Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کرمان از راه‌اندازی موکب بین‌المللی با حضور ۴۳ کشور دنیا در ایام سالگرد شهادت شهید سلیمانی در کرمان خبر داد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کرمان ، حجت‌الاسلام غلامحسین حقانی صبح امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه استان کرمان با بیان اینکه کمیته مردمی ذیل ستاد دومین سالگرد شهادت شهید سپهبد قاسم سلیمانی تشکیل شده است اظهار داشت: تاکید رهبر معظم انقلاب اسلامی بر مردمی برگزار کردن برنامه‌ها است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اینکه کمیته مردمی ستاد در تمام شهرستان‌های استان تشکیل شده و همین الگو در تمام استان‌های کشور نیز وجود دارد تا کارها و برنامه‌ها مردمی انجام شود گفت: شهر کرمان میزبان زائران حاج قاسم است و از ظرفیت تکایا و مساجد برای اسکان زائران حاج قاسم استفاده می‌شود.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کرمان با بیان اینکه هیئات مذهبی پای کار هستند و در زمینه‌های مختلف اعلام آمادگی کردند که در پخت غذا و اطعام، اسکان مسافران و راه‌اندازی ایستگاه صلواتی فعالیت می‌کنند عنوان کرد: موکب بین‌الملل با حضور 43 کشور دنیا راه‌اندازی می‌شود.

وی با اشاره به اینکه همایش بین‌المللی زائران حاج قاسم نیز در ایام سالگرد شهادت شهید سلیمانی برگزار می‌شود افزود: راهنمای زائر به‌صورت اندروید انجام شده که به زائران خدمت‌رسانی و اطلاع‌رسانی می‌کند.

فرمانده سپاه استان کرمان: بیش از 170 برنامه در ایام سالگرد شهید سلیمانی در استان برگزار می‌شود معرفی دقیق مکتب شهید سلیمانی از تحریف حاج قاسم جلوگیری می‌کند مقدم‌فر برنامه‌های دومین سالروز شهادت حاج قاسم سلیمانی را تشریح کرد + فیلم

حقانی با بیان اینکه حسینیه سیار نیز راه‌اندازی شده که در ایام هفته مقاومت با حضور در مجتمع‌های مسکونی اجرای برنامه دارند گفت: اجتماع هیئات مذهبی در مهدیه مسجد مقدس صاحب الزمان(عج) به مدت چهار شب برگزار می‌شود.

وی با اشاره به اینکه تمام مساجد استان در ایام سالگرد شهادت حاج قاسم برنامه دارند که با جدیت برگزار می‌شود بیان کرد: در این ایام رزمایش کمک‌های مؤمنانه نیز برگزار و تعدادی بسته معیشتی بین نیازمندان به یاد و نام حاج قاسم توزیع می‌شود.

مسئول کمیته مردمی ستاد دومین سالگرد شهادت حاج قاسم در استان کرمان با بیان اینکه دیدار با خانواده شهدای تشییع نیز در این ایام توسط کمیته مردمی انجام می‌شود ادامه داد: یادواره شهدای تشییع نیز در گلزار شهدای کرمان برگزار می‌شود.

وی با اشاره به اینکه دوره کشوری تربیت راوی مکتب حاج قاسم در استان کرمان در حال برگزاری است که در این دوره هزار نفر پذیرش شده است گفت: کار ما در کمیته مردمی ساماندهی و تسهیل کارهای مردم در برگزاری مراسم حاج قاسم است و امیدواریم مورد رضایت خداوند و شهدا قرار بگیرد.

حقانی با بیان اینکه تعدادی از کرمانی‌ها نیز خانه‌های خود را برای اسکان زائران حاج قاسم اختصاص دادند که در اختیار زائران در این ایام گذاشته می‌شود افزود: با توجه به بهتر شدن وضعیت کرونا و واکسیناسیون پیش‌بینی می‌شود امسال جمعیت زیادی برای زیارت مرقد مطهر حاج قاسم به کرمان بیاید.

وی با اشاره به اینکه تعداد زیادی از هیئت‌های و تشکل‌های مردمی در این ایام اقدام به راه‌اندازی ایستگاه صلواتی و موکب برای خدمت به زائران کرده‌اند که ساماندهی می‌شود بیان کرد: در تمام ورودی‌های استان و ورودی‌های شهر کرمان موکب خدمت به زائر راه‌اندازی می‌شود که راهنمایی‌های لازم را انجام می‌دهند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کرمان با بیان اینکه تمام تلاش خود را می‌کنیم تا میزبانی خوبی از زائران حاج قاسم در این ایام انجام بدهیم گفت: از استان‌های مختلف هیئت‌های مذهبی اعلام آمادگی برای راه‌اندازی موکب‌ها و پذیرایی از زائران را داشتند که زمینه حضور آنها فراهم شده است.

انتهای پیام/511/ح

منبع: تسنیم

کلیدواژه: شهید سپهبد قاسم سلیمانی شهید استان کرمان شهید سپهبد قاسم سلیمانی شهید استان کرمان استان کرمان زائران حاج قاسم ایام سالگرد برگزار می شود سالگرد شهادت شهید سلیمانی کمیته مردمی راه اندازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۹۸۰۱۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری یادواره شهدای یگان ویژه کرمان

 پنجمین یادواره ۱۳۲۲ شهید سرافراز یگان ویژه و ۲۷ شهید سرافراز یگان ویژه استان کرمان با حضور سردار"عظیمی"جانشین یگان‌های ویژه فراجا برگزار شد.

در این مراسم فرمانده انتظامی استان کرمان، خانواده‌های معظم شهدا، جانبازان و جمعی از مردم و مسئولان حضور داشتند.

 سردار فرشید در این آیین با اهداء سلام و صلوات به روح مطهر جمیع شهدا گفت: این یادواره یادآور عزیزانی است که در تمام ساعات شبانه روز و در سرما و گرمای مناطق مختلف مشغول خدمت به هموطنان هستند.

فرمانده انتظامی استان بیان کرد: همه شما عزیزان قطعا این حضور و ایفای نقش همرزمان انتظامی در ماموریت‌های مختلف را دیده اید، اما باید همواره به یاد داشته باشیم برای این امنیت چنین خون‌هایی تقدیم شده است.

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

دیگر خبرها

  • برگزاری اردوی مدرسه تربیتی شهید سلیمانی ویژه دانشجویان دانشگاه فرهنگیان در کرمان
  • برگزاری یادواره شهدای یگان ویژه کرمان
  • اعزام کاروان دختران حاج قاسم از اصفهان به کرمان
  • اعزام کاروان دختران حاج قاسم از اصفهان به کرمان+ فیلم
  • تشییع پیکر مطهر ٢ شهید گمنام در کرمان و رفسنجان/وداع با فرزندان روح الله در ديار حاج قاسم
  • زیر ساختهای استان کرمان اماده برگزاری مسابقات بین‌المللی
  • عادی شدن روند پرواز‌های فرودگاه بین المللی شهید سلیمانی اهواز
  • بیعتی دوباره با شهید راه مقاومت
  • دانشجویان دنیا به دفاع از مردم فلسطین قیام کردند
  • دولت عزم خود را برای بازدارندگی در عرصه اقتصادی جزم‌ کند