Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- فرماندار شاهین شهر و میمه گفت: حریق کارخانه ریسندگی در مورچه خورت شهرستان شاهین شهر مهار شده است. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اصفهان، محمدرضا کاظمی‌طبا شامگاه جمعه در جمع خبرنگاران رسانه‌های گروهی با اشاره به حریق کارخانه ریسندگی در مورچه خورت شهرستان شاهین شهر اظهار داشت: ساعت 17:34 دقیقه حریق در این کارخانه به آتش نشانی اعلام شده است که در پی آن بلافاصله 2 دستگاه ماشین اطفاء حریق از شهرک صنعتی به محل اعزام شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به جزئیات این عملیات تصریح کرد: پس از آن 7 دستگاه از شهرداری شاهین‌شهر و 9 دستگاه ماشین اطفاء حریق از اصفهان به محل وقوع حادثه اعزام شدند.

آتش‌سوزی و انفجار مرگبار در بازار گل محلاتی/ آواربرداری ادامه دارد254 هکتار از پارک ملی گلستان در آتش سوخت/ تلفات جانوری نداشتیمعوامل انسانی علت اصلی آتش‌سوزی در جنگل‌های استان گلستان استآتش‌سوزی در پارک ملی گلستان کامل اطفاء شد

فرماندار شاهین‌شهر و میمه تصریح کرد: عملیات اطفاء تا ساعاتی بعد ادامه داشت اما حریق مهار شد.

همچنین مجتبی رستمی، رئیس آتش نشان شاهین شهر و میمه بیان کرد: 7 دستگاه سنگین اطفائیه موجود در داخل شهر جهت حریق به محل اعزام شدند، همچنین ضمن آمدن پشتیبان، بچه‌ها برای مهار این حریق فراخوان شده‌اند.

انتهای پیام/ی

منبع: تسنیم

کلیدواژه: شاهین شهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۹۷۹۲۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فیلم/ آتش‌سوزی در کارخانه صنایع نظامی «دیل» در برلین

آتش‌سوزی در کارخانه صنایع نظامی «دیل» در برلین باعث ایجاد دود غلیظی شده است، رسانه‌ها می‌گویند دیل یکی از شرکت‌هایی است که برای اوکراین سامانه‌های پدافندی تولید می‌کند.

دریافت 4 MB

دیگر خبرها

  • واژگونی تیبا در محور مورچه‌خورت ۴ مصدوم و یک فوتی داشت
  • فیلم/ آتش‌سوزی در کارخانه صنایع نظامی «دیل» در برلین
  • واژگونی تیبا در محور مورچه خورت با ۵ فوتی و مصدوم
  • پای دستگاه قضا به پرونده حریق امام‌زاده ابراهیم شفت باز شد
  • آتش سوزی در کارخانه ایزوگام در جاده کلات
  • مومنی: آتش به جنگل نرسید
  • مهار حریق خودرو در بلوار یاسر شهرکرد
  • مهار آتش در آپارتمان چهار طبقه در زاهدان
  • مهار آتش سوزی انبار قطعات خودرو در کرج
  • مهار آتش‌سوزی در مغازه شارژ سیلندر گاز