Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، جعفر قادری نماینده مردم شیراز و زرقان در مجلس شورای اسلامی در جلسه مجمع نمایندگان فارس با مدیرعامل شستا (شرکت سرمایه گذاری تامین اجتماعی)، گفت: تسریع در انتقال کارخانه سیمان شیراز به خرامه ،تسریع در انتقال کارخانه پشم شیشه به منطقه ویژه اقتصادی شیراز و برگرداندن خطوط تولیدی این کارخانه از سایر نقاط کشور به شیراز و تکمیل سرمایه گذاری های شرکت لعابیران از مهمترین اولویت‌های استان فارس به شمار می‌رود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او ادامه داد: مشارکت ۱۵ درصدی شستا در بزرگراه فیروزآباد به جم به عنوان بخشی از آزادراه شیراز عسلویه، اقدام شستا در احداث مجموعه گردشگری و هتل بر روی زمین خود در شهر شیراز و اقدام به سرمایه گذاری برای تولید کربنات سدیم برای تکمیل زنجیره تولید خود در استان فارس نیز از دیگر اولویت های این استان محسوب می‌شود.

قادری همچنین در نشست مجامع نمایندگان استان های فارس، بوشهر و کهگیلویه و بویراحمد با رئیس جمهوری مطرح کرد:‌ تسریع در تامین مالی و اجرای خط آهن شیراز- بوشهر- عسلویه، کمک دولت برای اصلاح سهم بودجه عمرانی فارس از ۵/۹ درصد به ۶/۱۵ لااقل به اندازه سهم جمعیتی فارس از کل جمعیت کشور و مشارکت ۳٠ درصدی وزارت صمت در پروژه انتقال آب از خلیج فارس به استان فارس باید مورد توجه قرار بگیرد.

نماینده مردم شیراز و زرقان در مجلس شورای اسلامی در این نشست بر لزوم تسریع روند در تأمین مالی خط دوم انتقال آب از سد درودزن به شیراز، تسریع در تامین مالی خط انتقال آب از سد درودزن به شهرستانهای زرقان و خرامه و دهستان داریون، استفاده از ظرفیت مبادله و تهاتر کالا با چین و روسیه برای حل مشکلات اقتصادی کشور، تسریع در ارسال لایحه تامین مالی تولید و زیرساختها و استفاده مؤثرتر از ظرفیت دریاها تأکید کرد.

انتهای پیام/ 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: نماینده مردم شیراز مجلس شورای اسلامی انتقال کارخانه سیمان پشم شیشه شیراز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۹۷۸۳۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تأکید معاون استانداری لرستان بر تسریع در پرداخت تسهیلات اشتغال

ایسنا/لرستان معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار لرستان بر تسریع در روند تکمیل پرونده و پرداخت تسهیلات اشتغال مربوطه به جزء سوم تبصره ۱۸ قانون بودجه در سال ۱۴۰۲ تأکید کرد.

سیروس ابراهیمی سیزدهم اردیبهشت ماه در جلسه‌ی بررسی تبصره ۱۸ قانون بودجه استان، اظهار کرد: اعتبار مربوط به جزء سوم تبصره ۱۸ قانون بودجه در سال ۱۴۰۲ از آذرماه گذشته به بانک‌ها پرداخت و روند کار در اختیار دستگاه‌های اجرایی متعهد قرار گرفت که در پایان سال گذشته بیش از ۴۴ درصد آن پرداخت شد.

وی ادامه داد: هدف گذاری که در کشور برای پرداخت این تسهیلات در کشور در نظر گرفته شده پرداخت ۷۰ درصدی بوده که امیدواریم با توجه به باز بودن سامانه پرداخت در بانک‌ها و تسریع روند تکمیل پرونده و معرفی به بانک‌ها از مرز ۷۰ درصد نیز عبور کنیم.

معاون استاندار در مورد بند الف تبصره ۱۸ قانون بودجه در سال ۱۴۰۱ اظهار کرد: در این بخش از پرداخت تسهیلات نیز در سطح کشور وضعیت خوبی داشته و جزو دو استان برتر کشور هستیم.

ابراهیمی گفت: در جزء چهارم تبصره ۱۸ در سال ۱۴۰۲ نیز که در اختیار دستگاه‌های حمایتی است به خوبی عمل شده و از ۱۳۰۰ میلیارد سهم استان تاکنون بیش از ۱۰۰۰ میلیارد جذب و پرداخت شده است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • تصویری از آلودگی کارخانه سیمان در دورود
  • روند اجرایی پروژه‌های عمرانی استان خوزستان باید تسریع شود
  • تأکید معاون استانداری لرستان بر تسریع در پرداخت تسهیلات اشتغال
  • بهره‌برداری خط دوم کارخانه سیمان رزن در سال آینده
  • افزایش نرخ سود به ۳۰ درصد کاملاً اشتباه است
  • فرآیند صدور گواهی پایان کار ساختمان تسریع شد
  • نگرانی اهالی گالیکش از آلودگی طبیعت کوه نیلکوه به لطف کارخانه سیمان
  • حل نشدن مشکل نرخ تامین مالی برای فعال‌سازی بنگاه‌ها مانع از تحقق جهش تولید است
  • اجازه فعالیت به ۳ کارخانه سیمان در یک دشت ممنوعه / مجوزهای عجیب دولت بر ضد محیط زیست که در هیچ‌ جای جهان شبیه آن وجود ندارد / نابودی آب و خاک و زمین در نزدیکی تهران (فیلم)
  • تسریع روند راه‌اندازی سامانه راهبردی ناوگان آتش‌نشانی تبریز