Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-27@19:17:39 GMT

تصمیم خوب؛ استادیوم ساری زیر کشت چمن رولی

تاریخ انتشار: ۴ دی ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۹۷۹۷۸۶

تصمیم خوب؛ استادیوم ساری زیر کشت چمن رولی

تیم نساجی دو دیدار باقی مانده خانگی تا پایان دور رفت را خارج از استان مازندران برگزار خواهد کرد تا در فرصت ایجاد شده چمن رولی در استادیوم شهدای ساری کشت شود. 

به گزارش "ورزش سه"، کیفیت بد زمین شهدای ساری نه تنها مورد اعتراض تیم های میهمان بلکه مورد اعتراض نساجی هم بوده تا جایی که بعد از پیروزی در بازی با فجرسپاسی و پدیده هم اعلام کرد به واسطه فوتبالی در این بازی ها برنده شد که باب میل نبوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 

حالا در یک تصمیم خوب اداره کل ورزش و جوانان استان مازندران تصمیم گرفته چمن استادیوم شهدای ساری را تعویض و چمن رولی در این زمین کشت کند. به همین بهانه نساجی قصد دارد تا پایان دور رفت بازی ها دو دیدار خانگی خود را در خارج از استان برگزار کند. 

 

نساجی فصل گذشته همانند مس رفسنجان دیدارهای خانگی خود را در چمن مصنوعی برگزار می کرد که با اعلام سازمان لیگ برگزاری بازی در چمن مصنوعی ممنوع اعلام شده است. به همین بهانه بازی های مس رفسنجان به شهر سرچشمه و بازی های نساجی به زمین شهدای ساری رفته است که اصلا کیفیت مطلوبی ندارد. استادیوم شهید وطنی قائمشهر هنوز برای میزبانی دوباره از نساجی مهیا نشده است و با توجه به کندی روند بازسازی بعید به نظر می رسد در فصل جاری برای میزبانی از نساجی آماده شود. البته اداره کل ورزش و جوانان استان مازندران اعلام کرده که کیفیت را فدای زمان نخواهد کرد و تلاشش بر این است استادیوم شهید وطنی قا ئمشهر به طور اصولی بازسازی شود تا در بهره برداری دوباره دچار مشکل نشود. 

 

گفتنی است باشگاه نساجی اعلام کرده دیدار با نفت مسجد سلیمان در هفته پیش رو را در استادیوم نقش جهان اصفهان برگزار خواهد کرد. پیش از این نساجی تصمیم به برگزاری بازی های خانگی خود در استادیوم امام رضای مشهد را گرفته بود که با مخالفت شورای تامین مواجه شد.

نساجی مازندران

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: نساجی مازندران شهدای ساری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۹۷۹۷۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آزادسازی اراضی ملی بابل با حکم دادگاه

روابط عمومی اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان مازندران ساری اعلام کرد: اجرای حکم قضایی با حضور احدی از کارشناسان حقوقی، سرجنگلبان و نیرو‌های یگان حفاظت منابع طبیعی واحد بندپی شرقی و نیرو‌های حفاظت شرکتی عوامل نیروی انتظامی به مساحت تقریبی ۴۴۴ متر مربع در منطقه بندپی شرقی شهرستان بابل در مورخه ششم اردیبهشت ماه انجام شد.

هموطنان می‌توانند در صورت مشاهده وقوع هرگونه تخلف در حوزه منابع طبیعی از قبیل قطع و حمل چوب آلات جنگلی، برداشت و حمل گیاهان مرتعی، برداشت و حمل محمولات فرعی جنگلی (چلم، خزه، سرخس و...) تصرف و تخریب اراضی ملی و حریق در عرصه‌های جنگلی و مرتعی را با شماره‌های ۲۴ ساعته امداد جنگل و مرتع ۱۵۰۴ و ۱۳۹ در میان بگذارند.

باشگاه خبرنگاران جوان مازندران ساری

دیگر خبرها

  • با افتتاح نیروگاه زباله‌سوز، معضل زباله ساری حل می‌شود
  • شوراها در تحول دیپلماسی اقتصادی باید نقش آفرین باشند
  • تجلیل از مروجان فرهنگ پهلوانی 
  • جایگزینی بیش از ۲ کیلومتر نیوجرسی جای گاردریل در جاده‌های مازندران
  • توقیف چوب جنگلی قاچاق در آمل
  • آزادسازی اراضی ملی بابل با حکم دادگاه
  • یادآوری یک خاطره فراموش‌نشدنی: نساجی قهرمان!
  • طرح نیمه‌تمام زباله‌سوز ساری به کجا رسید؟
  • خصوص واقعی قبل از هیاهوی واگذاری!
  • اعزام تیم بوکس نوجوانان مازندران به مسابقات قهرمانی کشور