Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-27@22:30:10 GMT

فولاد ازنا به زودی راه‌اندازی می‌شود

تاریخ انتشار: ۴ دی ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۹۷۸۴۰۸

فولاد ازنا به زودی راه‌اندازی می‌شود

ایسنا/لرستان نماینده مردم ازنا و دورود در مجلس شورای اسلامی، گفت: شرکت فولاد ازنا در حال انتقال است و با اعتبار در نظر گرفته شده ضمن حل مشکل حقوقی، به زودی راه‌اندازی می‌شود.

حسین گودرزی، در گفت‌وگو با ایسنا، با اشاره به این‌که هدف سفر اول دولت به لرستان تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام است، اظهار کرد: در این راستا شهرستان ازنا پروژه‌های نیمه‌تمام بزرگ و به نامی داشت که اعتبارات خوبی برای آن‌ها در نظر گرفته شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: سفر رئیس‌جمهور جهت تصویب نهایی پروژه‌ها و سفر وزرا به‌عنوان نماینده هیئت دولت در شهرستان ازنا، جهت تأیید نهایی و بازدید از پروژه‌ها بود.

گودرزی تصریح کرد: در شهرستان ازنا برای تکمیل چهارخطه ازنا ـ شازند، تکمیل سد کمندان و شبکه آبیاری و زهکشی روستاهای تحت پوشش، آبرسانی شهر ازنا، زمین چمن مصنوعی، تخریب و بازسازی مرکز فنی و حرفه‌ای خواهران، تکمیل سالن ورزشی گلیجرد و رفع مشکل حقوقی فولاد ازنا اعتبار گذاشته شد.

نماینده مردم ازنا و دورود در مجلس شورای اسلامی افزود: کار واگذاری شرکت فولاد انجام شده و کار انتقال در حال برگزاری است، به زودی مرحله راه‌اندازی آن شروع خواهد شد، شرط کردیم خریدار حداقل باید ۱۰۰۰ میلیارد تومان با دو امضاء در بانک صنعت و معدن به ودیعه بگذارد که فولاد صدر راه‌اندازی شود.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اقتصادی هیئت دولت مجلس شورای اسلامی حسین گودرزی شهرستان ازنا سفر استاني مصوبات هیات دولت مصوبات سفرهای استانی راه اندازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۹۷۸۴۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

‌پروژه خط اختصاصی برق شهرک صنعتی فراشبند تکمیل می‌شود

سیدمسعود عظیمی در بازدید میدانی از زیرساخت‌های شهرک صنعتی فراشبند گفت: این طرح که عملیات اجرایی آن سال ۱۳۹۴ آغاز، اما به علت برخی مشکلات نظیر تملک اراضی مسیر و تداخل حریم با شبکه متوسط، ۹ سال به طول انجامیده، با اجرای طرح رفع مشکل حریم، آماده بهره‌برداری می‌شود.

او با بیان اینکه طرح رفع نواقص مشکل خط اختصاصی برق با پیش‌بینی افزون بر ۲.۵ میلیارد تومان در مرحله انتخاب پیمانکار قرار دارد، افزود: با بهره‌برداری از خط اختصاصی ۲۰ کیلو ولت شهرک صنعتی فراشبند شاهد تأمین برق پایدار در این شهرک صنعتی خواهیم بود.

عظیمی تصریح کرد: تاکنون ۲۶ قرارداد سرمایه‌گذاری تکمیل پروژه خط اختصاصی برق شهرک صنعتی فراشبند در این شهرک صنعتی منعقد که ۳ واحد با اشتغال ۲۰ نفر در مرحله فعالیت و بهره‌برداری و ۲ واحد تولیدی نیز در آستانه بهره‌برداری قرار دارد.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی فارس همچنین از برنامه این شرکت برای اجرای طرح تکمیل زیرسازی و آسفالت برخی از خیابان‌های این شهرک صنعتی در سال جاری خبر داد و گفت: این طرح در مرحله برآورد قرار دارد.

او از سرمایه‌گذاران خواست با توجه به ظرفیت‌های موجود در شهرستان فراشبند در تولید خرما و برخی محصولات زراعی و باغی برای ایجاد و راه‌اندازی صنایع تبدیلی و مواد غذایی اقدام کنند.

عظیمی با بیان اینکه این ناحیه صنعتی دارای ۹۸ هکتار مساحت است که از این میزان، ۶۳ هکتار آن را اراضی صنعتی تشکیل می‌دهد، اضافه کرد: مجموعه سردخانه و سورتینگ میوه، تولید سبد مستقر در این شهرک صنعتی نیز به بهره‌برداری رسیده است.

باشگاه خبرنگاران جوان فارس شیراز

دیگر خبرها

  • اجرای ۹۶ درصد از مصوبات سفر رئیس‌جمهور به ایلام
  • متقاضیان نهضت ملی مسکن باید هر ۲ ماه، ۴۰ میلیون واریز کنند!
  • ورود صندوق ملی مسکن به خرید سیمان/ واسطه‌ها حذف می‌شوند
  • ۹۶ درصد از مصوبات سفر ریاست جمهوری به ایلام اجرایی شد
  • راه‌اندازی فاز دوم کارخانه فولاد بافت مصداق«جهش تولید با مشارکت مردم» است
  • ترافیک ورودی شهرستان جعفرآباد به‌زودی برطرف می‌شود
  • بهره‌برداری از پروژه فروسیلیس منگنز ازنا در چند ماه آینده
  • صدای دایی و مهدوی‌کیا خیلی زود از سکه افتاد!
  • خوش‌بینی پاکستان درباره تکمیل خط‌ لوله گاز با ایران به‌رغم هشدار آمریکا
  • ‌پروژه خط اختصاصی برق شهرک صنعتی فراشبند تکمیل می‌شود