Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان گفت: آتش سوزی از محوطه این کارخانه شروع شده، حجم بسیاری از پنبه در سالن‌ها موجود است که آتش به یکی از سوله‌ها سرایت کرده و سقف یک سوله از شدت حریق فرومی‌ریزد و سوله دوم هم درگیر آتش است تلاش می‌شود حریق به سایر سوله‌ها منتقل نشود.

منصور شیشه فروش در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: حجم پنبه‌های موجود و در حال آتش در سالن‌ها بسیار زیاد است و همچنان عملیات اطفا ادامه دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: ۳۲ نیروی امدادی از آتش نشانی شهرهای شاهین شهر، اصفهان و نجف آباد و شهرک‌های صنعتی مورچه خورت، شهرک صنعتی بزرگ و نیروهای انتظامی، شرکت برق، راهداری، فرمانداری در محل حادثه حضور یافتند.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان گفت: آتش سوزی از محوطه این کارخانه شروع شده و خوشبختانه کارگران در محل حضور نداشتند، حجم بسیاری از پنبه در سالن‌ها موجود است که آتش به یکی از سوله‌ها سرایت کرده و سقف یک سوله از شدت حریق فرومی‌ریزد و سوله دوم هم درگیر آتش است.

اهمیت بیمه و رعایت الزامات ایمنی برای واحدهای صنعتی

وی ادامه داد: در حال حاضر دو سوله درگیر آتش سوزی است و تمام تلاش نیروهای امدادی برای این است که شش سوله درگیر آتش سوزی نشوند.

شیشه فروش افزود: خوشبختانه این واحد صنعتی بیمه است و همواره به شرکت‌ها و واحدهای صنعتی توصیه‌های رعایت الزامات ایمنی در چیدمان، انبار کردن و حمل و نقل رعایت کنند.

کد خبر 544135

منبع: ایمنا

کلیدواژه: مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان منصور شیشه فروش آتش سوزی در جمیل نخ شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق درگیر آتش آتش سوزی سوله ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۹۷۸۰۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اطفاء حریق مغازه شیرینی فروشي در قزوین

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز قزوین؛ افسرکشیک سازمان آتش نشاني و خدمات ايمني شهرداري قزوين گفت:  طي تماس مردمي با سامانه 125 آتش نشاني قزوين در ساعت ۱:۳٠ دقيقه بامداد جمعه ۷ ارديبهشت ماه از آتش سوزي مغازه شيريني فروشي واقع در خیابان شهدای قزوين خبر داده شد، که بلافاصله ستادفرماندهی این سازمان ۱ اکيپ اطفاء حريق از ايستگاه ۳مولوی اين سازمان در کمترین زمان ممکن به محل حادثه رسيده و آتش نشانان مشاهده کردند، حریق از تابلوی مغازه شروع ودرحال سرایت به داخل مغازه بود که دود غليظي در حال خروج است.

معروفی افزود : آتش نشانان با سرعت عمل با ورود به داخل مغازه و شناسايي کانون حريق نسبت به خاموش کردن آتش با کمترين خسارت ممکن و تخليه دود از مغازه اقدام کرده و محل حادثه را ايمن سازي کردند.

وي گفت : علت بروز آتش سوزي از سوي کارشناسان علل حريق سازمان آتش نشاني شهرداري قزوين در دست بررسي است.

دیگر خبرها

  • مهار آتش سوزی فروشگاه دخانیات در شهرکرد
  • اطفاء حریق مغازه شیرینی فروشي در قزوین
  • جزئیات تکمیلی حادثه آتش‌سوزی در انبارهای شهرری اعلام شد
  • حریق گسترده انبار کالا در جنوب تهران
  • مهار آتش‌سوزی انبار در شهر ری/ از سرایت آتش جلوگیری شد
  • مهار آتش سوزی در دبیرستان دخترانه اسما اهواز
  • آتش سوزی یک مدرسه دخترانه در اهواز + جزییات
  • آتش سوزی در یک مدرسه دخترانه
  • حمله اوکراین به منطقه اسمولنسک روسیه/ پالایشگاه طعمه حریق شد+فیلم
  • مهار آتش‌سوزی گسترده کارخانه پارافین شهرک صنعتی شکوهیه قم