Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمود کلهر در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در مورد برد پرسپولیس مقابل ذوب آهن در هفته یازدهم لیگ برتر، اظهار داشت: بازی در نیمه اول چنگی به دل نزد و با کیفیت نبود اما در نیمه دوم با تعویض‌های یحیی گل محمدی، تیم رو به جلوتر شد و موقعیت‌های زیادی ایجاد کرد.

وی افزود: نقاط ضعف تیم ذوب آهن از هفته‌های گذشته مشخص بود و یحیی نشان داد این تیم را خوب آنالیز کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پرسپولیس توانست از نقاط ضعف حریف در دفاع و دروازه به خوبی استفاده کند و برد مهمی را به دست بیاورد. البته این تیم می‌توانست گل‌های بیشتری هم بزند اما فکر می‌کنم بازگشت تعدادی از بازیکنان مثل ترابی که کمی محتاط بازی می‌کرد، از مصدومیت در این مساله تاثیر داشت. به همین خاطر پرسپولیس بعد از باز کردن دروازه حریف بیشتر تلاش کرد از گل‌های خودش محافظت کند.

پیشکسوت پرسپولیس تصریح کرد: این برد اهمیت زیادی داشت. ضمن اینکه کادرفنی پرسپولیس نشان داد به دنبال این است که تمام نفرات را در آمادگی نگه دارد. مطمئنا مسابقات از این به بعد حکم فینال را دارند. استقلال، سپاهان و گل‌گهر امتیازات خوبی را جمع کرده‌‌اند. آلومینیوم اراک هم پیشرفت خوبی داشته وفکر می‌کنم امسال رقابت بسیار جذابی بین این ۵-۴ تیم وجود خواهد داشت.

وی در مورد اینکه آیا پرسپولیس امسال هم می‌تواند به قهرمانی برسد، گفت: این تیم روز به روز روانتر می‌شود و شرایط خیلی بهتری پیدا می‌کند. با این روندی که در پیش گرفته معتقدم امسال هم مدعی اصلی پرسپولیس است و می‌تواند یک قهرمانی دیگر به هودارانش هدیه بدهد.

کلهر در مورد اینکه با توجه به شکست خانگی سپاهان مقابل پیکان، بازی هفته دوازدهم پرسپولیس چگونه خواهد بود، عنوان کرد: سپاهان یک تیم ریشه دار است و بازی‌های خوبی را ارائه می‌دهد. شاید در دفاع  کمی دچار مشکل باشند اما در حمله بسیار خطرناک هستند. این تیم اگر مشکلات دفاعی را رفع کند می‌تواند در کورس قهرمانی باقی بماند. با اینحال پرسپولیس می‌تواند سپاهان را شکست بدهد. این تیم به خاطر نتایج ضعیف چند بازی قبلی کمی دچار مشکل شده و پرسپولیس با استفاده از این موضوع و مشکل دفاعی حریف، می‌تواند نتیجه دلخواهش را بگیرد. خط حمله پرسپولیس روز به روز شرایط بهتری پیدا می‌کند و برای سپاهان خطرناک خواهد بود.

کلهر در مورد اینکه آیا پرسپولیس بر خلاف اوایل فصل می‌تواند تا پایان نیم فصل اول به صدر جدول و قهرمانی نیم‌فصل برسد، گفت: چرا که نه؟ همه زیبایی فوتبال به غیرقابل پیش بینی بودن آن است. البته قهرمانی نیم‌فصل خیلی اهمیت ندارد. امیدوارم پرسپولیس همین روند را در نیم‌فصل دوم هم ادامه بدهد و در پایان به قهرمانی لیگ برسد. این تیم می‌تواند در نیم فصل دوم مسیر همواری را برای قهرمانی طی کند.

پیشکسوت پرسپولیس در خصوص احتمال حذف استقلال و پرسپولیس از آسیا اظهار داشت: امیدوارم این مشکل اساسی هرچه زودتر برطرف شود. از خدا می‌خواهم دو نماینده پرطرفدار کشورمان از مسابقات قاره‌ای حذف نشوند. ان‌شاالله این مشکل رفع شود تا هواداران دو تیم از نگرانی خارج و دلشاد شوند.

انتهای پیام/

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: نیم فصل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۹۷۸۴۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فرصت تاریخی برای سپاهان، ملوان و تراکتور پس از حذف استقلال و پرسپولیس

آفتاب‌‌نیوز :

جام حذفی از سال ۱۳۵۴ آغاز شد و در حال حاضر سی و هفتمین فصل برگزاری این تورنمنت به مرحله یک چهارم نهایی رسیده است. آخر هفته قبل ۸ بازی جام حذفی در مرحله یک هشتم برگزار و تیم‌های مس رفسنجان، هوادار، گل گهر، ملوان، سپاهان، آلومینیوم و تراکتور به عنوان نمایندگان لیگ برتر در کنار چادر ملو اردکان به عنوان تنها نماینده لیگ آزادگان، به جمع هشت تیم برتر و مرحله یک چهارم نهایی رسیدند.

جام حذفی در سال‌های اخیر با ورود تیم‌های لیگ برتری از مرحله یک شانزدهم حساس و داغ می‌شد و این فصل در همان قدم اول استقلال با شکست مقابل مس رفسنجان از گردونه رقابت‌ها کنار رفت. در مرحله یک هشتم نیز پرسپولیس به سرنوشت رقیب دیرینه دچار شد و در اراک به آلومینیوم باخت.

در تاریخ جام حذفی پرسپولیس و استقلال هر کدام با هفت قهرمانی پرافتخارترین تیم‌ها و رکورددار قهرمانی هستند. جام حذفی نایب قهرمان ندارد و تمام تیم‌ها حذف می‌شوند تا یک تیم قهرمان شود، تفاوتی بین تیمی که همان بازی اول را باخته با تیمی که فینال را واگذار می‌کند وجود ندارد!

به این ترتیب نمی‌توان بر اساس تعداد حضور یک تیم در فینال عنوان پرافتخارترین را به آن تیم اطلاق کرد، استقلال و پرسپولیس هر دو به طور مشترک پرافتخارترین تیم‌های جام بودند و حالا که حذف شده‌اند، این فرصت به سایر تیم‌ها می‌رسد تا به کارنامه خود جامی را اضافه کنند.

در بین هشت تیمی که شانس کسب عنوان قهرمانی در این فصل را دارند سه تیم قبلاً فاتح این جام شده‌اند. سپاهان بعد از استقلال و پرسپولیس با ۴ عنوان قهرمانی رکورددار است. ملوان تا سال‌ها با سه عنوان قهرمانی بهترین رکورد را در جام حذفی داشت که بعد‌ها در دهه ۷۰ و ۸۰ این جایگاه را به دو بزرگ تهرانی واگذار کرد. تراکتور هم در دهه ۹۰ دوبار فاتح این جام شده است. این سه تیم پرطرفدار و قدیمی فوتبال ایران در غیاب استقلال و پرسپولیس، صاحب بهترین فرصت برای بهبود رکورد خود و البته رسیدن از مسیر کوتاه‌تر به آسیا هستند.

تنها ۳ بازی دیگر می‌تواند سپاهان را به پنجمین جام، ملوان را به چهارمین و تراکتور را به سومین قهرمانی جام حذفی برساند و یا یکی از ۵ تیم آلومینیوم، مس رفسنجان، چادرملو اردکان، هوادار تهران و یا گل گهر سیرجان را به جمع جامداران فوتبال ایران اضافه کند.

منبع: خبر ورزشی

دیگر خبرها

  • اوسمار: بازی با سپاهان همیشه سخت و حساس است
  • مرور اتفاقات آخرین تقابل پرسپولیس و سپاهان| از اعتراض گل محمدی و مورایس به داور تا شعار سپاهانی‌ها علیه بیرانوند+تصاویر و فیلم
  • سرمربی سابق پرسپولیس: اوسمار نباید به این بازیکن پنالتی می داد | نبردن سپاهان یعنی خداحافظی با جام
  • پرسپولیس مقابل سپاهان چپ‌رو می‌شود!
  • الکلاسیکوی ایران؛ جنگ سپاهانی‌های پرسپولیس با رانده‌شدگان گل‌محمدی!
  • الکلاسیکوی ایران، جنگ سپاهانی های پرسپولیس با رانده شدهای گل محمدی!
  • فرصت تاریخی برای سپاهان، ملوان و تراکتور پس از حذف استقلال و پرسپولیس
  • قاسمپور: خط دفاع پرسپولیس سردرگم است/ آلومینیوم چیزی برای از دست دادن نداشت
  • آقای اوسمار نقد را ول کردی نسیه را چسبیدی | حسرت بزرگی خوردم بابت دوبار از دست دادن برتری دوگله
  • کارشناس فوتبال: پرسپولیس با تعویض های اوسمار بازنده شد