Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا از پایگاه اطلاع‌رسانی ریاست‌جمهوری، آیت‌الله سید ابراهیم رییسی شامگاه جمعه همزمان با ایام میلاد حضرت عیسی مسیح (ع) و در آستانه فرارسیدن سال نو میلادی با حضور در منزل شهید وارطان آقاخانیان، این ایام را به خانواده این شهید و همه پیروان حضرت مسیح تبریک گفت و افزود: حقیقت دین مسیح با حقیقت دین اسلام تفاوتی ندارد و قرآن اوصاف بسیار عالی برای حضرت مریم (ع) ‌ و حضرت عیسی (ع) ‌ ذکر می‌کند و امیدوارم خداوند متعال به همه مسیحیان توفیق دهد که از آموخته‌های حضرت عیسی (ع) ‌ پیروی کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رییس‌جمهور گفت: پیام شهدا برای کسانی که طمعی به این کشور دارند این است که مردم ایران همواره آماده هستند تا اگر کسی به این آب و خاک تعرض کرد، با ایثار جان خود از میهن‌شان دفاع کنند و در این مسیر تفاوتی میان هموطنان مسلمان، مسیحی و زرتشتی نیست. ایران برای ایرانیان از همه چیز با ارزش‌تر است و این مردم حاضرند جان‌شان را برای ایران فدا کنند.

آیت‌الله رییسی با بیان اینکه شهدا حق بزرگ به گردن همه ما دارند، ادامه داد: امنیت و استقلال امروز کشورمان را مرهون شهدا هستیم و نباید یک لحظه از دفاع و صیانت از دستاوردهای شهدا غفلت کنیم.

رییس‌جمهور افزود:‌ هر کسی که آماده باشد تا جانش را برای وطن، مردم و امنیت جامعه فدا کند برای ملت ایران عزیز و محترم است به همین دلیل شهدا مایه افتخار ایران و ایرانیان هستند. شهدا همچنان که در آخرت بقا و حیات دارند، در این عالم نیز باید یاد و نام‌شان زنده بماند.

شهید وارطان آقاخانیان در سال ۱۳۶۴ در سن ۲۰ سالگی در منطقه عملیاتی جزیره مجنون به فیض شهادت نائل شد.

برچسب‌ها شهدا سیدابراهیم رییسی رییس جمهوری دولت سیزدهم

منبع: ایرنا

کلیدواژه: شهدا دولت سیزدهم شهدا دولت سیزدهم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۹۷۹۵۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سخنرانی رییس‌جمهور آغاز شد

به گزارش خبرنگار مهر، دقایقی پیش سخنرانی آیت الله سید ابراهیم رئیسی، رئیس جمهور کشورمان در افتتاحیه ششمین نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی جمهوری اسلامی ایران آغاز شد.

در حال تکمیل…

کد خبر 6089568 نفیسه عبدالهی

دیگر خبرها

  • افتتاح مرکز خدمات سرمایه گذاری قم هفته آینده با حضور رییس جمهور
  • در شورای سیاست‌گذاری کنگره ۱۲ هزار شهید استان تهران چه گذشت؟
  • توزیع ۴۰۰۰ جلد کتاب برای پویش «قهرمان شهید شهر من» در استان تهران
  • معاون رئیس‌جمهور: بهترین فرصت برای بازگشت ایرانیان خارج از کشور فراهم است
  • معاون رئیسی : بهترین فرصت برای بازگشت ایرانیان خارج از کشور فراهم است
  • وزیر تعاون: تمام دغدغه رییس جمهور معیشت مردم است
  • رییس‌جمهور قهرمانی فوتسال ایران در آسیا را تبریک گفت
  • فال حافظ امروز یک‌شنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ با معنی و تفسیر
  • ۶۹/۲ درصد مردم ایران تلویزیون تماشا می‌کنند
  • سخنرانی رییس‌جمهور آغاز شد