Web Analytics Made Easy - Statcounter

«سعید جعفری کرهرودی» روز شنبه در گفت و گو با ایرنا، افزود: میزان سرمایه‌گذاری در پروانه‌های بهره‌برداری سال جاری، ۴۱ هزار میلیارد ریال برآورد می‌شود که نسبت به سرمایه‌گذاری ۱۸ هزار میلیارد ریالی سال گذشته؛ بیش از ۱۲۰ درصد رشد داشته است.

وی با بیان اینکه میزان اشتغال پروانه‌های بهره‌برداری استان مرکزی در سال گذشته ۲ هزار و ۶۳۴ مورد است، ادامه داد: اشتغال پیش‌بینی در پروانه‌های بهره‌برداری امسال ۳۰ هزار و ۲۷ مورد است که نسبت به سال گذشته ۱۶ درصد رشد داشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان مرکزی بیان کرد: بیشترین پروانه‌های بهره‌برداری صادر شده در سال جاری با ۶۶ فقره و میزان چهار هزار و ۳۸۱ میلیارد ریال مربوط به شهرستان اراک و کمترین نیز با صدور یک فقره و ۲۷ میلیارد ریال مربوط به شهرستان فراهان است. 

جعفری کرهرودی اظهار داشت: بیشترین میزان اشتغال و سرمایه‌گذاری پروانه‌های بهره‌برداری نیز با یک‌ هزار و ۴۷۸ فرصت شغلی و بیش از ۲۰ هزار میلیارد ریال سرمایه‌گذاری مربوط به شهرستان ساوه و کمترین نیز با ۶ فرصت شغلی و ۲۳ میلیارد ریال سرمایه‌گذاری مربوط به شهرستان خنداب است.

بیش از ۲ هزار و ۸۰۰ واحد صنعتی در نقاط مختلف استان مرکزی فعالیت می‌کنند.

برچسب‌ها سال تولید، پشتیبانی‌ها و مانع‌زدایی‌ها اراک استان مرکزی وزارت صنعت معدن و تجارت جهش تولید اشتغال زایی پروندهٔ خبری ۱۴۰۰؛ سال تولید، پشتیبانی‌ها، مانع‌زدایی ها

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سال تولید پشتیبانی ها و مانع زدایی ها اراک استان مرکزی سال تولید پشتیبانی ها و مانع زدایی ها اراک استان مرکزی وزارت صنعت معدن و تجارت جهش تولید اشتغال زایی پروانه های بهره برداری مربوط به شهرستان میلیارد ریال سرمایه گذاری استان مرکزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۹۷۹۲۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مجوز قبولی بیمه اتکایی دی به زودی صادر می شود

امتداد - رئیس کل بیمه مرکزی جمهوری اسلامی ایران، از صدور مجوز قبولی اتکایی بیمه دی در آینده ای نزدیک خبر داد و گفت: هر چند این شرکت توانگری مالی سطح یک را دارد؛ اما با افزایش سرمایه خوبی که صورت گرفته، امیدواریم بتوانیم مجوز قبولی اتکایی این شرکت را صادر کنیم.

 به گزارش پایگاه خبری امتداد ، علی استادهاشمی در همایش سراسری مدیران ارشد سازمانی این شرکت در شهر شیراز با بیان اینکه سهم بازار شرکت بیمه دی حدود ۶ درصد است، افزود: یکی از اتفاقات خوب در بیمه دی طی یک سال و نیم گذشته، ایجاد یک هیات مدیره منسجم با راهبری آقای دکتر موهبتی بوده که آمار این شرکت در سال ۱۴۰۲ حاکی از رشد مناسب حق بیمه تولیدی است. ازطرف دیگر، شرکت بیمه دی در سال گذشته رشد نیروی انسانی خوبی داشته، به طوری که در حال حاضر ۱۰۵ نماینده، ۵۶ شعبه و ۵۰۰ نفر شاغل دارد.

رشد حق بیمه تولیدی همزمان با کاهش خسارت پرداخت در بیمه دی
رئیس کل بیمه مرکزی در مورد میزان حق بیمه تولیدی در سال ۱۴۰۲ گفت: حق بیمه تولیدی در سال گذشته حدود ۲۸۰ همت شد. به عبارتی ۶۰ درصد رشد در حق بیمه تولیدی داشتیم و تقریبا به همین مقدار در پرداخت خسارت ها هم رشد داشتیم این در حالی است که شرکت بیمه دی در حق بیمه تولیدی حدود ۸۰ درصد رشد داشته و نسبت خسارت این شرکت در سال گذشته حدود ۷ درصد کاهش یافت.

بیمه درمان خانواده معظم ایثارگران به بیمه دی رسید
رئیس کل بیمه مرکزی در مورد واگذاری بیمه درمان ایثارگران به بیمه دی گفت: بیمه درمان ایثارگران بیمه خاصی است، زیرا بودجه آن به طور کامل از طرف دولت تخصیص پیدا می کند، لذا با معاون اول رئیس جمهور و رئیس سازمان برنامه و بودجه مکاتبه کردم با این مضمون که اگر درمان با بودجه فعلی انجام شود نه تنها بیمه دی، که هیچ شرکت دیگری نمی تواند خدمات خوبی ارائه دهد.
استادهاشمی ادامه داد: با پیگیری رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران، کسری بودجه درمان ایثارگران تامین شد.

 خدمات بیمه دی به جامعه ایثارگران قابل تقدیر است
رییس کل بیمه مرکزی گفت: همچنین آمار پرداخت خسارت ها و کاهش قابل توجه تعداد شکایت های ایثارگران نشان می دهد بیمه دی خیلی خوب توانسته طی یک سال گذشته به جامعه ایثارگری خدمات ارائه دهد و بطور قطع برای سال ۱۴۰۳ نیز عملیات بیمه گری بهتری برای خانواده معظم ایثارگران خواهد داشت.

استاد هاشمی با بیان اینکه سعی ما این است که اجازه ندهیم نرخ غیر فنی وارد صنعت بیمه شود، گفت: در حال حاضر در معاونت اتکایی بیمه مرکزی در حال تشکیل کمیته های ریسک هستیم.

وی ادامه داد: معضل بزرگ صنعت بیمه در ایران تحریم است و این در حالی است که بسیاری از صنایع ما در حال حاضر بیمه هستند.

استادهاشمی با بیان اینکه امسال برای اولین بار توانستیم بیمه شخص ثالث ریلی را ایجاد کنیم، گفت: کم بیمه گی های بزرگی در کشور داریم که امیدواریم بتوانیم با مراجع حاکمیتی مثل سازمان برنامه و بودجه و دیوان محاسبات امسال ورود خوبی داشته باشیم و این کم بیمه گی ها را پوشش بدهیم.

همایش دو روزه مدیران بیمه دی با عنوان “جهش فروش و یکپارچگی سامانی” دوازدهم اردیبهشت با حضور مدیرعامل، معاونین و اعضای هیئت مدیره در شهر شیراز آغاز به کار کرد.در روز اول این همایش، مهندس حمیدرضا صفی خانی رئیس هیأت مدیره شرکت بیمه دی، قزل سفلی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری استان فارس، دکتر استادهاشمی رئیس کل بیمه مرکزی جمهوری اسلامی ایران حضور داشته و به ایراد سخنرانی پرداختند.شایان ذکر است؛ امروز پنجشنبه ۱۳ اردیبهشت و در دومین روز این همایش مهندس طاهر موهبتی مدیرعامل شرکت بیمه دی سخنرانی خواهد داشت.

 

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

دیگر خبرها

  • مجوز قبولی بیمه اتکایی دی به زودی صادر می شود
  • مجوز زیست محیطی بهره‌برداری از معدن آلبلاغ صادر شد
  • مجوز زیست محیطی بهره‌برداری از معدن آلبلاغ اسفراین صادر شد
  • نخستین پروانه بهره‌برداری شهرک دولتی صادر شد
  • نخستین پروانه بهره‌ برداری شهرک دولتی صادر شد
  • غفلت در بهره‌برداری از میادین مشترک نفت و گاز، چه بر سر آینده اقتصاد می آورد؟
  • بهره‌برداری از طرح آب‌رسانی به دو شهر و ۱۰ روستا در شهرستان شازند مرکزی
  • مجتمع فرشته جنوبی تبریز امسال به بهره برداری می‌رسد
  • صدور پروانه‌های ساختمانی از طریق درگاه ملی مجوز‌ها در صورت عدم رعایت مدت سه ماه
  • راه آهن اردبیل امسال به بهره برداری می رسد