Web Analytics Made Easy - Statcounter

سفیر جمهوری اسلامی ایران در ژاپن ضمن ملاقات با استاندار گیفو، بر لزوم تقویت تعاملات فرهنگی و گردشگری در راستای آشنایی هر چه بیشتر مردم دو کشور با آداب و رسوم یکدیگر تاکید کرد.

به گزارش ایسنا، به دعوت  انجمن دوستی توکایی - ایران ، مرتضی رحمانی موحد سفیر جمهوری اسلامی ایران در ژاپن در سفری یکروزه به استان گیفو در مرکز ژاپن با آقای فوروتا استاندار گیفو ملاقات و ضمن اشاره به روابط خوب ایران و ژاپن، بر لزوم تقویت تعاملات فرهنگی و گردشگری در راستای آشنایی هر چه بیشتر مردم دو کشور با آداب و رسوم یکدیگر تاکید کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استاندار گیفو نیز با اشاره به تاریخ و تمدن ایران و سابقه طولانی تعاملات دوکشور خواستار تنظیم همکاری‌هابا جمهوری اسلامی ایران گردید .
سفیر کشورمان در این سفر همچنین با اعضا هیات مدیره انجمن دوستی توکایی - ایران در شهر گیفو ملاقات و گفتگو کرد و طرفین بر ادامه همکاری ها به منظور معرفی فرهنگ و تمدن ایران از طریق اجرای برنامه های مشترک تاکید و توافق نمودند.
بازدید از باغ ملی گل رز گیفو با بیش از شش هزار گونه گل رز و بخش ایرانی این بوستان ، شامل رز گل محمدی ایرانی  که  با علاقه و تلاش پروفسور اوئه دا استاد دانشگاه کشاورزی  و عضو انجمن دوستی توکایی  - ایران در این باغ ایجاد شده از دیگر برنامه های این سفر یکروزه بود.
آخرین برنامه از دیدار یکروزه رحمانی موحد از استان گیفو ، بازدید از نمایشگاه - موزه استاد کاتو کوبه هنرمند سفالگر ژاپنی بود که بصورت خانوادگی مبتکر سفالگر زرین فام بوده و تبادلات موثری در آموزش و انتقال تجربیات با هنرمندان ایرانی سفالگر را دارد .


انتهای پیام

منبع: ایسنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۹۷۸۲۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تاکید ایران و پاکستان بر توسعه روابط تجاری در حوزه استاندارد

به گزارش علم و فناوری آنا از سازمان ملی استاندارد، مهدی اسلام پناه در این دیدار که در حاشیه نشست اسمیک، برگزار شد با اشاره به امضای موافقتنامه شناسایی متقابل در حوزه استاندارد و ارزیابی انطباق بین دو سازمان که سوم اردیبهشت جاری به امضا رسیده است، تاکید کرد: لازم است برنامه اجرایی برای عملیاتی شدن تفاهمات در اولین فرصت تنظیم و امضا شود.

وی با اشاره به اراده روسای جمهور و مسئولان دو کشور برای ارتقاء همکاری‌ها و افزایش حجم مبادلات تجاری، گفت: در منطقه، صرفا دو جمهوری اسلامی وجود دارد و آن هم جمهوری اسلامی ایران و جمهوری اسلامی پاکستان است و این امر مسئولیت ما را در برادری دینی و مشارکت جدی‌تر در همکاری‌های دو جانبه بیشتر می‌کند.

نمایندگان پاکستان که در اجلاسیه هیئت مدیره اسمیک به عنوان (vice chairman) حضور داشتند، ضمن تاکید بر ارتقای همکاری‌ها در حوزه‌های مختلف استانداردسازی و پذیرش متقابل استاندارد‌های یکدیگر امضای برنامه اجرائی را اقدامی فوری و ضروری قلمداد کردند.

همچنین طرفین برای همکاری در حوزه حلال نیز مذاکره و به تفاهم رسیدند.

هیئت ایرانی که به سرپرستی اسلام پناه در این رویداد شرکت دارد، علاوه بر هیات پاکستانی با سایر هیئت‌های شرکت کننده دیدار‌های جداگانه‌ای را با هدف گسترش همکاری‌ها و ارتقا سطح فنی دو طرف برگزار و در این خصوص مذاکراتی نیز انجام شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • بذرپاش: فصل نوینی از تعاملات اقتصادی ایران و امارات رقم می‌خورد
  • آموزش زبان فارسی در ارمنستان موجب تقویت تعاملات دو کشور می‌شود
  • امیرعبداللهیان بر توسعه روابط ایران و لبنان تاکید کرد
  • لزوم تقویت خلاقیت و اندیشه ورزی دانشجویان 
  • لزوم تقویت خلاقیت و اندیشه ورزی دانشجویان
  • تاکید امیرعبداللهیان بر تفاهم در انتخاب رئیس جمهور لبنان
  • تاکید امیر عبداللهیان بر لزوم تفاهم احزاب و گروه‌های لبنانی برای انتخاب رئیس‌جمهور
  • لزوم تقویت خلاقیت و اندیشه‌ورزی دانشجویان
  • تاکید ایران و پاکستان بر توسعه روابط تجاری در حوزه استاندارد
  • آزادی ۵ صیاد ایرانی از جمهوری سیشل