Web Analytics Made Easy - Statcounter

دکتر " نبی بابایی " روز شنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: در پی تداوم روند کاهشی بیماران مبتلا به کرونا در  شهرستان کمیجان، بخشی از این بیمارستان که در ۲ سال و نیم اخیر، سنگر اصلی دفاع از بیماران در برابر تهاجم کرونا بود، به چرخه ارائه خدمات عادی بازگشت.

وی تاکید کرد: روند کاهش‌ بیماری و همچنین ترخیص بیماران از مراکز درمانی به منزله پایان کرونا نیست و با توجه به شیوع امیکرون انتظار می‌رود شهروندان رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی و همچنین تزریق واکسن کرونا را مدنظر ویژه قرار دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان کمیجان در خصوص وضعیت واکسیناسیون جامعه هدف نیز اظهار داشت: جمعیت بالای ۱۲ سال این شهرستان ۳۰ هزار و ۸۱۷ نفر و همچنین جمعیت بالای ۱۸ سال نیز ۲۷ هزار و ۴۵۳ نفر است.
دکتر بابایی بیان کرد: در مجموع  ۲۶ هزار و ۴۲۸ نفر معادل ۸۵ و ۷۵صدم درصد نوبت اول، ۲۲ هزار و ۷۰۴ نفر معادل ۷۳ و ۶۷ صدم درصد نوبت دوم واکسن کرونا را دریافت کرده‌اند.
وی ادامه داد: از این جامعه هدف ۲ هزار و ۷۳ نفر معادل ۶ و ۷۲ صدم درصد نوبت سوم واکسن کرونا را تزریق کرده‌اند که انتظار می‌رود شهروندان در بازه زمانی مشخص شده، در اسرع وقت نسبت به تزریق دز سوم کرونا اقدام کنند.
 مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان کمیجان عنوان کرد: کارنامه استان مرکزی به لحاظ انجام واکسیناسیون در کشور نسبت به سایر استان‌ها، درخشان است که امید است در شهرستان‌های کوچک نیز این مهم افزایش یابد.

کمیجان واقع در ۱۰۱ کیلومتری اراک دارای ۳۹ هزار نفر جمعیت است.
شیوع ویروس کرونا از اسفندماه سال ۹۸ آغاز شد و استان مرکزی پس از قم در زمره نخستین استان‌هایی بود که موارد ابتلا در آن مشاهده شد.

برچسب‌ها ویروس کرونا اراک استان مرکزی کمیجان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ویروس کرونا اراک استان مرکزی ویروس کرونا اراک استان مرکزی کمیجان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۹۷۹۲۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عمل جراحی آنوریسم مغزی در نیشابور با موفقیت انجام شد

به گزارش قدس خراسان،متخصص جراحی مغز و اعصاب در مرکز آموزشی، پژوهشی و درمانی حکیم نیشابور گفت: آقایی ۴۱ ساله با شکایت افت هوشیاری به اورژانس مرکز مراجعه کرد و پس از معاینه اولیه و با توجه به شرح حال اخذ شده و اقدامات تشخیصی صورت گرفته، تشخیص خونریزی مغزی به دنبال آنوریسم مغزی داده شد که بلافاصله بیمار تحت عمل جراحی قرار گرفت.
دکتر معراج فروغی اصل با اشاره به اینکه این نوع بیماران در گذشته برای معالجه به مشهد اعزام می‌شدند، افزود: انجام عمل جراحی درمان خونریزی جزء عمل‌های پرخطر بوده و آمار مرگ و میر آن بسیار بالاست، اما این عمل جراحی در بیمارستان حکیم به طور موفقیت‌آمیز انجام و بیمار با وضعیت عمومی مناسب و بهبودی نسبی از بیمارستان مرخص شد.
وی تصریح کرد: به همت مسئولین بیمارستان امکانات و تجهیزات لازم برای انجام عمل‌های مشابه و مراقبت‌های ویژه از این بیماران در این مرکز مهیا شده است و همشهریان و بیماران نیازمند دیگر نیازی به مراجعه به مشهد و سایر استان‌ها ندارند.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

دیگر خبرها

  • ویروس کرونا در بدن این مرد هلندی بیش از ۵۰ بار جهش داشت
  • دو میلیون بریتانیایی هنوز درگیر کرونا هستند
  • دیدار رئیسی با بیماران اتباع
  • اضافه شدن چهارمین دستگاه دیالیز، به تجهیزات بیمارستان دارالشفاءمیرجاوه
  • چهارمین دستگاه دیالیز در بیمارستان بین‌المللی دارالشفاء میرجاوه راه‌اندازی شد
  • عمل جراحی آنوریسم مغزی در نیشابور با موفقیت انجام شد
  • ضرب و شتم شدید یک پرستار در بیمارستان چالوس
  • چالوس / ضرب و شتم پرستار در بیمارستان
  • انتقاد امام جمعه باخرز از وضعیت تنها بیمارستان شهرستان
  • ضرب و شتم پرستار در بیمارستان این شهر