Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-27@11:13:59 GMT

اعتراض پرسپولیس به مجری برنامه فوتبال برتر

تاریخ انتشار: ۳ دی ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۹۷۷۷۱۱

اعتراض پرسپولیس به مجری برنامه فوتبال برتر

باشگاه پرسپولیس انتقاداتی علیه مجری برنامه فوتبال برتر مطرح کرد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، سایت باشگاه پرسپولیس نوشت:

«محمدرضا احمدی، مجری برنامه فوتبال برتر که به پخش مستقیم و زنده رقابت‌های فوتبال لیگ ایران اختصاص دارد، در جریان پخش بازی‌ پرسپولیس و ذوب‌آهن، اظهار نظرهای عجیب و شائبه‌برانگیزی داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این اظهارات موجب تشویش اذهان عمومی نسبت به پرسپولیس و هواداران آن می‌شود و این رویه برای پرسپولیس و هوادارانش جای سوال دارد.

پنالتی پرسپولیس مقابل ذوب‌‌آهن درست بود؟

مجری این برنامه در جریان پیروزی اخیر مدافع عنوان قهرمانی، کنایه‌هایی را به کار برد که برای ما گویای ناراحتی او از پیروزی پرسپولیس بود و وصف دیگری برای آن به نظر نمی‌رسد. این در حالی است که انتظار می‌رود مجریان حداقل بی‌طرفی را رعایت کنند و اگر مطلبی مطرح می‌شود، باید متأثر از واقعیت باشد.

این اتفاقات در حالی علیه پرسپولیس روی می‌دهد که این باشگاه بیشترین مخاطب را برای صداوسیما به ارمغان می‌آورد، ولی از حق پخش تلویزیونی بی‌بهره است.

باشگاه پرسپولیس، فردا (شنبه) نامه اعتراضی خود را ارسال می‌کند و حداقل درخواست، این خواهد بود که اگر آقای احمدی به جهت غلبه احساسات نمی‌توانند بی‌طرفی را رعایت کنند، از بازی بعدی مجری برنامه بازی‌های پرسپولیس نباشند».

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: رسانه ملی پرسپولیس رسانه ملی پرسپولیس مجری برنامه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۹۷۷۷۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چادرملو؛ اولین نماینده لیگ یک در جمع ۸ تیم برتر جام حذفی

چادرملوی اردکان چهارمین تیم راه‌یافته به دور یک چهارم نهایی جام حذفی فوتبال بود. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، تیم فوتبال مس کرمان از ساعت 17:45 امروز (جمعه) در اولین بازی از روز دوم مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی فوتبال باشگاه‌های کشور، در ورزشگاه امام علی (ع) کرمان مقابل چادرملوی اردکان صف‌آرایی کرد که چادرملو در مجموع وقت‌های قانونی و اضافه و ضربات پنالتی به پیروزی 6 بر 4 دست یافت.

علی وزیری پناه در دقیقه 85، دروازه چادرملو را از روی نقطه پنالتی باز کرد و ابراهیم رضازاده در دقیقه 4+90، گل تساوی را برای چادرملو به ثمر رساند. در دقایق اضافه بازی نیز گلی به ثمر نرسید تا بازی در ضربات پنالتی دنبال شود.

عمران‌زاده: لغو بازی استقلال ملاثانی - فجر پشت پرده دارد

چادرملو که هفته‌های خوبی را اخیراً در لیگ یک پشت سر نگذاشته است، در ضیافت پنالتی‌ها با نتیجه 5 بر 3 پیروز شد و به جمع هشت تیم نهایی جام حذفی راه یافت.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • دانشگر به پرسپولیس نمی‌رسد
  • محرومیت قطعی است؛ دو ستاره استقلال و پرسپولیس محروم از بازی های بزرگ فصل
  • چادرملو؛ اولین نماینده لیگ یک در جمع ۸ تیم برتر جام حذفی
  • اعتراض باشگاه نیروی زمینی به همزمان نبودن ساعت بازی‌ها
  • اشتباه عجیب اوسمار در آستانه ال‌کلاسیکو/ سرمربی پرسپولیس به سپاهان پاس گل داد؟
  • استوری جالب اوسمار برای میثاقی
  • پاس گل اوسمار در تلویزیون به سپاهان در آستانه بازی حساس
  • (عکس) استوری اینستاگرامی اوسمار برای محمدحسین میثاقی
  • بازگشت جام‌حذفی؛ فرصت تاریخی پرسپولیس برای عبور از استقلال
  • ببینید | ردپای آبی