Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از گیزموچاینا، اپل پشتیبانی از eSIM را در گوشی‌های هوشمند خود با گوشی‌های آیفون XS و XS Max معرفی کرد. این ویژگی کاربران را قادر می‌ساخت تا از طریق سیم‌کارت دیجیتال همراه در کنار سیم‌کارت فیزیکی معمولی، از یک شبکه ثانویه استفاده کنند. اکنون اپل در نظر دارد در سال‌های آینده و در نسل‌های جدید گوشی‌های هوشمند خود شیار سیم کارت فیزیکی آیفون را حذف کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

براساس این گزارش، مدل‌های اپل آیفون ۱۵ پرو و پرو مکس که در سال ۲۰۲۳ عرضه می‌شوند، ممکن است فاقد شیار سیم کارت فیزیکی باشند. در عوض، این دستگاه‌ها برای اتصال فقط از سیم کارت‌های الکترونیکی پشتیبانی خواهند کرد. همچنین گفته شده در این گوشی‌ها از دو سیم کارت الکترونیکی پشتیبانی می‌شود که از عملکرد دو سیم کارت اطمینان می‌دهد.

هنوز برای دریافت اطلاعات تایید شده در مورد مدل‌های سری آیفون ۱۵ اپل که در سال ۲۰۲۳ عرضه می‌شوند، خیلی زود است، بنابراین هنوز مشخص نیست اپل چه برنامه‌هایی را در نظر دارد.

شایعات نسل آینده گوشی های اپل

البته حتی اگر این اطلاعات صحت داشته باشد، انتظار می‌رود این شرکت همچنان مدل‌های آیفون را با شیار فیزیکی سیم‌کارت بسازد. زیرا هنوز مناطقی هستند که قابلیت eSIM در آن‌ها در دسترس نیست. پیش از این، شایعاتی در مورد برنامه اپل در مورد حذف پورت لایتنینگ از گوشی‌های هوشمند منتشر شده بود. اگر این شرکت از شیار فیزیکی سیم‌کارت نیز خلاص شود، در زمینه طراحی یکپارچه و همچنین بهبود مقاومت گوشی‌ها در برابر آب، گامی مهم برداشته است.

در حال حاضر، همه این‌ها حدس و گمان به نظر می‌رسد و هیچ مدرک مشخصی برای اثبات این ادعا‌ها وجود ندارد. با این حال، اپل سابقه‌ای در اتخاذ تصمیمات جسورانه دارد، بنابراین این احتمال نیز وجود دارد که این اطلاعات واقعی باشد.

بیشتر بخوانید

انتشار خصوصیات جدید احتمالی درباره آیفون‌۱۴

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: آیفون 15 گوشی هوشمند شرکت اپل سیم کارت گوشی ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۹۸۰۵۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گوشی جدید ناتینگ، ۲ روز دیگر رونمایی می‌شود

گوشی ناتینگ فون ۲a اواسط اسفند رونمایی شد و در رنگ‌های سیاه، سفید و شیری دردسترس قرار گرفت. در روز‌های آینده نسخه جدیدی از این گوشی ناتینگ به‌صورت رسمی معرفی خواهد شد.

فروشگاه فلیپ‌کارت می‌گوید که نسخه جدید ناتینگ فون ۲a در ۲۹ آوریل (۱۰ اردیبهشت) در هند عرضه می‌شود. تصویری که فلیپ‌کارت برای معرفی نسخه جدید استفاده کرده است، گوشی هوشمندی را نشان می‌دهد که شبیه به مدل استاندارد است.

ناتینگ و فلیپ‌کارت اعلام نکرده‌اند که مشخصات و قیمت گوشی جدید Phone (۲a) چه تفاوتی با نسخه استاندارد خواهد داشت.

منبع: زومیت

باشگاه خبرنگاران جوان علمی پزشکی فناوری

دیگر خبرها

  • گوشی جدید ناتینگ، ۲ روز دیگر رونمایی می‌شود
  • قیمت گوشی سامسونگ، شیائومی و آیفون ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳/ ارزان‌ترین گوشی هوشمند بازار
  • قیمت گوشی آیفون ۱۳ (۸ اردیبهشت) + بررسی و مشخصات iPhone ۱۳
  • ممنوعیت استفاده از آیفون در مراکز نظامی کره جنوبی
  • استفاده از گوشی آیفون در مراکز نظامی کره جنوبی ممنوع شد
  • ممنوعیت استفاده از گوشی آیفون درمراکزنظامی کره‌جنوبی
  • کره‌جنوبی استفاده از گوشی آمریکایی آیفون را در مراکز نظامی ممنوع کرد
  • قیمت گوشی امروز ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • قیمت گوشی سامسونگ، شیائومی و آیفون ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳؛ سلاطین بازار موبایل چقدر فروخته می‌شوند؟
  • کارت بانکی این شش بانک حذف می‌شوند