Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان گفت: واقعاً فقر گلزنی و بازیکن خلاق را در فوتبال‌مان حس می‌کنیم. به گزارش ایسنا، دیدار دو تیم فولاد و نفت آبادان امشب در هفته یازدهم لیگ برتر با تساوی بدون گل به پایان رسید، جواد نکونام سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان در نشست خبری بعد از بازی با نفت آبادان، اظهار کرد: دربی حساسیت‌های خاص خود را دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این بازی جاندار، محکم و تاکتیکی بود و دو تیم دوست نداشتند ببازند و بازی فیزیکی را به نمایش گذاشتند و در این بازی فیزیکی ما سعی کردیم فوتبال‌مان را بازی کنیم و شرایط را آرام کنیم و بتوانیم فوتبال دلخواهمان را انجام دهیم اما متاسفانه شرایط زمین مان خیلی بد است و من این را به باشگاه گفته‌ام. امروز در صحنه‌ای می‌توانستیم گل بزنیم ولی به خاطر شرایط بد زمین‌مان نتوانستیم گلزنی کنیم. 

وی افزود: کیفیت زمین در عملکرد تیم ما تأثیر گذاشته است و من از باشگاه خواهش کردم که به این وضعیت رسیدگی کند. آقای گرشاسبی هم پیگیر است تا شرایط زمین‌مان خوب شود. هفته گذشته ۲ بار این موضوع را عنوان کردم اما  در نگهداری زمین کمی کوتاهی صورت می‌گیرد که امیدوارم مسئولان بتوانند زمین را آماده کنند زیرا استادیوم به این زیبایی زمینش باید صاف و هموار باشد تا هر تیمی که به اینجا می‌آید، از بازی در این استادیوم لذت ببرد و همه بتوانیم از فوتبال خوب لذت ببریم.

سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان گفت: در این شرایط می‌دانیم که همه تیم‌ها وقتی به اهواز می‌آیند بسته بازی می‌کنند تا حداقل امتیاز را بگیرند. امروز هم دیدید که تیم نفت آبادان بازی فشرده، بسته و سنگینی را ارائه داد. به نظرم نفت آبادان اگر تمام بازی‌هایش را به همین صورت بازی کند، واقعاً جایگاهش بالای جدول است. بازی فیزیکی مقابل ما به نمایش گذاشتند و به علی منصوریان برای داشتن چنین تیم و بازیکنان با کیفیتی تبریک می‌گویم. تیم‌شان خوب بازی کرده و توانستند از اهواز یک امتیاز بگیرند و قطعا خوشحال هستند.

وی بیان کرد: ما باید بیشتر تمرین کنیم زیرا تیم ها در اهواز بسته و فشرده بازی می کنند و ما در این شرایط باید بتوانیم گل بزنیم و نباید بگذاریم راحت امتیازها از اهواز خارج شود. ما در بازی های بیرون از خانه راحت تر می توانیم مقابل حریفان به ‌دلیل نوع سیستم بازی شان، بازی کنیم.

نکونام عنوان کرد: یکی از مشکلات ما این است که فاصله بازی ها کم است و این موضوع برای همه تیم‌ها سخت است. تیم‌هایی هم که بسته و دفاعی بازی می‌کنند، سخت است که بتوانیم از دفاع شان بگذریم و وقتی هم می‌گذریم، در زدن ضربات آخر کمی کم دقت هستیم اما به بازیکنانم خسته نباشید می‌گویم که خوب مبارزه کردند و فوتبالی که می‌خواستیم به نمایش گذاشتند. امیدوارم شرایط را در بازی‌های داخل خانه در ادامه مسیر بهتر کنیم.

وی گفت: خلاقیت در فوتبال ایران کم شده است و شاید به اندازه انگشتان یک دست هم فوتبالیست خلاق نداشته باشیم که بتوانند در لحظه نتیجه را عوض کنند، در حالی که در گذشته به این صورت نبود. در فوتبال روز دنیا گران‌ترین بازیکنان مهاجم و کسانی هستند که می‌توانند گل بزنند و پاس گل دهند. در فوتبال ایران دفاع کردن راحت ترین کار است و همین باعث شده که خلاقیت بازیکنان از فوتبال ایران بیرون برود. استعدادهایی که باید پرورش دهیم کم هستند و چند نفری هم که در فوتبال ایران خلاق بودند از فوتبال ما خارج شده‌اند. بیشتر گل‌ها از روی نقطه پنالتی زده شده‌اند و واقعاً فقر گلزنی و بازیکن خلاق را در فوتبال‌مان حس می‌کنیم. امیدوارم همه تیم‌ها بتوانند بازیکنان خلاق را به فوتبال معرفی کند تا بتوانیم شاهد رشد کیفی و گل‌های بیشتری در فوتبال باشیم.

انتهای پیام

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: استانی ورزشی تيم فوتبال فولاد خوزستان جواد نكونام فوتبال ایران نفت آبادان فوتبال ما بازی ها تیم ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۹۷۷۷۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رضاییان: هواداران پرسپولیس همیشه در قلب من هستند

بازیکن تیم فوتبال سپاهان اصفهان گفت: درست است که یکسری از هواداران پرسپولیس علیه من شعار سر دادند ولی در قلب من هستند. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، رامین رضاییان پس از تساوی بدون گل سپاهان اصفهان مقابل پرسپولیس در هفته بیست‌وپنجم لیگ برتر فوتبال، گفت: کاری به بازی ندارم و آمده‌ام حرف دیگری بزنم. یاد گرفته‌ام شرافتمندانه زندگی کنم. یکسری از هواداران پرسپولیس در یک قسمت از ورزشگاه از من دلخور بودند و شعارهایی می‌دادند ولی بدانند همیشه در قلب من هستند. درک می‌کنم نسبت به تیم‌شان تعصب داشته باشند و عاشقانه پرسپولیس را دنبال کنند. هر چیزی به من بگویند در قلب من هستند و دوست‌شان دارم. مردم این روزها آنقدر دغدغه دارند که اگر در استادیوم خالی می‌شوند، امیدوارم حال دل‌شان خوب شود. بازی قشنگی بود و من با جان و دل برای تیمم بازی کردم.

جدول لیگ برتر|همه چیز به کام استقلال؛قعر در دست خوزستانی‌ها!

وی در مورد اینکه انتظار بازی بهتری از پرسپولیس و سپاهان می‌رفت، تصریح کرد: فوتبال است و بازی بدی نبود.

بازیکن سپاهان اصفهان در واکنش به اظهارات رضا درویش مدیرعامل پرسپولیس که مدعی بود سپاهانی‌ها وقت تلف می‌کردند، گفت: نه اینطور نبود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • خیال نکونام بابت خط دفاعی راحت شد (عکس)
  • مامور سپاهان برای از کار انداختن سروش (عکس)
  • مسی بازیکن ماه لیگ برتر آمریکا شد
  • لیونل مسی بازیکن ماه MLS شد
  • استقلال بعد از ۱۴۵ روز خارج از خانه گل‌ نزد!
  • حسرت هفته سهم بازیکن جوان پیکان (عکس)
  • سپاهان وقت تلف کرد؟ رضاییان: مخالف این داستانم
  • رضاییان: هواداران پرسپولیس همیشه در قلب من هستند
  • نکونام: سر کسانی باید پایین باشد که مردم آنها را می‌شناسند/ سقف را رعایت کردیم و گریه مان درآمد، سرمان کلاه رفت
  • به روز رسانی| نکونام: نیمه اول باید کار را تمام می کردیم/ تراکتور مهره داشت ولی هم و غم ما در این فصل جذب بازیکن بود