Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-29@20:27:23 GMT

نظارت بر ۱۰۰ واحد نانوایی در ایلام

تاریخ انتشار: ۳ دی ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۹۷۷۵۰۰

نظارت بر ۱۰۰ واحد نانوایی در ایلام

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام، رضا محمدرحیمی رئیس سازمان صمت ایلام، گفت: حسب دستور استاندار مبنی بر ضرورت فعالیت واحد‌های خبازی در ایام تعطیل و تشدید نظارت‌ها، گشت مشترک بازرسی و نظارت با حضور بازرسان سازمان صمت و نمایندگان تعزیرات حکومتی، بسیج اصناف و اداره غله امروز جمعه برگزار شد.

او افزود: طی این گشت از ۱۰۰ واحد نانوایی بازدید به عمل آمد و از ۱۳ مورد تعطیلی (۹ مورد مجاز و ۴ مورد غیر مجاز) بودند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او بیان کرد: مطابق برنامه ریزی صورت گرفته بر نانوایی‌های کل شهرستان ایلام نظارت شد که منجر به شناسایی ۵ مورد تخلف صنفی شامل کم فروشی، اخفا و امتناع، عدم رعایت بهداشت و تعطیلی غیرمجاز شده است.

محمد رحیمی از همشهریان گرامی خواست در صورت مشاهده هر گونه تخلف صنفی در واحد‌های نانوایی مراتب را از طریق سامانه تلفنی ۱۲۴ اطلاع داده تا در اسرع وقت پیگیری و اعلام نتیجه شود.

انتهای پیام/ ن

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: نظارت و بازرسی صنعت و معدن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۹۷۷۵۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اختلالی در اینترنت مناطق مرکزی تهران نداریم

به گزارش خبرنگار مهر، سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی در شبکه اجتماعی ویراستی توضیحاتی در خصوص اختلال اینترنت مناطق مرکزی تهران از سیدحمیدرضا اعرابی، معاون نظارت بر خدمات پستی، ارتباطی و فناوری اطلاعات رگولاتوری اعلام کرد:

سیدحمیدرضا اعرابی، معاون نظارت بر خدمات پستی، ارتباطی و فناوری اطلاعات رگولاتوری با اشاره به برخی اخبار نادرست در خصوص وجود اختلال و افت شدید سرعت اینترنت طی روز جاری در مناطق مرکزی تهران عنوان کرد که اختلال و کاهش سرعتی در این مناطق نداریم.

وی افزود: بر اساس رصد لحظه‌ای سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی از کیفیت شبکه ارتباطی کشور تاکنون هیچ گونه افت سرعتی در شبکه ارتباطی مناطق مرکزی تهران مشاهده نشده است.

کد خبر 6091427 هنگامه فروغی

دیگر خبرها

  • توضیحات رئیس دانشگاه پیام نور استان کرمان در مورد احتمال تعطیلی واحد گلباف
  • منطقه پردیسان قم صاحب مجتمع نانوایی می‌شود
  • تولید نان کامل در ۱۵ واحد نانوایی در استان زنجان
  • کشف بیش از یک تن نان خشک در مشهد
  • اختلالی در اینترنت مناطق مرکزی تهران نداریم
  • صدور الکترونیکی مجوزها بدون نظارت آسیب‌زا می‌شود
  • اماکن ورزشی شهرداری یزد از حالت تعطیلی خارج شود
  • پلمب ۱۸ واحد صنفی متخلف در اهر
  • تشکیل ۵۷ پرونده تعزیراتی برای نانوایان مشهدی
  • خواسته‌های بحق جامعه کارگری، تشکیل تشکلات کارگری در واحد‌های تولیدی