Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-05-04@06:30:36 GMT

وجود 374 هزار و 380 مشترک گاز در استان زنجان

تاریخ انتشار: ۴ دی ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۹۷۸۹۹۷

وجود 374 هزار و 380 مشترک گاز در استان زنجان

موسی احمدلو، مدیرعامل شرکت گاز استان زنجان در گفت‌وگو با فارس اظهار کرد: با جذب ۶ هزار و ۸۴۹ مشترک جدید تا پایان آبان ماه؛ مجموع مشترکین گاز در استان به ۳۷۴ هزار و ۳۸۸ مشترک افزایش یافته است.

مدیرعامل شرکت گاز استان زنجان افزود: هم اکنون ۳۴۲ هزار و ۲۶۹ مشترک به بخش خانگی، ۲۹ هزار و ۷۰۲ مشترک به بخش مشترکین عمومی و ۲ هزار و ۴۱۷ مشترک نیز به بخش صنعتی اختصاص دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ابراز داشت: از اشتراک‌پذیری‌های انجام‌شده در بخش خانگی ۲۳۷ هزار و ۹۶۵ مشترک در شهرها و ۱۰۴ هزار و ۳۰۴ مشترک نیز در روستاهاست.

احمدلو گفت: گازرسانی برای بهره‌مندی حداکثری مردم از این نعمت الهی برای ایجاد آسایش، رفاه اجتماعی، اشتغال‌زایی، ایمنی بیشتر و توسعه پایدار از مهمترین اهدافی است که شرکت گاز استان زنجان با تمام توان آن را دنبال می کند.

مدیرعامل شرکت گاز استان زنجان اعلام کرد: در همین زمینه شهر زنجان با جذب بیش از ۱۳۲ هزار مشترک، شهر ابهر با ۳۸ هزار و ۹۷۳ مشترک و شهر خرمدره با ۲۱ هزار و ۵۴۴ مشترک به ترتیب بالاترین تعداد جذب را در استان به خود اختصاص داده اند.

وی با قدردانی از تلاش جهاد گونه کارکنان خدوم شرکت گاز استان زنجان در توسعه گازرسانی به اقصی نقاط استان گفت: با وجود مشکلات مختلف؛ گازرسانی به روستاهای استان ادامه و طبق تعهد و برنامه های پیش بینی شده به زیر ساختهای اقتصادی و ارتقای کیفی خدمات؛ توجه داریم.

انتهای پیام/2308

منبع: فارس

کلیدواژه: گاز استان زنجان توسعه پایدار موسی شرکت گاز استان زنجان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۹۷۸۹۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تقویم و اوقات شرعی شنبه ۱۵ اردیبهشت در زنجان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای زنجان؛ تقویم و اوقات شرعی فردا شنبه ۱۵ اردیبهشت در زنجان به شرح زیر است:

 

اذان صبح: ۰۳:۴۳

طلوع آفتاب: ۰۵:۱۹

اذان ظهر: ۱۲:۱۳

غروب آفتاب: ۱۹:۰۷

اذان مغرب به افق زنجان: ۱۹:۲۷

نیمه شب شرعی: ۲۳:۲۴

دیگر خبرها

  • تقویم و اوقات شرعی شنبه ۱۵ اردیبهشت در زنجان
  • آیین تقدیر از ۳۰ معلم بازنشسته زنجان توسط خبرگزاری تسنیم
  • ارائه ۲۰۰ مقاله در کنفرانس بین المللی برق به میزبانی زنجان
  • حوزه انتخابیه زنجان و طارم
  • جشن روز کار و کارگر - زنجان
  • (عکس) تمرین مشترک قهرمان بدنسازی با محمدرضا گلزار
  • بیش از ۳ هزار مشترک نهاد‌های حمایتی از نعمت گاز بهره‌مند شدند
  • بهره مندی 3 هزار و 741 مشترک نهادهای حمایتی از خدمات رایگان شرکت گاز
  • برخورداری ۱۶۹ هزار مشترک روستایی از آب شرب تا پایان سال
  • افتتاح کنفرانس بین‌المللی توزیع نیروی برق در زنجان