچیز آنها را در همین ماه به خدمت بگیرند و برای آزاد شدن‌شان تا ماه جولای منتظر نمانند.

بدون شک در میان ستاره‌هایی که 6 ماه آخر قراردادشان را سپری می‌کنند، کیلیان امباپه و پائولو دیبالا، پرطرفدارترین گزینه‌ها هستند. در این میان ستاره فرانسوی خط حمله پاری‌سن‌ژرمن احتمالا از رئال مادرید سردرخواهد آورد اما پائولو دیبالا ممکن است در یوونتوس بماند.

برای دروازه تیم منتخب ستاره‌های آزاد فوتبال اروپا هم گزینه‌ای پرطرفدار مانند آندره اونانا سنگربان آژاکس وجود دارد. گفته می‌شود که دو تیم اینتر و بارسلونا برای خرید این سنگربان کامرونی رقابت‌ دارند. اونانای 25 ساله از محرومیت ناشی‌ از دوپینگش برگشته اما زیر سایه رمکو پاسفیر قرار دارد. او تنها بازیکن آژاکس نیست که در پایان فصل آزاد می‌شود چرا که دفاع راست تیم پایتخت هلند، نوسیر مزرویی هم در فکر جدایی است. در همین حال رینالدو دفاع چپ تیم رن فرانسه هم احتمالاً در پایان فصل از این تیم جدا خواهد شد.

نیکلاس زوله از بایرن مونیخ و آلسیو رومانیولی از میلان هم دو بازیکن مستعد جدایی از تیم‌های فعلی خود هستند به خصوص رومانیولی که بعد از ورود فیکایو توموری به سن‌سیرو، فرصت کمتری برای بازی در روسونری دارد.

توافق بارسلونا با دمبله برای تمدید قرارداد

 

یک خط جلوتر یعنی در خط میانی گزینه‌‌های جذابی وجود دارند: لوکا مودریچ از رئال مادرید و فران کسیه از میلان. از منچستریونایتد و تاتنهام به عنوان مشتریان کسیه یاد می‌شود. جدایی مودریچ اما با وجود 36 ساله بودنش کمی غیرمحتمل‌تر است چرا که او هنوز  هم با شایستگی خط میانی تیمش را فرماندهی می‌کند. با این حال او هم جزو بازیکنانی است که در پایان فصل قراردادش به پایان می‌رسد.

در خط حمله تیم منتخب ستاره‌‌های آزاد، به جز امباپه و دیبالا که به آنها اشاره شد، دو بازیکن دیگر هم وجود دارند که یکی از آنها عثمان دمبله از بارسلونا و دیگری لورنزو اینسینیه از ناپولی است. گفته می‌شود بارسلونا با دمبله برای تمدید قرارداد توافق کرده اما هنوز این اتفاق جنبه رسمی پیدا نکرده است. آینده اینسینیه که اخیراً مشتریانی پروپاقرص در MLS آمریکا پیدا کرده اما کمی مبهم‌تر است هرچند احتمال جدایی این بازیکن 30 ساله از تیم شهر دوران کودکی‌اش وجود دارد.

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: پائولو دیبالا کیلیان امباپه فوتبال پائولو دیبالا کیلیان امباپه فوتبال پایان فصل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۹۷۷۱۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

علت اصلی تعویض اورونوف مقابل آلومینیوم مشخص شد | تصویر دردناک منتشر شد

به گزارش همشهری آنلاین، اوستوف اورونوف، ستاره نیم فصل دوم پرسپولیس، در دیدار مقابل آلومینیوم اراک زننده یکی از گل‌های زیبای این بازی لقب گرفت. هرچند تیمش در پایان با حذف از این تورنمنت وداعی تلخ با جام حذفی داشت.

ستاره ازبکستانی پرسپولیس که در نیم فصل دوم به این تیم اضافه شده است، در این بازی نیز کاملا آماده نشان می‌داد و با گل و پاس گل کار را به پایان رساند. یکی از انتقادات شکل گرفته علیه اوسمار در این بازی نیز تعویض او پیش از پایان نیمه دوم بود.

به نظر می‌رسد یکی از دلایل اصلی تعویض این هافبک تکنیکی، مصدومیت شدیدی بود که به واسطه خطاهای پیاپی حریف شکل گرفته است. اورونوف در این بازی بارها مورد هدف بازیکنان روبروی خود قرار گرفته بود و در چند مرحله نیز خطاها به شکلی بود که او را کاملا عصبانی کرده و از داور بازی خواستار توجه بیشتر به این موضوع و تذکر به خطاکار شده بود.

این تصویری است که نشان می‌دهد خطاهای شکل گرفته علیه اوستون اورونوف چه بلایی بر سر پای او آورده است و به نظر می‌رسد همین مسئله عامل اصلی تعویض او برابر آلومینیوم بوده است.

کد خبر 847373 منبع: ورزش سه برچسب‌ها ویژه ورزشی باشگاه پرسپولیس

دیگر خبرها

  • فیلمی از درگیری شدید ستاره فوتبال جهان با مربی‌اش وسط مسابقه
  • خشم صلاح: اگه حرف بزنم، آتیش به پا میشه!
  • تابستان داغ بارسلونا؛ به این 5 وینگر چپ علاقه داریم
  • (عکس) تصویر دردناکی که اوستوف اورونوف از مصدومیتش منتشر کرد
  • (عکس) تصویر دردناکی که ستاره پرسپولیس منتشر کرد
  • علت اصلی تعویض اورونوف مقابل آلومینیوم مشخص شد | تصویر دردناک منتشر شد
  • چرا اوسمار اورونوف را تعویض کرد؟
  • اورونوف: این وضع مصدومیت پای من است
  • ستاره بارسا مسی را حذف کرد و به سیتی پیام داد!‏
  • از خواسته‌های خود پا پس نمی‌کشیم/ چرا باید اسیران را بدون اطمینان از پایان جنگ آزاد کنیم؟