Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس فوتبال»
2024-04-27@20:48:31 GMT

تو را به خدا قسم ول‌مان کنید؛ خسته شدیم!

تاریخ انتشار: ۳ دی ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۹۷۷۲۴۸

تو را به خدا قسم ول‌مان کنید؛ خسته شدیم!

خبرورزشی – سیدمهدی سیدصالحی پس از شکست ۳ بر صفر مقابل استقلال گفت: وقتی قبل از بازی محسن ربیع‌خواه و احسان حسینی را به ورزشگاه راه نمی‌دهند. قبل از آمدن به مشهد با آقای نعمتی هم صحبت کردم تا زمین بگیریم مگر می‌شود تیم مشهدی یک جلسه در ورزشگاه ثامن‌الائمه تمرین کند آن هم در هفته‌ای که ما با استقلال بازی داریم و بازی‌های تیم لیگ‌های ۲ و ۳ در ورزشگاه ثامن برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مگر نمی‌دانید در این هفته تیم لیگ برتری مشهد بازی داشت. برای گرفتن زمین باید التماس پیمانکار را بکنیم. بروید از پیمانکار و زمین شماره ۲ بپرسید که به هیئت فوتبال گفته چرا بازی‌ تیم‌های لیگ ۲ و ۳ را در این ورزشگاه گذاشتید. ما در اینجا غریب هستیم.

وی افزود: قبل از بازی نماینده سازمان لیگ به ما می‌گوید پدیده، نماینده هیئت فوتبال به ما می‌گوید شهرخودرو؛ چه  انتظاری دارید؟ در جریان بازی هم قبل از اینکه داور سیدعباسی را  اخراج کند ناظر بازی گفت کمک داور مرتکب اشتباه شد. در بازی‌های ما کمک داوران بازی‌ها را به حاشیه می‌برند. ما اینجا غریب هستیم عین واقعیت را می‌گویم و هزینه می‌کنیم و برای‌مان حاشیه درست می‌شود به خدا قسم ولمان کنید و خسته شدیم. 

سیدصالحی در مورد اینکه فرق پدیده با استقلال و پرسپولیس چیست، گفت: آن دو تیم دولتی هستند ولی ما نه؛ که خبرنگار جواب داد نه، وقتی مدیر تیم پدیده می‌شود کارشناس بازی‌های استقلال و پرسپولیس همین شرایط می‌شود که سیدصالحی جواب داد، نه. ۴-۵ روز است که ما به مشهد آمده‌ایم یک مسئول بالای سر تیم ما نیامده است. 

وی در مورد اینکه تیم خارج از استان تمرین می‌کند و شما چه انتظاری دارید که مسئولان تیم را حمایت کنند، عنوان کرد: توضیحی نداریم اسپانسری که هزینه‌های ما را می‌دهد باعث شد که تیم به خارج از استان برود. من یک کلام به شما بگویم احسان حسینی و محسن ربیع‌خواه بازیکنان شهر خودرو هستند اما آنها را به ورزشگاه راه ندادند. 

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: سیدمهدی سیدصالحی استقلال پدیده استقلال پدیده خبر ویژه سیدمهدی سیدصالحی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۹۷۷۲۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازیکن آلومینیوم: خدا به تلاش ما نگاه کرد و پیروز شدیم

بازیکن تیم فوتبال آلومینیوم اراک مدعی شد تیمش تنها با هدف پیروزی مقابل پرسپولیس وارد زمین شده است. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، یونس اکبرپور پس از پیروزی آلومینیوم اراک مقابل پرسپولیس اظهار داشت: خدا را شکر به بازی برگشتیم و حق‌مان واقعاً برد بود.

حسینی: هنوز اتفاق خاصی نیفتاده و مسئله اصلی ما لیگ است

 

وی گفت: من به شخصه تا لحظه آخر امید داشتم. خدا هم به تلاش همه بچه‌ها نگاه کرد و موقعیت ها تبدیل به گل شد و توانستیم پیروز شویم.

بازیکن آلومینیوم در پاسخ به این پرسش که مجتبی حسینی در بین نیمه چه صحبتی با بازیکنان داشت، عنوان کرد: حسینی نکات فنی را گفت و بچه‌ها را تشویق کرد. ما آمده بودیم که بازی را ببریم و واقعاً تیم برتر میدان بودیم.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • انتقاد از برگزاری جلسات هیات مدیره باشگاه‌های خوزستانی در تهران
  • توضیحات مدیرعامل فجر درباره بازی جنجالی
  • مدیرعامل استقلال ملاثانی: با استعفای اکبرپور مخالفت می‌شود/ او خسته است و نیاز به استراحت دارد
  • پرسپولیسی ها ما را مسخره کردند | مشکل بازیکن استقلال بود که بی دلیل در زمین ایستاده بود
  • سوپر گل پاک‌پرور همه را شوکه کرد
  • مدیرعامل آلومینیوم: سیدحسین باید زودتر می‌رفت
  • بازیکن آلومینیوم: خدا به تلاش ما نگاه کرد و پیروز شدیم
  • مهدی شیری: هواداران مقابل استقلال ورزشگاه را پر کنند
  • رجائیان: در جایگاه CIP پرسپولیس را تشویق می‌کردند!
  • رجاییان: عده‌ای در جایگاه ویژه پرسپولیس را تشویق کردند/ بردن استقلال و پرسپولیس خیلی کیف دارد+فیلم