Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی تیم والیبال آذر باتری گفت: پس از غلبه بر تیم صدرنشین و بدون باخت جدول به این نتیجه رسیدیم که می‌توان تیم‌های قدرتمند را هم شکست داد. - اخبار ورزشی -

رحمان رئوفی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم در مورد فعالیت خود در تیم آذر باتری ارومیه اظهار داشت: قبل از اینکه مسئولیت تیم را قبول کنم به عنوان کمک مربی در تیم مسغول بودم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

من نیاز داشتم که خودم را یک محک جدی بزنم. در این شرایط بین دو راهی گنبد و آذرباتری بودم که تصمیم گرفتم، با یک چالش جدی و در شهری کاملا والیبالی، توانایی خودم را بسنجم.

سرمربی تیم والیبال آذر باتری ادامه داد: مدیران تیم آذر باتری پس از قطع همکاری با نفرزاده به سراغ من آمدند. می‌دانستم که کار در ارومیه سخت است ولی جنبه مثبت قضیه را در نظر گرفتم. ما تیمی جوان و پر از انرژی در اختیار داریم که تشنه یادگیری هستند. من نیز دوست داشتم کارم با یک پروژه سخت شروع کنم.

رئوفی گفت:‌ در بازی نخستین که هدایت تیم را بر عهده گرفتم به سایپا باختیم. اگرچه 3 بر صفر شکست خوردیم اما فاصله امتیازات بسیار کم بود. بازیکنان پیش از این بازی به خودباوری نرسیده بودند  و من نیز نتوانستم تیم را به خوبی مهیای بازی کنم.

ملی‌پوش پیشین والیبال ساحلی ایران تصریح کرد:‌ برای بازی با سپاهان، علاوه بر نکات فنی به مسائل روحی و روانی بازیکنان نیز توجه ویژه کردیم تا توانایی‌های خود را باور کنند. بازیکنان ما لیاقت پیروزی را دارند و پس غلبه بر تیم صدرنشین و بدون باخت جدول به این نتیجه رسیدند که می‌توان تیم‌های قدرتمند را هم شکست داد.

رحمان رئوفی در پایان گفت: در روزهای آینده جلساتی با مدیران باشگاه داریم تا در صورت امکان یک دریافت‌کننده و یک پاسور به تیم اضافه کنیم.

لیگ برتر والیبال| شاهکار آذرباتری در هفته پایانی نیم فصل + نتایج و جدول

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: لیگ برتر والیبال والیبال لیگ برتر والیبال والیبال آذر باتری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۹۸۰۴۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زنیت قهرمان لیگ برتر والیبال روسیه شد

تیم والیبال زنیت کازان با پیروزی مقابل دینامو مسکو به عنوان قهرمانی لیگ برتر روسیه رسید. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، تیم زنیت کازان با پیروزی 3 بر یک مقابل دینامو مسکو در بازی سوم سری فینال لیگ برتر والیبال روسیه برای دوازدهمین بار قهرمان شد و رکورد جدیدی را به نان خود ثبت کرد.

پایان لیگ ملت‌‌های والیبال برای ملی‌پوش هلند!

شاگردان الکسی وربوف در بازی سوم فینال با نتایج 25 بر 20، 25 بر 22، 17 بر 25 و 25 بر 20 دینامو مسکو را شکست دادند و از عنوان قهرمانی خود دفاع کردند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • مورایس: بردن پرسپولیس اصلا آسان نیست
  • ربیعی: مقصر شکست من هستم ولی توقع بیشتری داشتم
  • مورایس: خوشحال می شوم بگویند برو/ از تساوی ما استقلال سود برد
  • تست فنی ۲۵ بازیکن مطرح برای بازی در لیگ کره جنوبی
  • اتفاقی تلخ برای والیبال ایران
  • حالمان گرفته شد چون باید رئال را می‌بردیم
  • زنیت قهرمان لیگ برتر والیبال روسیه شد
  • مرد در سایه به زودی مدیرعامل استقلال می شود؟ | مدیری که علی دایی را آبی‌پوش کرد!
  • خوش‌آمد پورموسوی به ملوان و امیدواری به پیروزی
  • مسابقات والیبال دانشجویان کشور در دانشگاه شمال آمل شروع شد