Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-30@15:38:37 GMT

زنجان روز بدون فوت کرونایی را ثبت کرد

تاریخ انتشار: ۴ دی ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۹۷۸۹۳۱

زنجان روز بدون فوت کرونایی را ثبت کرد

دکتر محمدرضا صائینی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: هم اکنون ۱۰۳ بیمار کرونایی در بیمارستانهای این استان بستری هستند که از این تعداد سه نفر مربوط به موارد مثبت روز گذشته است.

وی اضافه کرد: هم اکنون شمار مبتلایان سرپایی و بستری در استان روند نزولی دارد، اما شهروندان زنجانی باید همچنان پروتکل‌های بهداشتی را تا کنترل بیماری مورد توجه قرار دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مسوول ادامه داد: از ابتدای شیوع کرونا تاکنون آمار مبتلایان مثبت سرپایی بر اساس یافته‌های آزمایشگاهی در این استان به رقم ۱۳۵ هزارو ۳۱ نفر رسیده است که ۴۱ مورد آن، آمار روز گذشته را شامل می‌شود.

صائینی افزود: از ابتدای شیوع ویروس کرونا در این استان تاکنون مجموع مبتلایان به این بیماری" تمامی موارد مثبت بر اساس یافته‌های آزمایشگاهی" رقم ۱۴۸ هزارو ۳۸۸ نفر ثبت شده است.

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی استان زنجان ادامه داد: طبق گزارشهای اعلام شده از اسفند سال‌ گذشته تاکنون موارد مثبت بستری نیز بر اساس یافته های آزمایشگاهی به تعداد ۱۳ هزارو  ۳۵۷ نفر در استان زنجان ثابت شده که ۱۱ هزارو ۴۹۸ نفر از آنان بعد از بهبودی از بیمارستان ترخیص شده‌اند.

وی خاطرنشان کرد: آمار تجمیعی بیماران بستری در بیمارستان‌های استان زنجان شامل مبتلای قطعی همچنین مشکوک به عدد ۳۶ هزارو ۴۱۶ نفر رسیده است.

برچسب‌ها کرونا دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی زنجان فاصله گذاری اجتماعی زنجان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: کرونا دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی زنجان فاصله گذاری اجتماعی کرونا دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی زنجان فاصله گذاری اجتماعی زنجان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۹۷۸۹۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

میانگین بارش سال زراعی سیستان و بلوچستان مثبت شد

مدیرکل هواشناسی سیستان و بلوچستان گفت: میانگین بارش بلند مدت سال زراعی استان ۱۰۰.۷ میلیمتر است که تاکنون ۲۱ درصد نسبت به بلند مدت سال زراعی مشابه افزایش یافته است. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از زاهدان، محسن حیدری اظهار داشت: میزان بارش استان سیستان و بلوچستان از ابتدای سال زراعی تاکنون 121.8 میلیمتر بوده که 49.4 درصد بیشتر از میانگین بلند مدت این دوره محسوب می‌شود.

مدیرکل هواشناسی سیستان و بلوچستان ادامه داد: همچنین میانگین بارش بلند مدت سال زراعی استان 100.7 میلیمتر است که تاکنون 21 درصد نسبت به بلند مدت سال زراعی مشابه افزایش یافته است.

وی درباره بارش‌های مونسون عنوان کرد: احتمال بارش‌های خوب تابستانه مونسونی در جنوب شرق کشور و استان پیش‌بینی می‌شود.

حیدری با اشاره به اینکه  استان سیستان و بلوچستان 20 سال درگیر خشکسالی بوده، گفت: این بارش‌ها می‌توانند اثرات خشکسالی را قدری کاهش دهد. همچنین با توجه به ادامه‌دار بودن روند خشکسالی در استان در مدت زمان 10 ساله 99.3 درصد پهنه استان درگیر خشکسالی شدید و بسیار شدید است.

مدیرکل هواشناسی سیستان و بلوچستان عنوان کرد: میانگین دمای استان تا خرداد ماه 0.5 تا 1درجه بیشتر از نرمال خواهد بود و از نیمه خرداد تا شهریور در نیمه شمالی استان 1 تا 2 درجه بیشتر از نرمال و در نیمه جنوبی 0.5 درجه بیشتر از نرمال پیش بینی می‌شود.

وی درباره میانگین دمای استان گفت: از ابتدای سال زراعی تاکنون، 19.5 درجه سانتی‌گراد اعلام کرد و از افزایش 1.3 درجه‌ای دمای استان نسبت به دوره بلند مدت مشابه خبر داد.

انتهای پیام/.

دیگر خبرها

  • افزایش ۳۳ درصدی خدمات پستی البرز در خرید و فروش اینترنتی
  • میانگین بارش سال زراعی سیستان و بلوچستان مثبت شد
  • میانگین بارش سال زراعی استان مثبت شد
  • عفو بیش از ۱۴۵۰۰۰ زندانی در سال گذشته
  • بهره‌مندی ۱۴۵ هزارو ۸۰۷ زندانی از عفو و نهادهای ارفاقی در سال ۱۴۰۲
  • عفو ۱۴۵ هزارو ۸۰۷ زندانی در سال گذشته
  • بیش از ۲۳ هزار خدمت روانپزشکی در غرب خراسان رضوی ارائه شد
  • بستری شدن ۸۸ نفر به علت مشکلات تنفسی در خوزستان
  • استطاعت جسمی ۸۳ هزار زائر حج تمتع ۱۴۰۳ نهایی شد
  • نمایشگاه دستاورد‌های سازمان اوقاف بستری برای ارائه عملکرد واقفین