Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر مرکز آموزش علمی کاربردی عالیفرد استان البرز از اعلام فراخوان شرکت در 2 رویداد شتابی(استارت آپی) صنایع نوشیدنی و شیرینی و پاستیل به محوریت این مرکز آموزشی خبرداد.

به گزارش خبرگزاری برنا از استان البرز، تورج زه فروش اظهار کرد: اولین رویداد شتابی مربوط به صنعت شیرینی و پاستیل می شود و علاقمندان می توانند ایده ها و طرح های خود را در محورهای اعلام شده به دبیرخانه رویداد ارسال کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: دیگر رویداد این مرکز آموزش علمی کاربردی مربوط به صنایع نوشیدنی می شود که در این استارت آپ نیز پذیرای ایده های خلاقانه در محورهای اعلام شده هستیم.

زه فروش با بیان اینکه استارت آپ ها می توانند با خلاقیت های نوآورانه مشکلات اقتصادی جوامع را برطرف کنند گفت: این رویدادها تولیدکنندگان را در رساندن به سرمنزل مقصود همراهی کنند.

مدیر مرکز آموزش علمی کاربردی عالیفرد استان البرز از برنامه ریزی رویدادهای متنوع شتابی برای سال 1400 خبرداد و گفت: تاکنون 2 استارت آپ در حوزه فروش و مارکتینگ وصنایع غذایی برگزار شده و این دو استارت آپ نیز در مرحله فراخوان قرار دارد و در اسفندماه مراسم اختتامیه و معرفی برترین ایده ها برگزار خواهد شد.

گفتنی است اطلاعات مربوط به نحوه مشارکت وارسال ایده ها و محورهای این دو رویداد شتابی در2 پوستر زیر آمده است.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: برنا صنعت خلاقیت مشکلات اقتصادی استان البرز صنایع غذایی البرز هشتگرد استارت آپ رویداد شتابی صنایع نوشیدنی رویداد شتابی استارت آپ ایده ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۹۸۰۶۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تیم دانش‌آموزی ایران ۵ طلا در رویداد ایده و فناوری ترکیه کسب کرد

 

 

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خراسان رضوی، تیمی متشکل از معلمان و دانش‌آموزان ایرانی از مدارس شهرهای تهران، مشهد، کرمان و اصفهان در بزرگترین رویداد بین‌المللی ایده و فناوری کشور ترکیه با عنوان «یک ایده یک جهان» موفق به کسب ۵ مدال طلا در رشته‌های مختلف شدند.

حسن دیدبان وابسته فرهنگی کشورمان در استانبول با حضور در این روادید بین‌المللی با نخبگان افتخار آفرین ایرانی دیدار و گفت‌وگو کرد.

سازمان مالکیت معنوی اختراعات جهان و انجمن مخترعین ترکیه میزبان این دوره از مسابقات بود. این رویداد جهانی که در حمایت از ایده، استارتاپ‌ها و مخترعین جهان در کشور ترکیه در شهر استانبول برگزار شد میزبان تیم‌هایی از ۲۴ کشور دنیا از جمله ایران، کانادا، چین، تایوان، آمریکا، مالزی، اندونزی و امارات متحده عربی به صورت حضوری و غیرحضوری در ۱۰ زیرگروه مختلف از جمله پزشکی، کشاورزی بود.

در این دوره از مسابقات که در استانبول برگزار شد، بیش از ۲۷۳ ایده و طرح نوآورانه مختلف با هم به رقابت پرداختند. بخش جوایز ویژه این مسابقات، به ۵ طرح برتر تقدیم شد که ۲ جایزه ویژه آن، سهم تیم‌های ایرانی شد.

این رویداد مهم فرصتی بزرگ برای مخترعان و نوآوران جوان است تا دستاوردهای خود را به مجامع علمی و سازمان‌های علمی-تحقیقاتی در سطح بین‌المللی معرفی کنند و با کسب اطلاعات از فناوری های روز دنیا خود را برای ورود به بازارهای جهانی آماده سازند.

دیگر خبرها

  • تیم دانش‌آموزی ایران ۵ طلا در رویداد ایده و فناوری ترکیه کسب کرد
  • اعضای هیئت انتخاب رویداد استارت‌آپی فیلمنامه نویسی منصوب شدند
  • کام شیرینی فروش میبدی تلخ شد
  • هیئت انتخاب رویداد استارت‌آپی فیلمنامه‌نویسی مشخص شدند
  • ورود صنایع بزرگ به حوزه استارت‌آپی کشور در استیج اینوتکس بررسی می شود
  • باغ هنر با ۲ رویداد «امید فردا» و «تصویر یک پایان» آغاز شد
  • رویداد استارتاپی شتاب در قم به کار خود پایان داد
  • جشنواره «الف تا» فرصت بکر پرورش ایده‌های خاص مدارس است
  • جشنواره «الف تا» فرصت بکر پرورش ایده های خاص مدارس است
  • حضور معاون وزیر حمل‌ونقل و زیرساخت ترکیه در غرفه همراه اول