Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرورزشی – داریوش مصطفوی پس از جلسه فوق‌العاده روز گذشته فدراسیون فوتبال در خصوص حذف احتمالی باشگاه‌های استقلال و پرسپولیس از لیگ قهرمانان ۲۰۲۲ آسیا به دلیل نداشتن استانداردهای کافی برای دریافت مجوز حرفه‌ای خبر از احتمال سفر شهاب‌الدین عزیزی خادم رئیس فدراسیون فوتبال و حمید سجادی وزیر ورزش به مقر AFC در مالزی داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مصطفوی که به عنوان سخنگوی این نشست از سوی مدیران عامل استقلال پرسپولیس، وزارت ورزش و فدراسیون فوتبال انتخاب شده بود در حالی چنین ادعایی کرده است که عزیزی خادم در جریان این موضوع هم نبوده است.

فرا رسیدن سال نو میلادی و تعطیلات کریسمس باعث شده تا تشکیل جلسه با شیخ سلمان رئیس کنفدراسیون فوتبال آسیا در مالزی غیر ممکن به نظر برسد.

رئیس فدراسیون فوتبال پیگیری امور مربوط به صدور مجوز حرفه‌ای برای استقلال و پرسپولیس را خارج از حوزه کاری خود دانسته و برای اینکه با جریمه AFC مبنی بر دخالت در امور کمیته مستقل صدور مجوز حرفه ای روبرو نشود تمام امور مربوطه را به مصطفوی سپرد تا او با رایزنی‌های لازم مدیران دو باشگاه و همچنین وزارت ورزش برای ارائه پاسخ به AFC اقدام کند.

عزیزی خادم منتظر خروجی جلسات امروز و فردا در وزارت ورزش است اما مصطفوی همچنان خبر از احتمال سفر رئیس فدراسیون فوتبال و وزیر ورزش به مالزی می‌دهد.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: داریوش مصطفوی داریوش مصطفوی شهاب الدین عزیزی خادم فدراسیون فوتبال ایران فدراسیون فوتبال عزیزی خادم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۹۸۰۶۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مالک استقلال در خانه کشتی رویت شد (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، عبدالعلی علی عسگری مدیرعامل هلدینگ خلیج فارس (مالک جدید باشگاه استقلال)، برنا فیروزی معاون توسعه و مدیریت منابع وزارت ورزش و جوانان و احمد شهریاری مدیرعامل شرکت پارک‌های پتروشیمیایی افق خلیج‌فارس و نماینده تام الاختیار این هلدینگ در باشگاه فوتبال استقلال، عصر ديروز در کمپ تیم های ملی کشتی حضور یافتند.

علی عسگری، فیروزی و شهریاری پس از دیدار با علیرضا دبیر رئیس فدراسیون کشتی و بازدید از امکانات کشتی کشور،‌ با ملی پوشان کشتی آزاد در اردو دیدار و گفت و گو کردند.

فدراسیون کشتی با انتشار تصاویر این دیدار، جزییات بیشتری در خصوص صحبت های مطرح شده منتشر نکرده است.

باشگاه استقلال چند سال قبل وارد لیگ کشتی شد و به عنوان نایب قهرمانی رسید. باید دید با مدیریت جدید بازهم احتمال حضور استقلال در لیگ کشتی وجود دارد.

دیگر خبرها

  • مصاحبه جنجالی هاشمی‌نسب درتبریز علیه پرسپولیس
  • انتخاب صدیقه خادم به عنوان نایب رئیس بانوان فدراسیون کبدی
  • صدیقه خادم نایب رییس بانوان فدراسیون کبدی شد
  • فروردین: مالکان جدید استقلال و پرسپولیس دنبال تغییر فوری مدیریت باشگاه‌ها نباشند
  • مالک استقلال در خانه کشتی رویت شد (عکس)
  • نامه سازمان خصوصی سازی به فدراسیون فوتبال درباره مالکیت استقلال و پرسپولیس
  • نامه سازمان خصوصی‌سازی به فدراسیون فوتبال
  • نامه سازمان خصوصی‌سازی به فدراسیون فوتبال درباره سرخابی‌ها
  • واکنش فدراسیون فوتبال به تغییر نام استقلال!
  • واکنش فدراسیون فوتبال به تغییر نام استقلال، VAR و جانشین حمید مطهری