Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-04-26@17:52:09 GMT

نوروز 1401، تور آنتالیا بهتر است یا آلانیا؟

تاریخ انتشار: ۴ دی ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۹۸۰۶۲۶

نوروز 1401، تور آنتالیا بهتر است یا آلانیا؟

 

با تورهای آلانیا در نوروز 1401، می توانید در دریای مدیترانه شنا کنید وهمچنین از نماهای زیبای آن مکان های تاریخی این شهر لذت ببرید سپس خود را به رستوران های اطراف برسانید و از غذاهای بی نظیر ترکیه بچشید. می توانید با تور نوروزی به غار آسیکلار، غار کیزلار و غار فسفر بروید.

شهرآنتالیا در فهرست پربازدید ترین شهرهای جهان قرار دارد و چهارمین مقصد پربازدید جهان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آنتالیا به دلیل داشتن هتل های مجلل، سواحل خیره کننده و مجموعه ای چشمگیر از جاذبه های تاریخی قابل توجهی که همراه با آن است، یکی از محبوب ترین مقاصد ترکیه است.

آنتالیا، تفرجگاه اصلی ترکیه در منطقه مدیترانه، شهری جذاب با بلوارهای زیبا و درختان نخل، یک اسکله فوق العاده در دریای مدیترانه است.

در محله قدیمی زیبا کالیسی، خیابان های باریک پیچ در پیچ و خانه های چوبی قدیمی در کنار دیوارهای شهر باستانی قرار دارند. اخیراً، بسیاری از خارجی ‌ها برای تعطیلات به این شهر زیبا سفر می کنند.

آنتالیا برای زوج ها و خانواده هایی که به دنبال تعطیلات فراموش ‌نشدنی با هم هستند محبوب است، نزدیک به این شهر فرودگاه فوق مدرن قرار دارد، این فرودگاه همچنین برترین مرکز مسافرت هوایی توریستی ترکیه است.

با پروازهای جهانی در تمام طول سال، برای مکان‌ هایی مانند بلک، کمر، و مقصد های محبوب ساحلی توریستی مانند ساحل لارا و کنیالتی در موقعیت خوبی قرار می‌دهد.

ترکیه به عنوان یک کشور پهناور، چندین منطقه با آب و هوایی متفاوت را دارا است. اگر تابستان های گرم و زمستان های معتدل آن چیزی است که می خواهید، قیمت تور آنتالیا تابستان ۱۴۰۰ انتخاب مناسبی برای شما است. در حالی که دی و بهمن، ماه های بارانی می باشد برنامه ریزی برای گشت و گذار کمی سخت می شود.

ماه های دیگر به طور متوسط 300 روز آفتابی دارند. مرداد و شهریور، گرم ترین ماه ها است که دمای هوا به 40 درجه می رسد.

قیمت تور آنتالیا شهریور 1401

گردش با تور در آنتالیا و آلانیا

هر دو شهر ترکیه آنتالیا و آلانیا دارای جاذبه های گردشگری جالبی هستند. اما برای گردشگران مکان های بیشتری برای بازدید در آنتالیا یا نزدیکی آن وجود دارد.

تور آنتالیا نوروز 1401 و تور آلانیا نوروز 1401  می تواند گردشی به یاد ماندی برای شما و خانواده ی شما باشد. سفر کردن به سواحل زیبا و بکر آنتالیا بسیار لذت بخش است.

شما می توانید بهترین تفریحات، بهترین خرید ها و همچنین بهترین اقامتگاه ها هتل های لوکس و مجلل را تجربه کنید. هتل های آنتالیا خدمات خود را به مشتریان به صورت (ALL و UALL) که شامل صبحانه، نهار، شام و میان وعده است در طول 1 هفته به مشتریان خود ارائه می دهد.

یکی از مزایای تعطیلات در اینجا این است که بازدید کنندگان هم ساحل و هم جاذبه های گردشگری و هم زندگی فرهنگی پرهیاهوی یک شهر بزرگ را یکجا خواهند دید. از برخی مشهورترین مکان‌ های باستان ‌شناسی ترکیه در آنتالیا و آلانیا، از جمله تئاتر بزرگ آسپندوس ، دیوار های قلعه آلانیا دیدن کنید. ادامه ی این مقاله با ما باشید تا از تمام جزئیات تور ترکیه نوروز 1401 مطلع شوید.

شهر قدیمی کالیچی (Kaleiçi) در آنتالیا

این مکان برای قدم زدن ساخته شده است. عمارت‌ های عثمانی زیبا با سقف قرمز کاملاً بازسازی ‌شده در خیابان‌ های سنگ ‌فرش قرار گرفته‌ اند که اکنون محل انبوهی از هتل‌ های مدرن، فروشگاه‌ های سوغاتی، گالری‌ های هنری، و رستوران‌ ها هستند.

میدان اصلی کالیچی دارای دروازه دژ و برج ساعت پوشیده از سنگ است، این مسجد توسط مهمت پاشا ساخته شده و متعلق به قرن هجدهم به دلیل کاشی کاری های داخلی خیره کننده اش ارزش دیدن دارد.

تئاتر بزرگ آسپندوس آنتالیا

آسپندوس ترکیه، شهر باستانی سابق پامفیلیا، به‌خاطر خرابه‌ های باشکوه رومی و تئاتر معروف آسپندوس مشهور است. هر ساله هزاران بازدید کننده از این مکان بازدید می کنند زیرا بهترین ویرانه های رومی ترکیه را در خود جای داده است.

این مکان در سواحل رودخانه Eurymedon واقع شده است و توسط دو تپه که مملو از خرابه ها و سازه های رومی خارق العاده هستند احاطه شده است.

دیوارهای قلعه آلانیا

امتداد شش کیلومتری دیوارهای باستانی قلعه آلانیا در امتداد دماغه بلندی سایه می اندازد. در داخل دیوارها، منطقه شهر قدیمی آلانیا، جالب ترین منطقه شهر برای کاوش قرار دارد.

تاریخ قلعه آلانیا به دوران کلاسیک بازمی ‌گردد، زمانی که این شبه جزیره پر از غار و صخره‌ای محل مورد علاقه دزدان دریایی بود.

خدمات تور آنتالیا و آلانیا

خدمات تور آنتالیا و آلانیا در نوروز 1401 راهنمای فارسی زبان برای گردشگران ایرانی ارائه بیمه مسافرتی رزرو بلیط هواپیما رفت و برگشت بای مسافران رزرو هتل بر اساس مدت زمان اقامت گشت شهری رایگان برای خرید و دید جاذبه های ترانسفر فرودگاهی رایگان از فرودگاه تا هتل و بلعکس تور آنتالیا و آلانیا در نوروز 1401

هر ساله در نوروز گردشگران زیادی از ایران به این شهر زیبا سفر می کنند یکی از دلایل سفر به این شهر زیبا مسافت کم آن با ایران است و دلیل دیگر قیمت تور آنتالیا1401 بسیار مناسب است گردشگران از آن برای سفر به آنتالیا استقبال می کنند.

در ایام نوروز به دلیل تعطیلات نوروزی حجم سفر ایرانیان به ترکیه افزایش می یابد، به همین منوال قیمت های تورهای نوروزی آنتالیا نیز افزایش می یابد، با این حال شما می توانید از تور های ارزان تر و همچنین بلیط های لحظه آخری با قیمت پایین تر استفاده کنید.

تورهای آنتالیا و آلانیا بسته به اینکه شما چند روز اقامت دارید و چه هتلی را برای اقامت انتخاب می کنید می تواند متفاوت باشد شما می توانید از هتل های آنتالیا که خدمات خود را به صورت ( ALL و UALL) که شامل صبحانه، نهار، شام و میان وعده است ارائه می هند بهره مند شوید.

جشن نوروز که یکی از قدیمی ترین جشن ها در تاریخ ایران است هر ساله ایرانیان در اول فروردین آن را جشن می گیرند، در ایام نوروز به دلیل آب و هوای مطبوع در اکثر نقاط جهان شرایط برای سفر بسیار مناسب است.

پیش خرید تور آنتالیا و آلانیا نوروز 1401 و تور عادی

اگر شما قصد سفر به آنتالیا در نوروز 1401 را دارید باید بگوییم که شما می توانید تور خود را از یک ماه قبل از نوروز رزرو کنید زیرا پیش خرید تور نوروزی برای شما ارزان تر و به صرفه تر خواهد بود و همچنین قیمن بلیط پرواز هم برای شما پایین تر می باشد.

اما تورهای عادی شما هر زمان که بخواهید می توانید بلیط های خود را رزرو کنید و قیمت آن بسته به فصل و زمانی دارد که شما آن را رزرو می کنید.

قیمت پرواز آنتالیا و آلانیا

برای خرید پرواز برای سفر به آنتالیا شما می تواند از دو طریق بلیط خود را تهیه کنید. اولی، شما می توانید با خرید پرواز ایرانی ارزان ولی با معطلی خود را به آنتالیا برسانید، دومین راه خرید پرواز خارجی گرانتر ولی بدون معطلی خود را زودتر به مقصد برسانید.

پروازهای ایرانی مسافران را مستقیم به فرودگاه آنتالیا نمی برد، شما هر ایرلاینی را انتخاب کنید شما را به یکی از شهر های نزدیک به آنتالیا می رساند و از آنجا حدود 3 تا 4 ساعت باید با ماشین یا ترانسفر فرودگاهی خود را به آنتالیا برسانید.

اگر از معطلی خوشتان نمی آید ما به شما پروازهای خارجی را پیشنهاد می کنیم پروازهای ترک شما را معمولا قبل از ظهر به فرودگاه آنتالیا می رساند ولی هزینه آن بیشتر از پروازهای داخلی است.

تور آلانیا نوروز 1401 نیز بر اساس نرخ پروازهای داخلی و خارجی است، برای سفر به آلانیا شما می توانید با ایرلاین های خارجی همچون پگاسوس از فرودگاه امام خمینی تهران تا فرودگاه قاضی پاشا آلانیا به صورت مستقیم سفر داشته باشید.

تور آلانیا تابستان 1401

هتل های آنتالیا و آلانیا

آنتالیا یکی از مناطق زیبای ترکیه برای تعطیلات تابستانی است. گردشگران از اقصی نقاط جهان در طول ماه‌ های تابستان به این شهر ساحلی سفر می کنند تا از دیدن خط ساحلی حاشیه ‌ای از شن‌ ها و قله‌ های آن لذت ببرند. قیمت تور آنتالیا شهریور ۱۴۰0و تور آنتالیا مرداد 1401 بسیار مقرون به صرفه است.

شما می توانید از جاذبه های زیبای آنتالیا، بازار خرید، فروشگاه های برند، قیمت های مقرون به صرفه، چشم انداز زیبای آنتالیا، مهمان نوازی مناظر در نوروز دیدن کنید. یک سفر رویایی با خدماتی که تور به شما می دهد سفر شما را کامل می کند.

قیمت تور آنتالیا هتل 5 ستاره uall بسته به مدت اقامت شما  قیمت ها از شبی 700 تومان تا 20 میلیون می تواند متفاوت باشد، هر کدام از هتل های آنتالیا دارای خدمات منحصر به فردی می باشد که برای شما و خانواده شما خاطرات به یاد ماندی می گذارد. تعداد هتل های آلانیا در مقایسه با آنتالیا کمتر است. در ادامه ما شما را با چند هتل لوکس در آنتالیا و آلانیا آشنا می کنیم:

هتل اکرا ئر آنتالیا

این هتل 5 ستاره دارای مناظر عالی در کنار دریا مدیترانه واقع شده است و در مرکز شهر قرار دارد و می توانید از خیابان های سرزنده شهر و همچنین فضای آرام و گرم مناظر مدیترانه لذت ببرید. بالکن هایی با چشم انداز دریای مدیترانه یا کوه های توروس در تمام اتاق های آکرا وجود دارد.

هتل لوکس لسلیون

این هتل زیبا دارای صبحانه عالی است. هتل لوکس لسلیون در آنتالیا، کمتر از 1 کیلومتر از ساحل مرمره فاصله دارد، محل اقامتی با رستوران های متفاوت، پارکینگ خصوصی، بار و سالن ملاقات ارائه می ‌دهد. این هتل با داشتن اتاق های لوکس و مدرن، تراس های بزرگ امکانات خوبی برای مهمانان فراهم می کند.

هتل  Rixos در آنتالیا

این هتل 5 ستاره در نزدیکی ساحل کنیالتی، در باغ ‌فوق العاده آتاتورک، مشرف به دریا و کوه‌ های توروس است. دارای 3 رستوران و یک استخر به سبک مردابی است. برای کسانی که دوست دارند ورزش کنند، مرکز مجلل Rixos Downtown یک باشگاه ورزشی مدرن و 2 زمین تنیس فراهم می کند.

هتل لیبرتی لارا آنتالیا

هتل لیبرتی، در ساحل لارا، به دلیل فضای خانوادگی دوستانه و کارکنانی که تمام تلاش خود را برای کمک کردن انجام می دهند، محبوب است.

این هتل پنج ستاره که در داخل باغ‌ های سرسبز و زمین ‌آرایی ‌شده قرار گرفته و در کنار ساحلی مجهز برای حمام آفتاب قرار دارد، دارای 311 اتاق است که همگی راحت و به سبک هتلی کلاسیک مبله شده‌ اند.

هتل آکا آنتدون آنتالیا

هتل آکا آنتدون آنتالیا

این هتل با زمین‌ های سرسبز به‌ سبک پارک از درختان به سمت ساحل خصوصی منتهی می‌ شود، تجربه استراحتگاهی آرام و مملو از طبیعت را ارائه می‌ دهد.

اتاق‌ها مدرن و به سبک کلاسیک هستند و همه دارای بالکن مشرف به ساحل یا زمین‌ های سرسبز هستند.

هتل سیریوس آلانیا

هتل سیریوس دلوکس با ارائه یک استخر روباز و یک استخر سرپوشیده در آلانیا واقع شده است. این هتل دارای یک منطقه ساحلی خصوصی نیز می باشد. مجموعه ای از فعالیت ها این از جمله پارک آبی، بیلیارد، تنیس روی میز، دارت و قایق رانی می باشد.

هتل کاخ رومی آلانیا

این هتل 5 ستاره ساحلی که فقط 2 کیلومتر از مرکز آلانیا فاصله دارد، تراسی با چشم ‌انداز دریا و اتاق‌ هایی با بالکن خصوصی دارد و همچنین وای فای رایگان در دسترس است. صندلی های آفتاب گیر و چتر آفتابی در ساحل به صورت رایگان در دسترس می باشد.

سخن آخر

سامانه رزرواسیون تریپ به شما کمک می کند به راحتی از آخرین نرخ بلیط گرجستان مطلع شوید و از امکانات پرواز و نرخ پرواز تهران به بانکوک بهره مند شوید. شما در کمترین زمان به انواع قیمت ها در تاریخ مورد نظر خود دسترسی خواهید داشت و مناسبترین قیمت بلیط را پیدا خواهید کرد. بهترین قیمت پروازهای داخلی و خارجی،رزرو تورهای نوروزی و خرید ارزان بلیط هواپیما چارتری و سیستمی از تمامی ایرلاین ها را با سامانه تریپ (www.trip.ir) سریع و آسان تجربه کنید.

منبع:تریپ|www.trip.ir

منبع: فردا

کلیدواژه: تور مسافرتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۹۸۰۶۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کاهش ۱۴ درصدی جانباختگان تصادفات جاده‌ای

به گزارش خبرگزاری مهر، سردار سید تیمور حسینی با اشاره به عملکرد مناسب دستگاه‌های مسئول در طرح ترافیکی نوروز ۱۴۰۳ اظهار داشت: اتفاقات خوبی در اجرای طرح نوروزی افتاد و برنامه ریزی خیلی خوب و دقیقی از طرف همه سازمان‌هایی که سهم، نقش و مسئولیت داشتند از جمله همکاران خوبمان در مجموعه سازمان راهداری، هلال احمر، اورژانس، امداد خودروها و همچنین پلیس راهور که توانستیم اتفاقات خوبی را در ایام نوروز رقم بزنیم.

وی گفت: یکی از اتفاقات خوب و قابل توجه طرح ترافیکی نوروز ۱۴۰۳ کاهش ۱۴.۳ درصدی جان‌باختگان در تصادفات جاده‌ای بود که نسبت به سال گذشته اتفاق افتاد.

سردار حسینی تصریح کرد: البته مجموع تصادفات شهری و جاده‌ای ۹.۴ درصد کاهش دارد ولی در تصادفات جاده‌ای خوشبختانه شرایط نسبتاً خوبی را داشتیم که با همین برنامه‌ریزی و با همین حضور مناسب همه دستگاه‌های اجرایی بتوانیم در سال ۱۴۰۳ شاهد شرایط مناسب‌تری نسبت به سال گذشته باشیم.

رئیس پلیس راهور فراجا تاکید کرد: شرط اول و آخر موفقیت این است که ما بتوانیم مشارکت مردم را داشته باشیم و در این راستا ما برای اینکه بتوانیم به درستی موضوع نظم و انضباط ترافیکی را مستقر کنیم حتماً باید اقدامات خود در قالب اقدامات سلبی به شکل تنبیه و مجازات متخلف و اقدامات ایجابی از طریق آموزش، فرهنگ‌سازی و ارتباط مستمر و تنگاتنگ با رسانه باشد.

وی افزود: انتظار داریم از همه بخش‌هایی که در این موضوع نقش و سهم دارند به ویژه سازمان صداوسیما که امسال را یک سال متفاوت در نظر بگیرند برای اینکه همه این بخش‌ها بتواند در موضوع سلامت مردم در شد آمدی و همچنین در حوزه رانندگی آموزش‌های لازم انتقال پیدا کند.

کد خبر 6088286

دیگر خبرها

  • آغاز ثبت‌نام برنامه‌های روز و هفته جهانی نجوم از فردا
  • آبگیری ۳۰ درصد از تالاب کجی نمکزار نهبندان
  • کاهش ۱۴ درصدی جانباختگان تصادفات جاده‌ای
  • ثبت بیش از ۷۰ هزار اشتراک‌پذیری جدید گاز در آذربایجان‌غربی
  • ثبت 70 هزار اشتراک‌پذیری جدید گاز در آذربایجان‌غربی
  • حدود ۲۰ هزار میلیارد تومان خسارت اقتصادی مرگ‌های منتسب به آلودگی هوا در اهواز
  • مهمترین اخبار پنجم اردیبهشت/حذف«زوج و فرد»در طرح جدید ترافیک
  • قیمت لیفان در بازار امروز ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • ۷۰ هزار اشتراک‌پذیری جدید گاز در آذربایجان‌غربی طی سال گذشته
  • اولین مزایده اموال منقول با عرضه ۷هزار تن چای برگزار شد