Web Analytics Made Easy - Statcounter

۱۶ فروند موشک کوتاه‌برد، میان‌برد و برد بلند نیروی هوافضا به صورت همزمان و با موفقیت کامل ، اهداف و مواضع حساس شبیه سازی شده دشمن ازجمله تاسیسات هسته ای دیمونا را در هم کوبیدند.

به گزارش برنا، رزمایش مشترک پیامبر اعظم (ص) ۱۷سپاه امروز با غرش انواع موشک ها به پایان رسید. در این مرحله از رزمایش به طور همزمان ۱۶ فروند موشک کوتاه‌برد، میان‌برد و برد بلند نیروی هوافضا به صورت همزمان و با موفقیت کامل ، اهداف و مواضع حساس شبیه سازی شده دشمن را در هم کوبیدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

همزمان با شلیک موشک ها نیز ۱۰ فروند پهپاد هجومی با پرواز همزمان از مبدا، اهداف از پیش تعیین شده را منهدم کردند.

 تصاویر منتشر شده از شلیک ۱۶ موشک بالستیک سپاه پاسداران در مرحله نهایی نشان می‌دهد، سپاه پاسداران با شبیه‌سازی تأسیسات اتمی دیمونا، حمله به این مرکز حساس و حیاتی رژیم صهیونیستی را در رزمایش موشکی خود تمرین کرده است. موشک‌های عماد، قدر، سجیل، زلزال، دزفول و ذوالفقار از جمله موشکی هایی هستند که در جریان آخرین روز از رزمایش چند جانبه پیامبر اعظم (ص) ۱۷، برخی مناطق حساس و حیاتی رژیم صهیونیستی را که شبیه سازی شده بود ، مورد اصابت قرار دادند.

تصویر زیر، تاسیسات هسته ای دیمونا و نماد توان هسته ای اسرائیل است؛ 

این تصویر هم، تصویر شبیه سازی شده دیموناست که در رزمایش امروز و در حمله احتمالی مورد اصابت موشک های بالستیک سپاه قرار گرفت و منهدم شد؛ 

مقامات رژیم صهیونیستی در طی هفته‌های اخیر و همزمان با مذاکرات وین، بارها با لفاظی های خود جمهوری اسلامی ایران را مورد  تهدید قرار داده‌اند و چندین بار حمله نظامی به ایران را تکرار کرده اند، در همین راستا تحلیلگران این رزمایش را واکنشی به تهدیدات اخیر این رژیم دانسته اند.

صهیونیست‌ها تاسیسات هسته ای نطنز را به عنوان مهم ترین هدف خود برای حمله به ایران تعریف کرده اند که در مقابل، در رزمایش امروز سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تأسیسات اتمی دیمونا که از آن به عنوان نماد توان هسته‌ای و در عین حال نقطه ضعف اسرائیل یاد می‌شود با موشک های  که برد بالای دو هزار کیلومتر و سرعتی چندین برابر سرعت صوت دارند، در حملات شبیه سازی شده مورد اصابت قرار گرفت و منهدم شد. این موشک ها در محدوده زمانی هفت دقیقه از نطنز به قلب تأسیسات اتمی دیمونا اصابت خواهند کرد.

فیلم زیر نمایشی از غرش غرور آفرین از رزمایش موشک های بالستیک سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران است؛ 

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: شبیه سازی سپاه پاسداران رژیم صهیونیستی هسته ای جمهوری اسلامی ایران ایران سپاه پاسداران انقلاب قلب انقلاب اسلامی ایران رزمایش پیامبر اعظم ص نطنز تاسیسات هسته ای نطنز دیمونا تاسیسات هسته ای دیمونا تأسیسات اتمی دیمونا تاسیسات هسته ای سپاه پاسداران شبیه سازی شده موشک ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۹۷۸۰۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توضیحات کریمی قدوسی درباره توئیت جنجالی خود برای ساخت بمب اتمی در طول یک هفته

به گزارش همشهری آنلاین، کریمی قدوسی با انتشار ویدئویی درباره این ادعای خود توضیحاتی را مطرح کرده و به تهدیدات رژیم صهیونیستی برای حمله تاسیسات اتمی ایران و پاسخ فرمانده حفاظت از مراکز هسته ای اشاره کرده است که گفته بود این تصمیم اسرائیل به معنای زیر پا گذاشتن خطوط قرمز ایران برای ساخت بمب هسته ای و احتمال تغییر فتوای رهبر انقلاب در این زمینه است. در اینجا توضیحات کریمی قدوسی را می بینید:

ماجرای هزینه تراشی عجیب یک عضو کمیسیون امنیت ملی با اظهارات نسنجیده

کد خبر 847027 برچسب‌ها ایران و اسرائیل اسرائیل خبر ویژه سلاح هسته‌ای

دیگر خبرها

  • نقاط فلج‌کننده گنبد آهنین برای موشکباران بعدی روشن شد
  • تحلیل اندیشکده آمریکایی از توان پهپادی و موشکی ایران
  • توانایی پهپادی و موشکی ایران در اوج
  • ایران در اوج توانایی پهپادی و موشکی است
  • اندیشکده شورای آتلانتیک: ایران در اوج توانایی پهپادی و موشکی است
  • اندیشکده شورای آتلانتیک : ایران در اوج توانایی پهپادی و موشکی است
  • حملات پهپادی ویرانگر اوکراین به کارخانه های فولاد روسیه
  • ایران دفعه بعد، ۳ هزار موشک و پهپاد به اسرائیل می‌زند، یا ۳۰ هزار؟! | اسرائیل تنها در صورتی از سلاح اتمی استفاده می‌کند که ....
  • توضیحات کریمی قدوسی درباره توئیت جنجالی خود برای ساخت بمب اتمی در طول یک هفته
  • سپاه پاسداران با حمله موشکی و پهبادی به اسرائیل غاصب دنیا را متحیر کرد