Web Analytics Made Easy - Statcounter

یک کارشناس سازمان هواشناسی به بررسی وضعیت جوی چند روز آینده کشور پرداخت. امین حسین نقشینه کارشناس هواشناسی در گفت‌وگو با میزان در مورد آخرین وضعیت آب و هوایی گفت: برای  امروز بخش‌هایی از استان‌های مازندران، گلستان، خراسان شمالی و شمال خراسان رضوی بارش را خواهیم داشت که به صورت باران و برف همراه با وزش باد خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  وی ادامه داد: انتظار داریم در نواحی مرتفع جنوب کرمان، جنوب هرمزگان، جنوب بوشهر و فارس هم بارش‌های خفیفی را داشته باشیم.
وی گفت: برای فردا بیشتر نقاط کشور جو پایدار را  خواهند داشت که در شهر‌های پر تردد و صنعتی انتظار افزایش غلظت آلاینده‌های جوی را شاهداهیم بود.

نقشینه گفت: از فردا تا سه شنبه بخش‌هایی از هرمزگان و جنوب کرمان و پس فردا در سواحل شرقی دریای عمان در جنوب سیستان و بلوچستان با افزایش ابر بارش‌های پراکنده همراه با رعد و برق را انتظار داریم.

وی ادامه داد: اما چهارشنبه به تدریج با ورود سامانه بارشی از جنوب غرب کشور استان‌های خوزستان، بوشهر، کهگیلویه و بویراحمد، چهارمحال و بختیاری، فارس، هرمزگان، نیمه جنوبی سیستان و بلوچستان، کرمان و ارتفاعات زاگرس مرکزی بارش خواهیم داشت که در نقاط سردسیر و مرتفع بارش‌ها به شکل برف خواهد بود که این بارش‌ها هم میتوانند همراه با رعد و برق و تندباد باشد.

وی گفت: امروزدر نیمه شمالی کشور کاهش دما رخ می‌دهد و فردا این کاهش دما در نواحی شرق و شمال شرق وجود خواهد داشت.
نقشینه گفت: دریای خزر امروز و خلیج فارس دوشنبه مواج و متلاطم خواهد شد.

وی در پایان در مورد وضعیت جوی پایتخت گفت: هوای تهران امروز صبح پاک، از فردا هوای تهران همراه با غبار محلی و از این رو جبهه پایداری را شاهد خواهیم بود، بیشینه دما امروز ۱۱ و فردا پس فردا ۸ درجه پیش بینی شده است.   بیشتر بخوانید: صحت امتحانات مجازی زیر سوال است انتهای پیام/ برچسب ها: تهران هواشناسی آب و هوا

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: تهران هواشناسی آب و هوا بارش ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۹۷۹۲۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آسمان قم فردا پنجشنبه در برخی ساعات بارانی می شود

به گزارش جام جم آنلاین،محمدجواد ترابیان، کارشناس اداره کل هواشناسی استان با بیان اینکه آسمان قم امروز نیمه ابری تا ابری در برخی ساعات همراه با وزش باد نسبتا شدید است،‌ گفت: حداقل دمای ثبت شده صبح امروز شهر قم ۱۸ درجه بوده است و انتظار داریم حداکثر دمای امروز هم به ۳۱ درجه سانتیگراد برسد.

وی افزود: شهر دستجرد با ثبت حداقل دمای ۱۴ درجه سردترین نقطه استان بوده است.

ترابیان با اشاره به کاهش حدود ۳ درجه ای حداکثر دمای فردای قم نسبت به امروز، گفت: برای فردا پنجشنبه انتظار داریم بارش رگباری باران در برخی مناطق استان را تجربه کنیم.

وی گفت: روز جمعه هم آسمان نیمه ابری تا ابری همراه با بارش رگباری باران در برخی ساعات پیش بینی می شود.

دیگر خبرها

  • فراشبند در صدر بارش‌های فارس قرار گرفت/ بارش‌ها فردا تشدید می‌شود
  • آسمان قم فردا پنجشنبه در برخی ساعات بارانی می شود
  • آخر هفته بارانی برای کرمانشاهیان/دمای هوا کاهش می‌یابد
  • هوای استان کرمانشاه روز‌های پنجشنبه و جمعه بارانی است
  • تداوم بارش‌ در ۲۴ استان کشور/
  • پیش بینی بارندگی در مناطقی از غرب و مرکز کشور
  • هواشناسی ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ / تداوم بارش در ۲۴ استان / از سفر به این مناطق خودداری کنید
  • تداوم بارش‌ در ۲۴ استان کشور/ از سفر به این مناطق خودداری کنید
  • ۱۸ استان امروز بارانی می‌شوند | این دریا مواج است
  • شروع باران شدید از فردا در ۷ استان