Web Analytics Made Easy - Statcounter

شاهین خیری در گفت و گو با خبرنگار ورزشی برنا اعلام کرد سبک بازی استقلال نیاز به بهتر شدن دارد و این تیم زیبا بازی نمی‌کند اما از نظر نتیجه‌گیری عالی بوده است.

شاهین خیری، بازیکن اسبق تیم فوتبال استقلال، در گفت و گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری برنا اظهار داشت: در حال حاضر استقلال از نظر کسب نتیجه عالی بوده و قانع‌کننده.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از نظر فوتبالی اما جای کار دارد. به عنوان هوادار لذت می‌برم که استقلال برنده می‌شود اما از نظر فوتبالی راضی نیستم. این انتقاد نیست اما مشکلی است که وجود دارد. من به عنوان یک علاقمند به فوتبال که پیشتر بازی کرده دوست دارم تیمم علاوه بر نتیجه گیری بازی زیبا هم انجام دهد.

وی در ادامه افزود: از ابتدای فصل تا امروز ۲ بازی بسیار خوب از استقلال دیدیم. یکی مقابل نساجی و یکی مقابل ذوب‌آهن. بقیه بازی ها اما به دلم ننشست. ایرادی که در این مساله وارد است کلی است. اصلا بحثم خوب یا بد بودن فرهاد مجیدی نیست اما به زیبایی و شناور بودن دوران استراماچونی بازی نمی‌کند. یکی از مهم ترین مشکگل‌ها هم پلی میکر است.

هافبک اسبق استقلال درباره زوج مهدی پور و نیکف نفس گفت: این ۲ بازیکنان بدی نیستند اما نکته اینجاست الماس استقلال از این تیم جدا شده. ریگی یک جواهر بود و نباید از تیم جدا می‌شد. در استقلال هافیک‌های درجه یکی چون امید ابراهیمی هم حضور داشته اما ریگی واقعا باکیفیت بود. مهدی پور و نیک نفس خوب کار کرده‌اند اما جلوی این ۲ باید یک پلی میکر هم قرار گیرد.

پیشکسوت آبی‌پوشان درباره ادامه راه و مسیر استقلال در راه قهرمانی گفت: همانطور که گفتم نتیجه‌گیری عالی بوده. همین که استقلال باخت نداشته یعنی یک پوئن مثبت. هافبک‌های استقلال هنوز به طور کامل هماهنگ نیستند و باید روان بازی کنند. این مساله حل شود و یک پلی میکر جذب شود اوضاع لهتر می‌شود. اگر قرار نیست پلی‌میکر جذب شود بهتر است این تیم با ۳ مهاجم و با حضور ارسلان مطهری بازی کند.

خیری در پایان گفت: صد در صد استقلال باید یک پلی میکر جذب کنند اما نه کسی در حد بازیکنان فعلی. اگر قرار است بازیکنی بی‌کیفیت جذب شود چه بهتر است که به بازیکنان فعلی اطمینان شود. باید کسی جذب شود که همه بگویند به به. کسی که کارهایش نمود داشته باشد و موقعیت‌سازی کند. چیزی که ۹۰ درصد تیم‌های بزرگ دنیا دارند. این ضعف حل شود می‌توان به آینده استقلال خوش بین بود.

انتهای پیام// 3

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: برنا استقلال فوتبال بازی نساجی فرهاد مجیدی زیبایی ریگی استقلال لیگ برتر شاهین خیری پلی میکر جذب عالی بوده جذب شود

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۹۷۸۴۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کارنامه جواد نکونام در تبریز صادر می‌شود

آفتاب‌‌نیوز :

دیدار تیم‌های استقلال و تراکتور در تبریز می‌تواند کارنامه نهایی جواد نکونام در اولین فصل سرمربیگری اش در تیم استقلال را به عنوان یک سرمربی موفق و برنده و یا برعکس یک سرمربی ناموفق تحویل او و هواداران استقلال بدهد.

بدون شک جواد نکونام تا اینجای فصل توانسته نتایج خیلی خوبی با استقلال بگیرد و اگر لیگ برتر را به یک کلاس درس با حضور ۱۶ محصل در نظر بگیریم همواره جزو نفرات ممتاز کلاس به شمار رفته و در اغلب اوقات با نمراتی بهتر از دیگران در بالای کلاس قرار گرفته است، اما قطعاً نتیجه تلاش همه ماه‌های گذشته جواد نکونام و شاگردانش می‌تواند ظرف همین چند بازی باقیمانده به ویژه دیدار ۶ امتیازی تبریز تعیین شود.

همچنین نتیجه نگرفتن استقلال در تبریز توأم با پیروزی احتمالی پرسپولیس مقابل سپاهان ممکن است نتیجه همه زحمات و تلاش‌های بازیکنان و کادر فنی استقلال را ظرف همین هفته زیر و رو کرده و جایگاه تیم‌های بالای جدولی را با هم تغییر بدهد.

جواد نکونام که در بازی‌های اخیر به ویژه بازی قبل با انجام برخی تعویض‌ها صدای هواداران استقلال را درآورده بود باید مراقب این موضوع باشد که مبادا در دقایق حساس و اوج لحظات دیدار یادگار امام مقابل تراکتور تمرکزش را از دست داده و تصمیمی اشتباه بگیرد که در این صورت ممکن است همه زحماتش در طول ماه‌های قبل از بین برود و بالعکس، او اگر با تمرکز کافی و انجام تعویض‌های صحیح و اتخاذ یک تاکتیک درست در غیاب کاپیتان و دروازه‌بان اصلی‌اش بتواند این بازی را با موفقیت پشت سر بگذارد قطعاً می‌تواند در شرایط خوبی که تا اینجا برای خود و استقلال ایجاد کرده مهر تاییدی برای رسیدن به قهرمانی این فصل زودتر از پایان فصل یعنی آخرین مسابقه استقلال در خرداد ماه پایین نام خودش ببیند.

منبع: خبر ورزشی

دیگر خبرها

  • یادداشت: پیغامی برای هاشم بیگ‌زاده!
  • بازی تراکتور و استقلال فوتبال نبود
  • افسوس مطهری از نتیجه بازی استقلال (عکس)
  • گلر استقلال محبوب ماند
  • محرم زیر باران زانو نزد (عکس)
  • کارنامه جواد نکونام در تبریز صادر می‌شود
  • محبوبیت زیاد: دو ستاره بایرن دنبال پیراهن وینی
  • ترکیب احتمالی استقلال مقابل تراکتور
  • ترکیب احتمالی مردان نکونام مقابل تراکتور | نقشه‌ سرمربی برای تثبیت صدرنشینی
  • نقطه ضعف استقلالی‌ها، فن اصلی تراکتور