Web Analytics Made Easy - Statcounter

دوقلوهای بهم چسبیده هندی موفق شدند نخستین شغل خود را بدست آورده و دو حقوق دریافت کنند.

به گزارش ایران آنلاین به نقل از یاهو، دوقلوهای هندی با نام های "سوهنا و موهنا"‌موفق شدند نخستین شغل خود ر در اداره برق  بدست آورند.


این دوقلوکه از ناحیه کمر به هم چسبیده هستند هنگامیکه کوچک بودند توسط والدینشان در ایالت پنجاب رها شده  و به تنهایی زندگی می کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


 دوقلوهای19 ساله به عنوان برقکار در اداره دولتی مشغول به کار شده و شغل رویایی خود را خواهند داشت.


آنها می گویند از کودکی رها شده و طی سالهای گذشته در پناهگاه دولتی که برای کودکان فقیر راه اندازی شده بود زندگی می کردند.
شرکت برق ایالتی پنجاب (PSPCL) به آنها شغلی را پیشنهاد داد که در آن هر یک از آنها حدود 10000 روپیه (100 پوند) در ماه حقوق دریافت می کنند.
دوقلوها  از دولت پنجاب به خاطر شناخت استعدادشان سپاسگزاری کردند.


گفتنی است استعداد این دو توسط مسئولان هنگام بازدید از یک سایت جلب شده و همین موضوع سبب شد تا بتوانند پس از مدتی شغل دولتی خود را بدست آورند.
"ونو پارساد"، مدیر عامل اداره برق در این باره به روزنامه تلگراف گفت:  این دوقلوها از نظر بدنی سالم هستند.بنابراین، تصمیم گرفتیم آنها را تحت سهمیه افراد معلول جذب کنیم.


معلمان پناهگاهی که پس از رها شدن نوزادان دو ماهه در آن پناهگاه بزرگ شدند، به خبرنگاران گفتند که این دو از سنین کودکی به تعمیر وسایل برقی علاقه نشان می دادند.
یکی از معلمان ناشناس گفت: "آنها همیشه سعی می کنند تمام مشکلات جزئی مربوط به برق و لوازم الکترونیکی را در موسسه برطرف کنند."

انتهای پیام/

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۹۸۰۲۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جزییات ثبت نام معتادان بهبود یافته برای شغل پاکبانی

احمد احمدی صدر در این باره گفت: در طرح مشارکتی بین سازمان خدمات و مشارکت‌های اجتماعی و سازمان پسماند شهرداری تهران مقرر شده معتادان متجاهر بهبود یافته و افراد آسیب دیده با هدف خروج از چرخه آسیب و بازگشت به خانواده و جامعه در حوزه پاکبانی فعالیت کنند که در این راستا بخشی از این افراد جامعه پذیر مشغول به کار شدند و بخش دیگر در حال ثبت نام و ارزیابی قرار دارند.

به گزارش مهر، او افزود: عوامل این سازمان و سازمان پسماند به شکل دوره‌ای در تمامی ۲۰ مددسرا حضور پیدا می‌کنند و پس از تمایل این افراد و نام نویسی مورد پایش قرار می‌گیرند و در یک بازه زمانی کوتاه مشغول به کار می‌شوند.

احمدی صدر ادامه داد: حقوق و مزایای این افراد مطابق با قانون وزارت کار است که از سوی پیمانکاران سازمان پسماند با نظارت مدیریت شهری پرداخت می‌شود.

دیگر خبرها

  • ۵۳ سال تدریس و مهری ماندگار
  • کارگران در سنگر نخست رفع محرومیت و شکوفایی اقتصادی قرار دارند
  • تلاش برای امرار معاش مصداق جهاد با دشمن است
  • ۵۳۰ میلیارد ریال از حقوق دولتی معادن استان اختصاص یافت
  • دستگیری یکی عضو شورا و رییس اداره دولتی این شهر
  • زیرساخت های بردسکن نیازمند رسیدگی فوری از سوی مسوولان استان است
  • دوقلوهای آواز ایرانی در شهر اصفهان به روی صحنه می‌روند
  • کدام کارگردان‌ها مشغول ساخت سریال هستند؟
  • جزییات ثبت نام معتادان بهبود یافته برای شغل پاکبانی
  • رفع تصرف ۲۰ هزار متر مربع از اراضی دولتی در گتوند