Web Analytics Made Easy - Statcounter

هاکان چالهان اوعلو بر این باور است که سطح اینتر از میلان بالاتر است.

به گزارش طرفداری و به نقل از S Sport، هاکان چالهان اوعلو پس از  سال حضور در میلان، ترجیح داد با انتقالی آزاد راهی تیم همشهری، اینتر شود. هافبک ترک در دربی دلامادونینا گلزنی کرد و خوشحالی پس از گلش، حواشی زیادی ایجاد نمود و حالا به نظر می رسد که کاملا بابت کاری که انجام داد، راضی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اینجا انتظارات بسیار بالا بود. پر کردن جای خالی بازیکنان چون لوکاکو و اشرف حکیمی در خط حمله کار آسانی نبود اما به نظرم طی این مدت عملکرد خوبی داشتیم. هم تیمی هایم و سرمربی از من استقبال کردند و به خاطر اینکه در میلان بازی کرده بودم، خیلی زود توانستم با جو موجود ارتباط برقرار کنم. ایتالیایی بلدم و این هم خیلی به من کمک کرد. به نظرم در میلان بازیکنان باکیفیتی حضور دارند اما نظر شخصی من این است که کیفیت تیم اینتر، بالاتر است.  گلزنی در دربی میلان

انتقالم به اینتر با واکنش های زیادی همراه شد. دوران سختی بود. میلان ۷ سال بود که نتوانسته بود به لیگ قهرمانان اروپا راه پیدا کند و من در این مسیر تلاش زیادی انجام دادم تا تیم در نهایت موفق شد به هدفش برسد. احتمالا دلایل زیادی برای جدایی من وجود داشتند اما میلان حاضر به توضح دادن نشد. این گونه شد که من تبدیل شدم به هدف تمام واکنش ها و انتقادات. اصلا برای من آسان نگذشت. حالا بازیکن اینتر هستم و آن گل (گل دربی) واقعا خوشحال کننده بود چون روزهای دشواری را گذرانده بودم.  مقایسه با مسی 

از فصل ۱۴-۲۰۱۳، تنها لیونل مسی توانسته بیشتر از هاکان چالهان اوعلو، از خارج محوطه جریمه گلزنی کند. هافبک اینتر در این خصوص می گوید:

هیچ وقت نمی توانم خودم را با مسی مقایسه کنم اما اینکه در این آمار پشت سر او قرار گرفته ام، باعث افتخار من است. 

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: چالهان اوعلو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۹۷۸۴۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جشن قهرمانی تیم اینتر در شهر میلان / فیلم

تیم اینتر دیروز پس از پیروزی تیمشان مقابل تورینو، در خیابان‌های میلان به جشن و شادی پرداختند. 

دانلود (29.6MB)

دیگر خبرها

  • چالهان اوعلو: از هیچ کس الهام نگرفتم؛ پیرلو مانند من دفاع نمی کرد
  • دفاع بالوتلی از جنجال ستاره اینتر علیه تئو هرناندز
  • بالوتلی: چالهان اوعلو و هواداران میلان؟ اگر من بودم هزار برابر بدتر رفتار می‌کردم!
  • بوفون: در یک قدمی بارسلونا بودم؛ هدفم از بازگشت به یوونتوس، قهرمانی در لیگ قهرمانان بود
  • آنتونی: رقم انتقالم به منچستریونایتد تاثیری روی عملکرد من ندارد
  • جشن قهرمانی تیم اینتر در شهر میلان / فیلم
  • دعوت به کتک‌کاری: دعوای دربی میلان ادامه دارد! (عکس)‏
  • هاکان چالهان اوعلو گلزن‌ترین هافبک 33 سال اخیر اینتر طی یک فصل سری آ
  • گل دوم هاکان چالهان اوعلو به تورینو از روی نقطه پنالتی (اینتر 2-0 تورینو)
  • گل اول هاکان چالهان اوعلو به تورینو (اینتر 1-0 تورینو)