Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از اهواز، محمدحسین سرمست سرپرست دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: تاکنون موردی از سویه جدید اُمیکرون در خوزستان مشاهده نشده اما رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی همچنان الزامی است.

وی با بیان اینکه روزانه ۸۰۰ تا ۹۰۰ تست کرونا در استان انجام می‌دهیم و فقط درصد کمی از آن‌ها مثبت می‌شوند، افزود: کیت تشخیصی سویه اُمیکرون را در اختیار داریم و روزانه درصدی از موارد مثبت که مشکوک هستند مورد آزمایش مجدد قرار گرفته تا نوع سوش بیماری مشخص شود که تاکنون مورد خاصی از ابتلا به سویه اُمیکرون گزارش نشده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز گفت: تمامی مرز‌های زمینی و دریایی استان به شدت کنترل می‌شوند و از همه خدمه کشتی‌های ورودی به بندرگاه‌های خوزستان نمونه‌گیری انجام و در صورت مثبت بودن، قرنطینه شده و از ورود آن‌ها به استان جلوگیری می‌شود.

وی با بیان اینکه تعداد فوت روزانه بیماران کرونایی در استان به طور میانگین بین صفر تا یک نفر است، ادامه داد: طی ۲۴ ساعت گذشته تنها یک فوتی کرونایی ثبت شد، همچنین یک بیمار ترخیص شده و چهار بیمار بستری کرونایی در استان داشتیم.

محمدحسین سرمست تصریح کرد: از مردم استان درخواست میکنیم هرچه سریعتر نسبت به دریافت واکسن خود اقدام کنند تا بتوان بیماری را مهار کرد.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: سرپرست دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز امیکرون فرد مشکوک مبتلا به امیکرون ا میکرون

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۹۷۹۱۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پزشک متخلف در اهواز محکوم شد

مدیرکل تعزیرات حکومتی خوزستان گفت: یک پزشک متخلف در اهواز به پرداخت یک میلیارد و ۲۱ میلیون ریال جزای نقدی محکوم شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا و به نقل از روابط عمومی اداره کل تعزیرات حکومتی خوزستان، مهدی طیبی اظهار کرد: پرونده یک پزشک متخلف با شکایت شاکی در شعبه هفتم تعزیرات حکومتی اهواز رسیدگی شد.

وی افزود: شعبه بعد از تحقیقات لازم اتهام را محرز و متهم را به پرداخت جزای نقدی در حق شاکی محکوم کرد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی خوزستان خاطرنشان کرد: علاوه بر جزای نقدی، پزشک متخلف به پرداخت اضافه دریافتی شاکی، توبیخ کتبی و درج در پرونده پزشکی محکوم شد.

طیبی تصریح کرد: با شکایت شاکی، گزارش معاونت درمان علوم پزشکی جُندی شاپور اهواز نیز برای رسیدگی به تعزیرات حکومتی ارسال شد.

کد خبر 748704

دیگر خبرها

  • زراعت چوب نمونه اقتصاد مقاومتی است
  • مراجعه روزانه ۴۰۰ بیمار چشمی به بیمارستان امام (ره) اهواز
  • جابه‌جایی روزانه ۶۱ هزار تن گندم در خوزستان
  • وضعیت «نارنجی» هوا در دو شهر خوزستان
  • جزئیات آلودگی هوا در استان خوزستان
  • وقتی ستاد مدیریت بحران خود دچار بحران می‌شود
  • کشف انبار کالای قاچاق در اهواز
  • آبشک به‌دنبال اتفاقی شیرین در قلب اهواز
  • ثبت بیش از ۲ میلیون و ۶۰۰ هزار تردد بین استانی در خوزستان
  • پزشک متخلف در اهواز محکوم شد