Web Analytics Made Easy - Statcounter

تیم فوتبال استقلال در دیداری برتر موفق شد در هفته یازدهم لیگ برتر پدیده مشهد را با ۳ گل شکست دهد.

خبرگزاری میزان - تیم فوتبال استقلال موفق شد در هفته یازدهم لیگ‌برتر بیست‌ویکم فوتبال ایران، با نتیجه ۳ بر صفر پدیده مشهد را در ورزشگاه خانگی خود شکست دهد. آبی‌پوشان با این برد ۲۵ امتیازی شدند و به بالانشینی خود در جدول لیگ فوتبال ایران ادامه دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آخرین دیدار استقلال و پدیده به بازی برگشت این دو تیم در آخرین روز از بهار ۱۴۰۰ باز می‌گردد. شاگردان فرهاد مجیدی در تاریخ ۳۱ خرداد ۱۴۰۰ و در چارچوب هفته بیست‌ویکم لیگ بیستم، موفق شدند با نتیجه ۲ بر صفر پدیده مشهد را در ورزشگاه آزادی شکست دهند. در آن دیدار سیدمهدی رحمتی به همراه کادر فنی تمام استقلالی خود شامل محمد نوازی، علی سامره و اشکان نامداری به مصاف مجیدی آمدند که در پایان سرمربی آبی‌پوشان پیروز این نبرد بود. در آن مسابقه آرمان رمضانی و مهدی قایدی گلزنان استقلال بودند.

در دیدار دیشب دو تیم که با نتیجه ۳ بر صفر به نفع آبی‌پوشان به پایان رسید، فرهاد مجیدی مجدداً مقابل یک سرمربی استقلالی قرار گرفت. سیدداوود سیدعباسی که سابقه‌ی پوشیدن پیراهن استقلال را در کارنامهی خود دارد رو در روی مجیدی قرار گرفت و نتوانست عملکرد خوبی از خود بر جای بگذارد و بی‌حرف و حدیث تسلیم تیم سابق خود شد.

در این بازی علاوه بر جعفر سلمانی و رودی ژستد، پای آرمان رمضانی هم به گلزنی باز شد تا او در دومین بازی پیاپی به این تیم مشهدی گلزنی کرده باشد.

تیم فوتبال استقلال در هفته بعدی لیگ برتر، در تاریخ چهارشنبه ۸ دی‌ماه باید در ورزشگاه آزادی به مصاف فولاد خوزستان تحت هدایت جواد نکونام برود.

بیشتر بخوانید: مجیدی: مثلِ هواداران نگران حذف از آسیا هستیم/ نه لیست مازاد داریم و نه می‌توانیم درباره خرید بازیکن صحبت کنیم

انتهای پیام/

برچسب ها: استقلال فرهاد مجیدی

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: استقلال استقلال فرهاد مجیدی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۹۷۸۸۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دو استقلالیِ تیر در انتظار استقلال! (عکس)

به گزارش “ورزش سه”، تیم تراکتور در حالی آماده دیدار با استقلال می‌شود که اسکواد این تیم را عمدتا بازیکنانی با سابقه حضور در پرسپولیس و استقلال تشکیل می‌دهند.

در این بین ارسلان مطهری و امیرحسین حسین‌زاده دو استقلالی شاخص تراکتور هستند که در بازی ذوب‌آهن روی نیمکت حضور داشتند و حالا در این هفته تمام تلاش خود را خواهند کرد تا به ترکیب اصلی برسند.

مطهری که نیم فصل اول فرصت زیادی در استقلال به دست نیاورد، امیدوار به درخشش برابر تیم سابقش خواهد بود تا بتواند توانایی خود را به جواد نکونام ثابت کند.

دیگر خبرها

  • دو استقلالیِ تیر در انتظار استقلال! (عکس)
  • متعصب ترین استقلالی لیگ اینجا است (عکس)
  • متعصب‌ترین استقلالی لیگ اینجا است (عکس)
  • نیازمندی های نکونام برای جاودانه شدن در فوتبال ایران؛ برد، برد و برد!
  • نیازمندی‌های نکونام برای جاودانه‌شدن در فوتبال ایران
  • تغییر زمان یک مسابقه از هفته ۲۶ لیگ برتر فوتبال
  • تصمیم فرهاد مجیدی؛ او به ایران برمی‌گردد؟
  • تصمیم فرهاد مجیدی برای پایان دادن به همه شایعات | چهره محبوب آبی‌ها به ایران برمی‌گردد؟
  • فرهاد مجیدی تصمیم نهایی را گرفت: در امارات می‌مانم!
  • یک استقلالی میهمان افتخاری فینال لیگ قهرمانان آسیا