Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-28@17:09:35 GMT

اشتغال خانگی بانوان اصفهانی دراولویت است

تاریخ انتشار: ۳ دی ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۹۷۸۲۲۲

اشتغال خانگی بانوان اصفهانی دراولویت است

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان به نقل از روابط عمومی فرمانداری اصفهان، محمدعلی احمدی فرماندار اصفهان در جلسه کارگروه بانوان و خانواده شهرستان، با تأکید بر اینکه از نظرات و دیدگاه‌های همه باید در حوزه بانوان استفاده شود، اظهار داشت: تشکیل کارگروه‌های مناسب، دعوت از تشکل‌های مردمی فعال در حوزه زنان در کارگروه‌های مربوطه و استفاده از اسناد بالادستی و اطلس زنان و خانواده، از جمله مواردی است که باید در حوزه بانوان و خانواده مورد توجه ویژه قرار بگیرند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: پژوهش‌ها و تحقیقات انجام شده در حوزه زنان باید ویرایش و به‌روزرسانی شده و براساس آن‌ها برنامه‌ریزی‌های لازم صورت پذیرد.

احمدی با اشاره به برنامه‌های خوب برخی دستگاه‌های اجرایی در حوزه بانوان، عنوان کرد: ظرفیت‌ها و نیازهای بانوان در دستگاه‌های مختلف احصاء شود و نظارت و هماهنگی بین بخشی در این راستا برای رفع مشکلات آنان صورت پذیرد.

فرماندار اصفهان با تأکید بر لزوم تشکیل سمن‌های جدید برای فعالیت در حوزه بانوان، افزود: اقدامات و پیگیری‌های لازم برای تشکیل سمن‌های جدید در حوزه‌های ورزش، مسائل اقتصادی و تولید صورت پذیرد.

وی با بیان اینکه ما از ظرفیت خوب بانوان در تصمیم‌گیری‌های فرهنگی و اجتماعی شهرستان بهره خواهیم گرفت: با هم‌افزایی و همکاری بین بخشی در کارگروه‌های مربوطه، اقدامات مقتضی برای رفع مشکلی از مشکلات بانوان در یک منطقه مشخص و یا ظرف مدت معینی انجام گردد.

وی افزود: موضوع اشتغال خانگی بانوان، از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است و اقدامات و پیگیری‌های لازم در این خصوص در کارگروه‌های مربوطه در حال انجام است.

انتهای پیام/۳۶۴۹/آ/

منبع: فارس

کلیدواژه: اصفهان بانوان زنان اشتغال حوزه بانوان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۹۷۸۲۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رقابت بیش از ۲۶ هزار اصفهانی در گروه آزمایشی تجربی

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکز اصفهان؛ نماینده تام الاختیار سازمان سنجش و رئیس ستاد آزمون‌های اصفهان گفت: آزمون گروه علوم تجربی با بیشترین تعداد داوطلب در بین گروه‌های پنج‌گانه در استان اصفهان صبح امروز برگزار شد.
رضاعلی نوروزی با بیان اینکه در نوبت اول کنکور امسال ۶۴ هزار و ۷۱۹ داوطلب اصفهانی برای رفتن به دانشگاه با هم رقابت کردند، افزود:آزمون سراسری ورود به دانشگاه‌ها در استان در مدت دو روز در پنج گروه آزمایشی علوم تجربی، علوم انسانی، ریاضی، زبان و هنر در ۲۷ حوزه اصلی استان اصفهان برگزار شد.
وی با اشاره به اینکه حدود ۶۰ درصد داوطلبان این دوره را بانوان تشکیل می‌دهند، گفت:
نوبت دوم آزمون سراسری در روز‌های هفتم و هشتم تیرماه برگزار خواهد شد.

دیگر خبرها

  • راز قتل دختربچه ۱۱ ساله اصفهانی فاش شد
  • اصفهانی‌ها ایده‌های خود را برای معرفی بهتر تخت‌فولاد ارائه دهند
  • حمایت جمعی از بانوان اصفهانی از طرح نور
  • تلاش شمشیربازان اصفهانی برای کسب سهمیه المپیک
  • افزایش اعتبارات مسئولیت اجتماعی در حوزه فرهنگی استان بوشهر
  • اصفهانی‌ها یک روز جهانی را به نام خود ثبت کردند؛ روز جهانی گز
  • پرداخت بیش از ۱۵ میلیارد تومان تسهیلات به مشاغل خانگی در مراغه
  • رقابت بیش از ۲۶ هزار اصفهانی در گروه آزمایشی تجربی
  • پرداخت ۱۵ میلیارد تومان تسهیلات به مشاغل خانگی در مراغه
  • حیدرآباد؛ اصفهانی نو در قلب هندوستان