Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/گیلان مدیرکل راهداری گیلان، با اشاره به برفروبی ۱۸۳ کیلومتری محورهای کوهستانی گیلان، عنوان کرد: راهداران تاکنون ۴۳۰ کیلومتر/باند را به حجم ۴۵۰ هزار مترمکعب برفروبی کردند.

فریبرز مرادی در گفت وگو با ایسنا، با اشاره به توقف بارش برف در محورهای سیاهکل - دیلمان، رودسر - لات محله، زیاز - شوک، بهارستان - آقچای و حشمت آباد - قوشه لانه - کلیشم، اظهار کرد: ارتفاع برف در محور اسالم - خلخال و رودسر - لات محله به ۵۰ سانت رسید و هم اکنون در محور اسالم - خلخال کولاک شدید داریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی از توقف بارش برف در محور پونل - خلخال خبر داد و تصریح کرد: بارش برف در محورهای بلوردکان - خصیب دشت - هالیدشت، ماسال - گیلوان، شوک - ملکوت، فومن - ماسوله و شفت - امامزاده ابراهیم - امامزاده اسحاق نیز متوقف شده است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای گیلان، با بیان اینکه در گردنه الماس بارش برف ۵۰ سانتی داریم، گفت: در گردنه حیران ۲۰ سانت برف باریده و در محور کوهین برف همچنان می بارد و مه غلیظ وجود دارد.

مرادی، با اشاره به برفروبی ۱۸۳ کیلومتری محورهای کوهستانی گیلان، عنوان کرد: راهداران تاکنون ۴۳۰ کیلومتر/باند را به حجم ۴۵۰ هزار مترمکعب برفروبی کردند.

وی از توقف بارش برف و باران در کلیه محورهای مواصلاتی گیلان خبر داد و خاطرنشان کرد: ترافیک در همه محورهای استان به غیر از پونل - خلخال در جریان است؛ البته رانندگان برای تردد در جاده های کوهستانی و برفگیر حتما زنجیر چرخ و تجهیزات زمستانی به همراه داشته باشند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی برف روبی برف در محور بارش برف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۹۷۹۷۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سیل در پاکستان ۱۷ قربانی گرفت

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از خبرگزاری آناتولی، در پی بارش شدید باران و جاری شدن سیل در ایالت خیبرپختونخواه واقع در شمال غرب پاکستان، ۱۷ تن جان باخته و ۲۳ نفر نیز زخمی شدند.

به گزارش این خبرگزاری، اداره مدیریت حوادث طبیعی پاکستان با انتشار بیانیه ای از آسیب دیدن ۱۱۶ خانه مسکونی و جاده‌ های ارتباطی در ایالت خیبرپختونخواه خبر داد.

در پی بارش شدید باران طی ۳ روز گذشته در این ایالت و جاری شدن سیل ۱۷ نفر از جمله ۵ کودک جان خود را از دست دادند.

به گزارش خبرگزاری رسمی پاکستان، تیم‌ های امداد و نجات به منطقه سیل زده اعزام و عملیات بازسازی راه‌ های آسیب دیده آغاز شده است.

کد خبر 6093593

دیگر خبرها

  • سیل در پاکستان ۱۷ قربانی گرفت
  • سیل در سومالی؛ ۷ کودک جان باختند
  • برق این مناطق گیلان فردا قطع می‌شود
  • لغزنده بودن محورهای مواصلاتی استان ایلام به دلیل بارش باران
  • آخرین وضعیت جاده‌های کشور؛ امروز سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت / بارش باران در محورهای استان خوزستان
  • فیلم/ بارش شدید باران در مسجدالنبی
  • جاری شدن سیل در شهر مدینه + فیلم
  • جاری شدن سیل در شهر مدینه عربستان
  • وضعیت راه‌های کشور؛ ادامه ممنوعیت تردد در جاده کرج - چالوس
  • پیش بینی ورود سامانه بارشی به لرستان