Web Analytics Made Easy - Statcounter

در حالی که برای یکی از بازیکنان مازاد بارسلونا مشتری جدید پیدا شده است، انتقال مدافع موردنظر کاتالان‌ها به نوکمپ سخت به نظر می‌رسد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از نشریه اسپورت، باشگاه آرسنال به مشتری جدید فیلیپه کوتینیو تبدیل شده است. هافبک برزیلی بارسلونا یکی از بازیکنان مازاد تیم تحت هدایت ژاوی هرناندس است که از روز پیوستن‌اش به آبی‌و‌اناری‌ها نتوانست انتظارات را برآورده کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با اضافه شدن دنی آلوز و محتمل بودن ورود فران تورس از منچسترسیتی در آینده‌ای نزدیک، کاتالان‌ها باید بازیکن بفروشند تا برای پرداخت حقوق بازیکنان جدید کمبود بودجه نداشته باشند. فیلیپه کوتینیو هم یکی از این بازیکنان است که پیش از این گفته می‌شد اورتون خواهان جذب اوست.

ستاره سابق لیورپول اما حالا مورد توجه باشگاه آرسنال و سرمربی این تیم میکل آرتتا قرار دارد. به اعتقاد سرمربی اسپانیایی توپچی‌ها کوتینیو با وجود روزهای نه‌چندان خوبی که در بارسلونا سپری می‌کند، هنوز می‌تواند در لیگ برتر انگلیس به آرسنالی‌ها کمک کند و شانس آنها را برای بازگشت به جمع تیم‌های بالای جدولی افزایش دهد.

به نوشته اسپورت، مذاکرات آرسنال با بارسلونا برای انتقال کوتینیو هنوز در فاز اولیه قرار دارد، اما چیزی که مشخص شده این است که بارسلونا می‌خواهد انتقال گران‌ترین بازیکن تاریخش به لندن قطعی باشد، نه قرضی.

در همین حال نشریه اسپورت خبری دیگر درباره باشگاه بارسلونا منتشر کرده که پیرامون تمایل این باشگاه به خرید ماتیس دلیخت مدافع هلندی تیم فوتبال یوونتوس است. دلیخت قبل از پیوستن به یوونتوس در سال 2019 نیز مورد توجه بارسلونا بود، اما ترجیح داد برای تقویت مهارت‌هایش در دفاع به سری A برود. دلیخت اما به سبب حقوق بالایی که می‌گیرد (او پردرآمدترین بازیکن یوونتوس با حقوق نزدیک به 10 میلیون یورو در سال است)، جزو بازیکنانی است که یوونتوس بدش نمی‌آید بفروشد.

این دقیقاً همان دلیلی است که خرید دلیخت را برای بارسلونا هم سخت می‌کند. در واقع بارسلونا تابستان امسال ستاره‌هایی مانند لیونل مسی و آنتوان گریزمان را به سبب حقوق بالای‌شان از دست داد و وضعیت مالی باشگاه از آن زمان هم آنقدر ارتقا پیدا نکرده است که بخواهد دلیخت را به خدمت بگیرد، ضمن اینکه جذب این بازیکن هلندی علاوه بر حقوق بالا، مستلزم پرداخت رقمی بالا برای انتقالش از یوونتوس خواهد بود.

چلسی برای خرید مدافع بارسلونا با بایرن مونیخ وارد رقابت شد/ کاتالان‌ها در آستانه خرید فران تورس

 

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: آرسنال بارسلونا فیلیپه کوتینیو آرسنال بارسلونا فیلیپه کوتینیو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۹۷۷۲۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آرتتا: آرسنال در کورس قهرمانی لیگ برتر حضور دارد؛ می‌دانیم که برای قهرمانی باید چه کاری انجام بدهیم

سرمربی اسپانیایی توپچی‌ها پس از پیروزی‌های پیاپی مقابل وولورهمپتون و چلسی، به شانس تیمش برای موفقیت ایمان دارد. 

میکل آرتتا در نشست خبری قبل از مسابقه آرسنال در خانه تاتنهام، شرکت کرد. 

طرفداری | به گزارش فوتبال لندن، سرمربی آرسنال در این نشست به خبرنگاران گفت:

آرتتا درباره وضعیت بازیکنان آرسنال

همان‌طور که قبلا هم گفته شد، در دسترس بودن بازیکن‌ها یک فاکتور کلیدی است. به جز یورین (تیمبر)، تقریبا همه بازیکنان را برای بازی پیش رو در اختیار خواهیم داشت. این موضوع باعث بالا رفتن کیفیت جلسات تمرینی می‌شود و برای ما خیلی مهم است.

آرتتا درباره انتخاب ترکیب آرسنال

این یک سردرد شیرین است! وقتی می‌بینید که بازیکنان چقدر مشتاق بازی هستند، با آن‌ها همدردی می‌کنید. انتخاب بازیکن همیشه دشوار است، اما بازیکنان ما کاملاً آماده‌اند تا هر طور که به آن‌ها نیاز داشته باشیم وارد زمین شوند. روحیه‌ تیم بسیار خوب است. 

آرتتا درباره کورس قهرمانی

ما در کورس قهرمانی هستیم. باید روی خودمان تمرکز کنیم، بهترین عملکرد ممکن را داشته باشیم و بازی‌های خود را برنده شویم. کمی تکراری به نظر می‌رسد، اما این همان کاری است که باید انجام دهیم. 

 آرتتا درباره محدود شدن کورس قهرمانی لیگ برتر به دو تیم

فکر نمی‌کنم (این‌طور باشد). لیگ برتر به شدت طاقت‌فرساست و ما می‌دانیم برای قهرمانی در این لیگ چه کاری باید انجام دهیم.

 آرتتا درباره فرم منچسترسیتی

این بازی دیگری بود که آن‌ها توانستند در آن به شکلی قانع‌کننده برنده شوند. ما نمی‌توانیم روی این موضوع کنترلی داشته باشیم.

آرتتا درباره وضعیت یورین تیمبر

تصمیم نهایی در مورد تیمبر را پس از جلسه تمرینی فردا خواهیم گرفت. او به حضور در بازی بسیار نزدیک است، اما مطمئن نیستم که برای بازگشتش زود باشد. به هر حال، او به آمادگی کامل نزدیک شده است. 

آرتتا درباره آنژ پوستکوعلو

واقعاً تحت تأثیر کارهایی که انجام داده، قرار گرفته‌ام. او را از زمان حضورش در تیم ملی استرالیا و همچنین در ژاپن می‌شناختم و عملکردش را دنبال می‌کردم. 

از دست ندهید ????????????????????????

درخواست دروسی: سردار را در رم حفظ کنید اختلاف علنی رئیس فدراسیون با مجری تلویزیون اعتراض هوادار بارسلونا: ژاوی، مرد سر حرفش می‌ماند! رد پای آرتتا؛ اورتون بعد از 14 سال لیورپول را در خانه شکست داد!

دیگر خبرها

  • فابرگاس: هاورتز ستاره بزرگ امسال آرسنال است
  • پوستکوعلو: اهمیت رویارویی با آرسنال برای جلوگیری از اوج‌گیری رقیب‌ اصلی‌مان را درک می‌کنیم
  • آرتتا: آرسنال در کورس قهرمانی لیگ برتر حضور دارد؛ می‌دانیم که برای قهرمانی باید چه کاری انجام بدهیم
  • ورود PSG: رقابت با آرسنال و سیتی برای ستاره برزیلی
  • وعده لاپورتا به ژاوی پس از موافقتش با ماندن در بارسلونا
  • اولین خرید استقلال در فصل جدید؛ ستاره بزرگ چراغ سبز نشان داد
  • اضافه‌شدن آرسنال به صف مشتریان فرلاند مندی
  • مانوئل لوکاتلی و جانلوکا اسکاماکا، دو غایب بزرگ فینال کوپا ایتالیا در فصل 2023/24
  • شایعات خطرناک درباره جلال‌الدین ماشاریپوف؛ بوی پیراهن قرمز!
  • مذاکره آیندهوون با بارسلونا برای خرید ارزان دِست