Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-08@13:55:39 GMT

مشاور وزیر تعاون: استان قم ظرفیت‌های خوبی دارد

تاریخ انتشار: ۳ دی ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۹۷۸۲۸۵

مشاور وزیر تعاون: استان قم ظرفیت‌های خوبی دارد

به گزارش روز جمعه روابط‌عمومی اداره کل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان قم، تهمینه دانیالی، در جمع تعاونگران و مسئولان این اداره کل افزود: تجربه‌های‌های جهانی نیز که در مباحث تعاونی و البته در چند مورد از جمله استان‌های قزوین، زنجان و تهران انجام شده است، در قم هم می‌تواند به عنوان مبنا پایه گذاری و کار شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با تشکر از خدمات مدیرکل تعاون کار و رفاه اجتماعی و رییس اتاق تعاون استان قم به عنوان بازوان توانمند بخش تعاون گفت: می‌توانیم از طریق اتاق تعاون ایران، برای ساخت ۲۰۰ هزار مسکن و تجهیز ۳۰۰ هزار مسکن که در خوشه‌های استانی پذیرفته شده است، کار کنیم و در این زمینه قم را نیز ملاک قرار خواهیم داد.

دانیالی گفت: استان قم باید در زمینه تبلیغات و رسانه‌ای کردن، کارهای مهمی که در زمینه تعاونی‌ها صورت گرفته است را، اطلاع رسانی و کارهای خود را ارایه کند.

وی افزود: اقتصاد مقاومتی برای ما به عنوان یک راهبرد است، اما خیلی بد است که سهم تعاون از اقتصاد کشور هشت تا ۱۰ درصد است، ولی اگر قرار است، به ۲۵ درصد برسیم، این بخش مردمی است که باید با کمک شما فعال شود.

بر اساس این گزارش؛ مشاور عالی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی همچنین در سفر یک روزه به استان قم از طرح‌های عمرانی بخش تعاون این استان به منظور بررسی وضعیت طرح های مذکور بازدید به عمل آورد.

وی در این بازدید، با اشاره به ظرفیت بخش تعاون در عمران و آبادی استان گفت: با تکیه بر بخش تعاون و توانمندی‌های تعاونگران استان و برنامه ریزی های دقیق در این بخش، توسعه و عمران استان و ایجاد رفاه برای مردم میسر می شود.

دانیالی خاطرنشان کرد: بحمدالله استان قم در بخش تعاون از ظرفیت بسیار بالایی برخوردار است و برخی از کارهای استان می تواند الگوی خوبی برای تعاونگران کشور باشد.

وی در این سفر همچنین از طرح تجاری مسکونی تعاونی مسکن کارکنان اداره کل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان، طرح تجاری مسکونی دانش و همچنین تعاونی مصرف کارکنان جامعه المصطفی العالمیه بازدید به عمل آورد.

وی همچنین، ضمن بازدید از مجموعه ورزشی کارگران استان قم، روند استفاده از این مجموعه توسط کارگران استان را مورد بررسی قرار داد و گفت: این مجموعه دارای امکانات بسیار منحصر به فرد است که کارگران و خانواده آنان می‌توان از این امکانات به نحو مطلوب بهره ببرند.

وی در ادامه این بازدید، مرکز کلینبک دامپزشکی نیز که در این مجموعه قرار دارد، مورد ارزیابی و بررسی قرار داد.

مجموعه دامپزشکی فوق الذکر همکاری ارزنده‌ای با سپاه، هلال احمر، محیط زیست و سایر نهادهای جمعی در خصوص حمایت و نگهداری و صیانت از حیوانات و حیات وحش استان و سایر نهادهایی که نیازمند امکانات این مرکز هستند، دارد که با امکاناتی نظیر رادیولوژی، آزمایشگاه، اتاق جراحی پیشرفته و سایر امکانات کلینیکی برای حیوانات است.  / 

برچسب‌ها قم اداره کل تعاون کار و امور اجتماعی استان قم وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: قم وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی قم وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی تعاون کار و رفاه اجتماعی کل تعاون کار بخش تعاون اداره کل استان قم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۹۷۸۲۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گزارش دیوان محاسبات از ترک فعل سازمان تامین اجتماعی

دیوان محاسبات کشور اعلام کرد:‌ بیش از ۹۹ درصد سهام بانک رفاه کارگران در اختیار سازمان تامین اجتماعی است در حالی که سقف سهم این سازمان در بانک رفاه کارگران ۳۳ درصد تعیین شده است. - اخبار سیاسی -

به گزارش گروه پارلمانی خبرگزاری تسنیم، به نقل از دیوان محاسبات، بر اساس گزارش این نهاد نظارتی سقف سهم سازمان تامین اجتماعی در بانک رفاه کارگران 33 درصد تعیین شده است در حالی که بیش از 99 درصد سهام این بانک در اختیار سازمان تامین اجتماعی است.

بر اساس این گزارش سازمان تامین اجتماعی و بانک رفاه کارگران مکلف بوده‌اند که سهام مازاد بر 33 درصد را واگذار نمایند اما تاکنون اقدامی در این خصوص صورت نگرفته است.

انتهای‌ پیام/

دیگر خبرها

  • مرتضوی: حداقل دستمزد کارگران تغییر نمی‌کند
  • حداقل دستمزد کارگران تغییر نمی‌کند
  • ببینید | اظهارات تکان دهنده مشاور عالی وزیر کشور درباره تهدید جمعیت
  • دیدار وزیر نفت با وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی
  • وزیر نفت با وزیر تعاون، کار و رفاه‌ اجتماعی دیدار کرد/ مرتضوی: وزرات نفت بخش قابل توجهی از عقب‌ماندگی اقتصادی کشور را رفع کرد 
  • وزیر نفت با وزیر تعاون، کار و رفاه‌ اجتماعی دیدار کرد
  • تعیین دستمزد کارگران به مجلس واگذار می‌شود؟
  • گزارش دیوان محاسبات از ترک فعل سازمان تامین اجتماعی
  • تسویه دولت با فروشندگان طرح کالابرگ طی ۴ روز آینده
  • دولت به فروشندگان کالابرگ چقدر بدهی دارد؟ | اعلام زمان تسویه نهایی با فروشندگان