Web Analytics Made Easy - Statcounter

یک گزارش نشان می دهد که مقام های زندان‌های آمریکا طی سالیان گذشته به ویژه از زمان همه گیری کرونا اجازه داده اند که زندان ها شلوغ و غیربهداشتی باقی بمانند و زندانیان به حال خود رها شوند.

خبرگزاری میزان - برخی تحقیقات در سال ۲۰۲۱ اشکال کمتر شناخته شده استثمار در پشت میله‌های زندان، سیاست‌های بی رحمانه در مواجهه با کووید-۱۹ و دلایل نادیده گرفته شده درباره ادامه حبس‌های دسته جمعی را در آمریکا آشکار کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش «پریسون پالیسی»، تقریباً هر ایالتی اجازه می‌دهد که زندان‌هایش شلوغ و غیربهداشتی بمانند و آن‌ها زندانیان را به حال خود رها می‌کنند تا بمیرند.

این گزارش شامل گرافیکی است که نشان می‌دهد چگونه ایالت‌ها در مورد مسائل کلیدی، مانند دریافت واکسن برای افراد زندانی عمل کرده اند.

 

 

با وجود همه‌گیری شدید، هیئت‌های آزادی مشروط در آمریکا در سال ۲۰۲۰ در مقایسه با سال ۲۰۱۹ آزادی‌های مشروط کمتری را تصویب کردند.

تجزیه و تحلیل آزادی مشروط در ۱۳ ایالت آمریکا نشان می‌دهد که در سال ۲۰۲۰، در بحبوحه یک بیماری همه گیر جهانی که از هر ۳ نفر در زندان‌های آمریکا یک نفر را مبتلا کرد، هیئت‌های آزادی مشروط در واقع جلسات کمتری را برای آزادی مشروط زندانیان برگزار کردند و در مقایسه با سال‌های گذشته تعداد کمتری از افراد آزاد شدند.

نرخ‌های اعطای آزادی مشروط در آمریکا در سال‌های معمولی پایین است، اما تعداد جلسات استماع و آزادی در طول کووید-۱۹ حتی در ایالت‌های پیشرو مانند نیویورک، کمتر بوده است.

در این گزارش، میزان زندانی شدن هر ایالت آمریکا با تقریباً هر کشور مستقل مقایسه شده است.

محققان متوجه شده اند که بسیاری از ایالت‌های آمریکا بالاترین میزان زندانی شدن را در جهان داشتند.

علاوه بر این، هر ایالت آمریکا حداقل ۲ برابر بیشتر از کشور‌هایی مانند انگلیس، کانادا، فرانسه و بلژیک، افراد (سرانه) را زندانی می‌کند، حتی اگر بسیاری از این کشور‌ها نرخ‌های مشابه یا بالاتری از جنایات خشونت آمیز دارند.

یکی از دلایل بسیاری که حبس دسته جمعی ادامه دارد این است که دولت‌های منطقه‌ای در آمریکا، که با زندان‌های شلوغ سروکار دارند، بر این باورند که تنها راه حل، ساختن یک زندان جدید و بزرگتر است.

بیشتر بخوانید: وضعیت کرونایی زندان‌های آمریکا وضعیت زندان‎های آمریکا در میانه همه گیری

تجزیه و تحلیل از استدلال‌های موجود نشان می دهد که برخی شهرها، بر خلاف نیاز به یک زندان بزرگتر، بسیاری از افراد را بدون دلیل موجه حبس کرده است و در عوض باید برای کاهش حبس تلاش کنند.

گزارش‌های جمع آوری شده نشان می‌دهند چگونه مردم بومی در سیستم عدالت کیفری و رندان‌های آمریکا بیش از حد حضور دارند.

بر اساس آمارها، تعداد افراد بومی محبوس در زندان‌های آمریکا از سال ۲۰۰۰ به شدت افزایش یافته است.

در اغلب موارد، زندان‌ها مردم را مجبور می‌کنند تا برخی از مایحتاج اولیه (مانند صابون) را به جای اینکه رایگان دریافت کنند، از بخش‌های مخصوصی خریداری کنند.

زندان‌های آمریکا ادعا می‌کنند که افرادی که به شدت فقیر هستند می‌توانند اقلام خاصی را به صورت رایگان دریافت کنند؛ اما چه کسی در زندان فقیر به حساب می‌آید و چگونه این افراد مشخص می‌شوند؟ پاسخ به این موضوع مشخص نیست.

داده‌های منتشر شده در سال جاری میلادی توسط اداره آمار دادگستری آمریکا نشان می‌دهند که مرگ و میر در زندان و بازداشتگاه‌های آمریکا در چندین سال منتهی به سال ۲۰۱۸ به طور پیوسته افزایش یافته و این در حالی است که جمعیت زندانی نسبتا ثابت مانده است؛ این موضوع در دوران همه گیری ویروس کرونا وخیم‌تر هم شده است.

کارشناسان چندین عامل کلیدی را درباره زندان های آمریکا شناسایی کرده اند؛ از جمله سیستم‌های مراقبت بهداشتی سوءاستفاده‌ کننده، مقاماتی که تمایلی به مراقبت مؤثر از افراد مبتلا به اختلالات مصرف مواد مخدر ندارند، و سیاست‌های ظالمانه‌ای که به سلامت روان افراد زندانی آسیب می‌زند و بسیاری را به سمت خودکشی سوق می‌دهد.


انتهای پیام/

برچسب ها: آمریکا جو بایدن

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: آمریکا آمریکا جو بایدن زندان های آمریکا آزادی مشروط نشان می دهد زندان ها همه گیری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۹۷۸۵۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۳۵ نفر از محکومان مالی با کمک‌های انسان دوستانه آزاد شدند

به گزارش خبرگزاری مهر، علی صالحی افزود: ۳۵ تن از محکومان مالی استان تهران با برقراری جلسات صلح و سازش فی‌مابین طرفین دعوا و همچنین از طریق جذب کمک‌های مالی خیرین، از زندان آزاد شدند.

وی با اشاره به اینکه زندانیان آزاد شده اکثراً پدر، مادر و سرپرست خانوار هستند که به دلیل محکومیت‌های مالی جرایم غیرعمد و یا رد مال در زندان‌ها به سر می‌بردند، اظهار داشت: این افراد در اجرای سیاست‌های دستگاه قضائی در زمینه کاهش جمعیت کیفری و ساماندهی زندانیان و بر اساس بررسی‌های به عمل آمده، واجد شرایط و مستحق آزادی شناخته شدند و با تلاش دادیاران ناظر بر زندان و شعبات شورای حل اختلاف مستقر در زندان‌ها، زمینه آزادی آنان فراهم شد.

دادستان تهران ضمن تصریح به تأمین بخشی از وجوه رد مال توسط خانواده‌های محکومان، اضافه کرد: بخشی دیگر از دیون و تعهدات مالی محکومان فوق‌الذکر، در جلسات صلح و سازش مورد گذشت شاکیان قرار گرفت و مابقی به مبلغ ۱۳ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال، به همت خیرین پرداخت شد.

کد خبر 6092044

دیگر خبرها

  • شرایط تحصیل زندانیان البرزی مهیا شد
  • کمک۱۳میلیارد تومانی خیران زنجانی برای آزادی زندانیان جرایم غیرعمد
  • کمک های خیرین زنجانی برای آزادی زندانیان جرایم غیرعمد ۳۸ درصد رشد یافت
  • کمک ۱۳ میلیاردی تومانی خیران برای آزادی زندانیان جرایم غیرعمد
  • کمک ۱۳ میلیاردی تومانی خیران زنجانی برای آزادی زندانیان جرایم غیرعمد
  • خیران برای آزادی ۲۴۷ زندانی جرائم غیر عمد در کرمان پیش قدم شوند
  • رکورد جدید زندانیان در فرانسه
  • آزادی ۱۳۷ زندانی جرایم غیرعمد در استان بوشهر
  • ۳۵ نفر از محکومان مالی با کمک‌های انسان دوستانه آزاد شدند
  • جشن گلریزان در شهرستان دیلم برگزار شد