Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-05-02@00:26:28 GMT

آمار عجیب مجتبی حسینی مقابل تیم‌های اصفهانی

تاریخ انتشار: ۴ دی ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۹۸۰۲۶۴

آمار عجیب مجتبی حسینی مقابل تیم‌های اصفهانی

تیم فوتبال پیکان در هفته یازدهم رقابتهای لیگ برتر موفق شد سپاهان را شکست دهد تا با این نتیجه تیم اصفهانی صدر جدول را هم از دست بدهد.

به گزارش ایمنا، تیم فوتبال پیکان که از تیم‌های خوب این فصل از رقابت‌های لیگ برتر است، در هفته یازدهم توانست سپاهان را در اصفهان شکست دهد تا با ثبت این شگفتی بزرگ، شاگردان نوید کیا صدر جدول را هم از دست بدهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پیکان با هدایت مجتبی حسینی در پایان هفته یازدهم با ۱۸ امتیاز در رده ششم قرار دارد و از تیم‌هایی است که نیم نگاهی هم به کسب سهمیه آسیایی دارد. این تیم تهرانی در ۵ بازی از ۱۱ دیداری که به میدان رفته‌، پیروز شده است و جالب اینجاست که ۲ پیروزی از ۵ پیروزی آنها برابر ذوب آهن و سپاهان است.

شاگردان مجتبی حسینی ابتدا در هفته سوم مقابل ذوب آهن در تهران به میدان رفتند و با یک گل میهمان خود را شکست دادند و سپس در هفته یازدهم موفق شدند دیگر تیم اصفهانی یعنی سپاهان را این بار در اصفهان شکست دهند که نتیجه این بازی ۲ بر یک به سود پیکان تمام شد.

مجتبی حسینی که سال‌ها در نقش دستیار و سرمربی در فوتبال اصفهان کار کرده و به خوبی با تیم‌های این شهر آشنایی دارد، در نیم فصل نخست فصل بیست و یکم نتایج خوبی مقابل فوتبال اصفهان گرفته و توانسته ۶ امتیاز از این شهر خارج و به حساب تیم تحت رهبری خودش بریزد.

پیکانی‌ها در هفته دوازدهم رقابت‌های لیگ برتر میزبان تیم انتهای جدولی پدیده هستند و روی کاغذ به نظر می‌رسد کار دشواری برای کسب امتیازات کامل این بازی نداشته باشند.

منبع: مهر

کد خبر 544195

منبع: ایمنا

کلیدواژه: فوتبال مجتبی حسینی تیم فوتبال ذوب آهن ذوب آهن سپاهان تیم فوتبال سپاهان شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق هفته یازدهم مجتبی حسینی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۹۸۰۲۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شاهکار کارلتو؛ ادامه شکست‌ناپذیری کارلو آنچلوتی مقابل بایرن مونیخ

هواداران رئال مادرید امیدوار به ادامه آمار درخشان آنچلوتی مقابل بایرن مونیخ هستند.

طرفداری | شش برد و سه تساوی حاصل رویارویی کارلو آنچلوتی با دو تیم میلان و رئال مادرید مقابل بایرن مونیخ بوده است.

دیدار رفت مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا با تساوی 2-2 دو تیم بایرن مونیخ و رئال مادرید در استادیوم آلیانتس آرنا پایان یافت تا سرنوشت تیم صعودکننده به بازی پایانی چمپیونز لیگ در برنابئو و مادرید مشخص شود. اما نکته حائز اهمیت در جدال دو تیم صاحب سبک و پرافتخار فوتبال اروپا، سرمربی ایتالیایی رئال مادرید بود؛ کارلو آنچلوتی.

کارلو آنچلوتی آمار بسیار درخشانی مقابل بایرن مونیخ دارد و او تا به حال مقابل باواریایی‌ها شکست نخورده است. دیدار امشب دو تیم در واقع نهمین رویارویی سرمربی کهنه‌کار سابق میلان و فعلی رئال مادرید بود که او در این 9 بازی به 6 برد و 3 تساوی دست یافته و بازی برگشت رئال و بایرن، دهمین رویارویی او با مونیخی‌ها خواهد بود.

آمار درخشان آنچلوتی در مقابل بایرن مونیخ و شکست‌ناپذیری کارلتو مقابل این تیم سرشناس آلمانی، امیدهای رئال مادرید و هواداران این تیم را برای بازی برگشت در برنابئو افزایش داده است. هواداران لوس بلانکوس امیدوار به این آمار فوق‌العاده می‌خواهند سرمربی ایتالیایی در دهمین رویارویی هم به رکورد درخشان‌اش ادامه دهد.

آمار کارلو آنچلوتی مقابل بایرن مونیخ آمار درخشان کارلتو مقابل بایرن مونیخ همچنان ادامه دارد

از دست ندهید ????????????????????????

کری عجیب ستاره سپاهان برای پرسپولیس؛ داستان پلنگ و تمساح هالند سیبیلو؛ استایل عجیب غول نروژی تعجب بایرن مونیخ از پدرخوانده: چرا آن حرف‌ها را زدی؟  سرمربی شمس‌آذر: بین ما و پرسپولیس فرق نگذارید

دیگر خبرها

  • هفته بیست و پنجم لیگ برتر فوتبال ایران؛ مدعیان به هم رسیدند
  • اوج حساسیت در دیدار‌های امروز لیگ برتر فوتبال
  • شاهکار کارلتو؛ ادامه شکست‌ناپذیری کارلو آنچلوتی مقابل بایرن مونیخ
  • هفته ۲۵ لیگ برتر فوتبال؛ برتری خانگی شمس‌آذر مقابل پیکان
  • برتری شمس آذر مقابل پیکان در دیدار تماشایی بدون تماشاگر
  • برتری یک نیمه‌ای شمس آذر مقابل پیکان
  • تماس بیش از ۱۰ هزار اصفهانی با ۱۳۷ در هفته نخست اردیبهشت
  • هفته ۲۵ لیگ برتر فوتبال | نصف پرسپولیس مقابل سپاهان و استقلال بدون کاپیتان در تبریز
  • طرح خاص شمس آذر برای تقابل با شاگردان عنایتی
  • دقیقی به دنبال شکست طلسم مقابل تیم تهرانی