Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-30@18:45:33 GMT

دو خبر کوتاه از شهرستان های دیر و گناوه

تاریخ انتشار: ۳ دی ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۹۷۷۲۰۲

دو خبر کوتاه از شهرستان های دیر و گناوه

 بخشدار مرکزی  دیر گفت: "صدیقه کنگانی"  برای نخستین بار در شهرستان در به عنوان دهیار روستای لمبدان پایینی از توابع بخش مرکزی دیر منصوب  شد.

مهین اندخش روز جمعه در گفت وگو با ایرنا افزود:همچنین طالب احمدیان نسب به عنوان دهیار روستای لمبدان بالایی، اصغر حشمتی راد دهیار روستای لمبدان حاجی آباد، علی سرکوهی دهیار روستای بنای راشد، حسین ابراهیمی دهیار روستای جبرانی و عبدالخالق محمودی به عنوان دهیار روستای اولی جنوبی انتخاب شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بخشدار مرکزی دیر بیان داشت: تعامل اعضای شوراهای اسلامی و دهیاران در توسعه و پیشرفت روستا ضروری است.

بوشهر

فرمانده انتظامی استان بوشهر گفت: ۴ نفر سارق حرفه‌ای طلاجات با سابقه ۱۴ فقره سرقت در گناوه این استان دستگیر شدند.

به گزارش ایرنا، سردار حیدر سوسنی روز جمعه به رسانه‌ها اعلام کرد: در اجرای طرح‌های پیشگیرانه از وقوع سرقت و جرائم، شناسایی و دستگیری سارقان در دستور کار پلیس قرار گرفت.

وی بیان کرد: ماموران پلیس گناوه با انجام  یک سری تحقیقات، موفق شدند ۴ نفر سارق غیربومی سابقه دار طلاجات را در گناوه شناسایی و  در یک عملیات پلیسی در حین سرقت منزل در یکی از محله‌های شهر گناوه دستگیر کنند.

سوسنی ادامه داد: در بازجویی‌های فنی کارآگاهان پلیس آگاهی، متهمان به ۱۱ فقره سرقت منزل (طلاجات) و ۶ فقره سرقت پلاک خودرو اعتراف کردند.

وی عنوان کرد: متهمان پس از تشکیل پرونده در اختیار مرجع قضائی قرار گرفتند.

 سوسنی به هم استانی‌ها توصیه کرد طلا و جواهرات خود را به صندوق امانات بانک سپرده و یا هنگام خروج از منزل به افراد معتمد بسپارند.

وی تاکید کرد: سهل‌انگاری مالباختگان در نگهداری اموال با ارزش (طلاجات، وجوه نقد، سکه و سایر موارد گران‌قیمت) در منزل، توجه نکردن به نکات ایمنی ساختمان از جمله وجود نقص در قفل درب ها، پایین بودن ارتفاع دیوار و بالکن، نداشتن حفاظ پنجره‌ها  از جمله عواملی هستند که سارق با مشاهده این نواقص تصمیم به سرقت می‌گیرند که باید در این زمینه توجه جدی به نکته‌های ایمنی صورت گیرد.

برچسب‌ها روستائیان پلیس آگاهی نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران گناوه بندردیر دهیاران

منبع: ایرنا

کلیدواژه: روستائیان پلیس آگاهی نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران گناوه روستائیان پلیس آگاهی نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران گناوه بندردیر دهیاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۹۷۷۲۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری متهمان ۲۰ فقره سرقت از اماکن دولتی و خصوصی در طرقبه شاندیز

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز خراسان رضوی؛ به نقل از پلیس انتظامی شهرستان طرقبه شاندیز، سرهنگ سید جواد حسینی  گفت: در پی اعلام وقوع چند فقره سرقت تلفن همراه و تجهیزات مخابراتی در شهرستان طرقبه شاندیز، ماموران تجسس پاسگاه حصار با انجام گشت‌های هدفمند و اقدامات کنترلی،  به دو نفر متهم مظنون و آنان را در حین سرقت دستگیر کردند.
سرهنگ حسینی افزود: در بازرسی از وسایل همراه متهمان ۱۳ دستگاه تلفن همراه مخابراتی،  تعداد ۲ دستگاه آیفون صوتی،  ۲۰۰ متر کابل مخابراتی و تعدادی زیادی قابلمه و ظروف آشپزخانه کشف و ضبط شد.
وی گفت: متهمان پس از انتقال به مقر انتظامی در مواجهه با ادله و مستندات پلیس تاکنون به ۲۰ فقره سرقت از اماکن دولتی و خصوصی شهرستان نیز اعتراف کردند.
فرمانده انتظامی شهرستان طرقبه شاندیز با اشاره به ارجاع متهمان دستگیرشده به مراجع قضائی از شهروندان خواست هرگونه فعالیت مجرمانه که نظم و امنیت را تهدید می‌کند از طریق مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اطلاع دهند.

دیگر خبرها

  • دستگیری و انهدام باند سارقان خودرو در نهاوند
  • دستگیری متهمان ۲۰ فقره سرقت از اماکن دولتی و خصوصی در طرقبه شاندیز
  • دستگیری سارقان باغ ویلاها و کابل‌های برق در طرقبه شاندیز
  • باند سارقان اسپیلت در زابل منهدم شد
  • باند سارقان سابقه‌دار در تالش زمین‌گیر شدند
  • دستگیری باند سارقان مشاعات ساختمان در بندرانزلی
  • ماجرای تیراندازی در دولت‌آباد چه بود؟
  • ماجرای تیراندازی در دولت آباد چه بود؟
  • تیراندازی در دولت آباد برای زمین گیر کردن سارقان
  • انهدام باند سارقان منزل در زابل