Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش حوزه سایر رسانه ها خبرگزاری تقریب به نقل از ایکنا، واحد قرآن آستان مقدس عباسی از برگزاری مسابقه قرائت سوره حمد با عنوان «احباب الله» ویژه دختران و پسران ۴ تا ۸ ساله عراقی خبر داد.
 
کودکان عراقی می‌توانند ویدئویی از قرائت خود را با صوتی زیبا که قواعد قرائت در آن رعایت شده است، همراه با ذکر نام و سن و استان محل سکونت به حساب کاربری Alwahda_alqurania@ در تلگرام ارسال کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


 
همه شرکت کنندگان در این مسابقه بر اساس معیارهای خاص از سوی هیئت داوران ارزشیابی خواهند شد. آثار این کودکان نیز از روز اول ژانویه ۲۰۲۲ تا سوم ژانویه (۱۱ تا ۱۳ دی) دریافت و به نفرات اول این مسابقه جوایز ارزنده‌ای اهدا خواهد شد.
 
این مسابقه به دلیل اهمیت دادن به این گروه سنی از کودکان جهت شرکت در مسابقات قرآن برگزار شده است و از سوی دیگر، به این دلیل سوره مبارکه حمد برای مسابقه انتخاب شده که حفظ این سوره از اهمیت بالایی برخوردار است چرا که یکی از واجبات نمازهای یومیه است.
 
انتهای پیام/

منبع: تقریب

کلیدواژه: مسابقه قرآن عراق کودکان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.taghribnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تقریب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۹۷۸۶۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری نشست دبیران کانون‌ خدمت رضوی شهرهای مازندران

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مازندران،  این نشست با هدف برنامه ریزی هر چی بهتر برای دهه کرامت. انتقال تجارب دبیران شهرستان‌ها هماهنگی هرچه بهتر پر جهت خدمت امام رضایی به مردم. با شعار همه خادم الرضائیم در صحن پیامبر اعظم حرم رضوی مشهد الرضا بمدت دو روز برگزار شد.

در این نشست سخنرانان و کارشناسان معاونت‌های اجتماعی فرهنگی قرآن و عترت به بیان دیدگاه‌های خود پرداختند

محمد اسماعیل امام زاده مدیر کانون‌های خدمت رضوی مازندران مهمترین محور چهلمین نشست دبیران کانون‌های خدمت رضوی استان مازندران در سالن اجتماعات مدیریت خدمات زائران رضوی مبحث تحکیم خانواده جوانی جمعیت نشر فرهنگ قرآن و عترت و نیز فرهنگ رضوی اعلام کرد

دیگر خبرها

  • «مقرأة الحرمین» خدمتی برای تصحیح قرائت، یادگیری تجوید
  • «آوای ابرها» با دغدغه کودکان مظلوم غزه به جشنواره کاریبتونز کلمبیا راه یافت
  • «مقرأة الحرمین»؛ طرح آموزش قرآن به ۶ زبان زنده دنیا
  • محکم‌ترین اصل قانون اساسی اسلام که در نهج البلاغه آمده است
  • هر صبح و شام در آستانه مقدسه رضوی قرآن تلاوت نمایند / نگاهی به شواهد تاریخی درباره پیشینه قرائت قرآن در حرم مطهر امام رضا(ع)
  • برگزاری‌ مسابقات قرآن دانش‌آموزان و فرهنگیان در یزد
  • برگزاری نشست دبیران کانون‌ خدمت رضوی شهرهای مازندران
  • «کودک شو» : تلاش بودجه‌سوز برای استمرار یک تجربه‌ی تمام‌شده
  • مقرأة الحرمین؛ طرح آموزش قرآن به ۶ زبان زنده دنیا
  • دو عضو کانون مازندران منتخب در مسابقه دوست فلسطینی من