Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از گرگان، مهدی سوخته سرایی رییس اداره منابع آب علی آباد کتول گفت: با توجه به احکام صادره برای انسداد چاه‌های غیر مجاز در شهرستان علی آباد کتول، اقدام ضربتی انسداد چاه‌های غیر مجاز با حمایت دستگاه قضایی شهرستان، شروع شد و بیش از ۷۰ حلقه از چاه‌های غیر مجاز ظرف مدت ده روز مسدود و مسلوب المنفعه شد و این مهم کماکان ادامه دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او ادامه داد: برای مبارزه با آبخوان خواری آب‌های زیرزمینی از ابتدای سال ۱۴۰۰ تا کنون تعداد ۱۰۰ حلقه چاه غیر مجاز با پیگیری گروه های گشت و بازرسی اداره منابع آب علی آباد کتول پر و مسلوب المنفغه شده و از ادامه برداشت غیر مجاز آن‌ها جلوگیری شده است.

او گفت: برداشت غیر مجاز و بی رویه از منابع آب زیرزمینی باعث بروز خسارات جبران ناپذیری خواهد شد که نشست زمین و خسارت به تاسیسات زیربنایی و همین طور از بین رفتن آبخوان‌های زیرزمینی عمیق و نیمه عمیق از جمله این خسارت هاست،  از این رو باید به صورت جدی با برداشت‌های غیرمجاز از منابع آب زیرزمینی برخورد کرد و از ادامه فعالیت آن‌ها جلوگیری کرد.


انتهای پیام/ق

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: آبخوان های زیرزمینی آب منطقه ای غیر مجاز منابع آب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۹۷۹۲۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف یک کارگاه تولید همبرگر غیر مجاز در نظرآباد

جودکی بیان کرد: با بازرسی‌های مستمری کارشناسان بهداشت محیط از مراکز تهیه و عرضه مواد غذایی و پیگیری گزارشات بهداشتی که به سامانه ۱۹۰ اعلام می‌شود یک کارگاه تولید همبرگر غیرمجاز در شهرک صنعتی نظرآباد کشف شد. 
 
وی ادامه داد: این مرکز با مواد اولیه غیرمجاز از جمله ضایعات گوشت نامناسب در شرایط غیربهداشتی به تولید همبرگر اقدام می‌کرد که پلمب و به مراجع قضایی معرفی شد. 
 
جودکی ادامه داد: بازرسان بهداشت محیط در این مرکز بیش از ۱۵۰۰ کیلوگرم مواد اولیه و محصول همبرگر آماده توزیع غیربهداشتی کشف و ضبط کردند.

باشگاه خبرنگاران جوان البرز کرج

دیگر خبرها

  • حفظ منابع آبی نیازمند ترویج فرهنگ صرفه‌جویی و مسئولیت‌پذیری جمعی است
  • پلمب دو واحد آلاینده غیر مجاز تولید زغال در رباط کریم 
  • کشف یک کارگاه تولید همبرگر غیر مجاز در نظرآباد
  • انجام ۱۱۱۴ مصوبه در شورای شهر علی آباد کتول
  • برخورد قضایی با برداشت‌های غیرمجاز از سد‌های تامین کننده آب مشهد
  • رفع تصرف ۸۰۰۰ متر مربع از اراضی ملی در رحیم آباد رودسر
  • رفع تصرف ۸۰۰۰ متر از اراضی ملی در رحیم آباد رودسر
  • موتور پمپ‌های غیرمجاز روی رود قره آغاج قیر و کارزین جمع‌آوری شدند
  • لزوم تأمین منابع مالی برای تکمیل پروژه‌های آبرسانی به مشهد مقدس
  • انهدام باند قاچاق و تهیه زغال از چوب آلات جنگلی در گلبهار/۴ نفر از اتباع بیگانه دستگیر شدند