Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، محمد مهدی اسماعیلی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در حاشیه چهل و چهارمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم در جمع خبرنگاران گفت: در برنامه تحولی که برای وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی داریم حوزه قرآن در اولویت قرار دارد و تلاش این است مطالباتی که رهبر معظم انقلاب از جامعه قرآنی دارد را در وزارت فرهنگ و ارشاد جلو ببریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در خصوص انتصابات صورت گرفته در معاونت قرآن و عترت و اعتراض برخی از فعالان جامعه قرآنی افزود: به هر حال هر انتصابی موافق و مخالفی دارد و تلاش شده است افراد قرار گرفته شده از نخبگانی باشند که سابقه اجرایی و آشنایی کامل با قرآن داشته باشند. تاکنون به نظر انتخاب‌های خوبی بوده است و با انتصاب معاون قرآن و عترت که از اهالی قرآن هستند این بحث را کامل خواهیم کرد.

اسماعیلی در پاسخ به اینکه چه زمانی این انتصاب انجام خواهد شد، اظهار داشت: فرد مورد نظر برای استقرار در جایگاه معاون قرآن و عترت وزارت ارشاد در این هفته مشخص خواهد شد.

کد خبر 5383333 سمانه نوری زاده قصری

منبع: مهر

کلیدواژه: وزارت ارشاد آستان قدس فعالیت های قرآنی معاونت قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی محمد مهدی اسماعیلی محمدمهدی اسماعیلی فعالیت های قرآنی چهل و چهارمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم مسابقات قرآنی قرآن کریم قرآن سازمان اوقاف و امور خیریه ایام فاطمیه انقلاب اسلامی ایران حوزه علمیه شرح ادعیه ایران قاسم سلیمانی معرفی کتاب قرآن و عترت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۹۷۹۹۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رییس کمیته مستندسازی وزارت ورزش منصوب شد

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از پایگاه خبری وزارت ورزش وجوانان، حکم‌ صادره از سوی کیومرث هاشمی به شرح زیر است:

جناب آقای علیرضا پسندیده

نظر به تعهد و تخصص و تجارب ارزنده جنابعالی به موجب این ابلاغ به عنوان «رییس کمیته مستندسازی وزارت ورزش وجوانان» منصوب می‌شوید تا ضمن تشکیل جلسات لازم با حضور اعضاء، نسبت به تدوین آیین‌نامه مربوطه وعملیاتی شدن برنامه‌های کمیته مستندسازی اقدام لازم را به عمل آورید.

امید است با اتکال به خداوند منان و بهره‌گیری از ظرفیت های موجود در انجام وظایف محوله موفق ومؤید باشید.

به گزارش خبرنگار مهر، علیرضا پسندیده در حالی به عنوان رییس کمیته مستندسازی وزارت ورزش منصوب شده است که اسفند سال گذشته به عنوان سرپرست دفتر حوزه وزارتی منصوب شد. آن زمان هم پسندیده در شرایطی حکم خود را دریافت کرد و جایگزین سید محمد شروین اسبقیان شد که ۱۰ مرداد در مجمع انتخاباتی فدراسیون های ورزش های بومی محلی با رای مثبت اعضای مجمع به عنوان رییس این فدراسیون منصوب شده بود.

کد خبر 6090149

دیگر خبرها

  • نشست خبری مرکز طرح‌های ملی وزارت فرهنگ برگزار می‌شود
  • رییس کمیته مستندسازی وزارت ورزش منصوب شد
  • رئیس کمیته مستندسازی وزارت ورزش منصوب شد
  • برگزاری دوره تربیت مربی آموزش نوین قرآن در کهگیلویه
  • نشست خبری مرکز طرح‌های ملی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی
  • انتصاب مدیرعامل جدید شرکت آب و فاضلاب خراسان شمالی
  • وزارت ارشاد وظیفه نظارت و تسهیل گری را به عهده دارد نه تصدی گری
  • مسابقات مرحله استانی قرآن، عترت و نماز در دیلم برگزار شد
  • برگزاری نشست دبیران کانون‌ خدمت رضوی شهرهای مازندران
  • رشد ۲۰ درصدی ثبت نام قرآن آموزان البرزی در سامانه حمد