Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، پنجره زمستانی نقل و انتقالات  بازیکنان فوتبال اروپا از روز اول ژانویه سال ۲۰۲۲ بازگشایی و روز ۳۱ ژانویه بسته خواهد شد. در فاصله یک هفته مانده به آغاز فصل نقل و انتقالات زمستانی خبر‌های زیادی درباره جا به جایی بازیکنان به گوش می‌رسند.

در این گزارش به مهمترین خبر‌های مربوط به نقل و انتقالات اشاره می‌کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

لیورپول ممکن است برای حفظ صلاح رکوردشکنی کند

ESPN گزارش می‌دهد که لیورپول برای این که بتواند محمد صلاح را به امضای قرارداد جدید راضی کند ممکن است نیاز داشته باشد این ستاره مصری را به پردرآمدترین بازیکن تاریخ لیگ برتر تبدیل کند.

او می‌تواند اولین فردی باشد که هفته‌ای ۵۰۰ هزار پوند دستمزد می‌گیرد.

وستهام برای جذب یانوزای با بارسا می‌جنگد

Calciomercato ادعا می‌کند که نام عدنان یانوزای وینگر سابق منچستریونایتد به عنوان هدف زمستانی بارسلونا و وستهام مطرح شده است.
ملی پوش بلژیکی در حال حاضر در باشگاه رئال سوسیداد است، اما ممکن است در ماه ژانویه به لالیگا یا لیگ برتر نقل مکان کند.

اشکرینیار جدایی اینتر را رد نکرد

میلان اشکرینیار مدافع اسلواکیایی اینتر به شدت مورد توجه تیم‌های برتر در لیگ برتر و لالیگا است و اعتراف می‌کند که در مورد انتقال هیچ چیز را نمی‌توان رد کرد.

او به کوریره دلا سرا گفته است: به رفتن فکر نمی‌کنم، اینجا خوشحالم. هر چند شما هرگز نمی‌دانید چه اتفاقی ممکن است بیفتد. ما هنوز در مورد تمدید صحبت نکرده ایم، زیرا قرارداد من تا سال ۲۰۲۳ است.

منچستریونایتد آدامز را جایگزین تریپیر می‌کند

اتلتیک ادعا می‌کند که منچستریونایتد همچنان وضعیت کیران تریپیر را در اتلتیکو مادرد زیر نظر دارد، اما تایلر آدامز، ستاره لایپزیگ را به عنوان یک مدافع راست جایگزین در نظر گرفته است.ملی پوش آمریکایی تنها ۲۲ سال سن دارد و می‌تواند یک بازیکن درازمدت برای شیاطین سرخ باشد.

ساوتهمپتون قرارداد کابایرو را تمدید می‌کند

رالف هاسنهوتل سرمربی ساوتهمپتون تایید کرد که قصد دارد قرارداد ویلی کابایرو دروازه بان آرژانتینی تیمش را تمدید کند.

کابایرو اوایل این ماه قراردادی کوتاه مدت تا ۵ ژانویه با قدیس‌ها امضا کرد.

هاسنهوتل در یک کنفرانس مطبوعاتی در مورد اینکه آیا کابایرو می‌تواند به کارش ادامه دهد یا خیر، گفت: "قطعا منطقی است و این همان چیزی است که ما در ذهن داریم که قرارداد او را تمدید کنیم. من مطمئن هستم که او می‌تواند برای مدت طولانی به ما کمک کند.

اسپرز قصد ندارد برخویین را در ژانویه بفروشد

به گزارش اسکای اسپورت، تاتنهام قصد ندارد استیون برگوین بازیکن هلندی خود را در ژانویه بفروشد.

آژاکس و سویا هر دو خواهان این بازیکن ۲۴ ساله بوده اند، اما آنتونیو کونته او را به عنوان یکی از اعضای کلیدی تیم اسپرز می‌بیند.

برخوین در ۱۲ بازی در تمامی رقابت‌ها برای تاتنهام در فصل ۲۰۲۱-۲۰۲۲ حضور داشته است و یک گل به ثمر رسانده و دو پاس گل داده است..

پیشتازی تاتنهام برای جذب فرانک کسیه

به گزارش Calciomercato، تاتنهام در رقابت برای جذب فرانک کسیه، هافبک میلان پیشتاز است.

پاری سن ژرمن نیز به این بازیکن ۲۵ ساله علاقمند است، اما اسپرز قبلاً با نمایندگان او برای یک قرارداد احتمالی تماس گرفته است.قرارداد فعلی کسیه تابستان آینده به پایان می‌رسد و میلان هنوز با این بازیکن بر سر تمدید به توافق نرسیده است.

من سیتی برای جذب هالند آماده فروش چند بازیکن است

منچستر سیتی قصد دارد در سال ۲۰۲۲ چند بازیکن خود را خواهد فروخت تا ارلینگ هالند، مهاجم بوروسیا دورتموند را خریداری کند.

آبی‌ها در حال آماده شدن برای انتقال ستاره‌های قرضی پدرو پوررو به اسپورتینگ، کو ایتاکورا به شالکه و مورگان راجرز به بورنموث هستند، علاوه بر این قرارداد هنگفتی که فران تورس را به بارسلونا می‌برد نیز در راه است.

تولیسو در فکر انتقال به بارسلونا

ال ناسیونال مدعی است کورنتین تولیسو هافبک ملی پوش بایرن مونیخ در نظر دارد در تابستان ۲۰۲۲ به عنوان بازیکن آزاد راهی بارسلونا شود.
هافبک ملی پوش فرانسوی قراردادش با بایرن مونیخ رو به اتمام است و آماده است پیشنهاد رئال مادرید را برای پیوستن به ال کلاسیکو رد کند.

آرسنال هنوز به پیشنهاد قرضی آرتور پاسخ نداده است

پادکست پنجره نقل و انتقالات ادعا می‌کند که آرسنال این فرصت را دارد که آرتور را به صورت قرضی از یوونتوس بگیرد، اما آن‌ها هنوز پیشنهادی آرتور پاسخ نداده اند.
میکل آرتتا بازیکنانی مانند توماس پارتی و نیکلاس پپه را به خاطر حضور در جام ملت‌های آفریقا از دست خواهد داد و در خط میانی به دنبال جذب بازیکنان جدید است.

منچستریونایتد قصد ندارد پوگبا را در ژانویه بفروشد

منچستریونایتد با انتشار اطلاعیه‌ای گفت، با هیچ باشگاهی برای فروش پل پوگبا در ژانویه مذاکره نمی‌کند. پیشنهاد تمدید قرارداد همچنان از ژوئیه گذشته روی میز است.
پل هنوز هیچ تصمیمی در مورد آینده اش نگرفته است. منچستریونایتد همچنان منتظر است.

توافق بارسلونا و دمبله

به گزارش اسپورت، بارسلونا بر سر تمدید قرارداد پنج ساله با عثمان دمبله، مهاجم این تیم به توافق رسیده است.

بخش مهم این قرارداد پذیرش دستمزد کمتر دمبله برای ماندن در نیوکمپ است و انتظار می‌رود هفته آینده این خبر رسما اعلام شود.

گمانه زنی‌هایی وجود داشت مبنی بر اینکه مذاکرات تمدید متوقف شده است واین بازیکن به سوی بازیکن آزاد شدن می‌رود و، اما به نظر می‌رسد دیگر اینطور نیست.

خبر‌های کوتاه طبق گزارش ESPN، رم مایل است اینسلی میتلند-نایلز، ستاره ملی پوش آرسنال را با قرارداد قرضی به خدمت بگیرد. واتفورد علاقه خود را برای جذب سعاد کولاسیناچ، مدافع آرسنال رسمیت بخشیده و آبزرور گزارش داد که مذاکرات برای انتقال قرضی او انجام شده است. Il Resto del Carlino ادعا می‌کند که آرسنال مایل است ماتیاس سوانبرگ هافبک آینده دار بولونیا را به خدمت بگیرد. این بازیکن ۲۲ ساله حدود ۲۰ میلیون پوند ارزش دارد. به گزارش مارکا، بارسلونا تصمیم گرفته است که یوسف دمیر بازیکن ۱۸ ساله راپیدوین را که به طور قرضی در اختیار داشت، به طور دائم به خدمت نگیرد. ممکن است چلسی به کریستین پولیسیچ، مهاجم آمریکایی خود اجازه دهد در ماه ژانویه از استمفورد بریج خارج شود. آنتونی الانگا قرارداد جدیدی تا سال ۲۰۲۶ با منچستریونایتد امضا کرد. Football Insider ادعا می‌کند که نیوکاسل به دنبال جذب آنتونی مارسیال، مهاجم منچستریونایتد نخواهد بود. طبق گزارش استاندارد اسپورت، تاتنهام آماده دریافت پیشنهاد‌های قرضی برای دله الی در ژانویه است. تاتنهام در حال برنامه ریزی برای جذب وستون مک کنی هافبک ۲۳ ساله یوونتوس است. به گزارش مارکا، کلمنت لنگله، مدافع میانی بارسلونا نمی‌خواهد این باشگاه را در زمستان ترک کند.

بیشتر بخوانید

رونالدو، چه زمانی اولدترافورد را ترک می‌کند؟ آخرین خبر‌ها از نقل و انتقالات فوتبال اروپا

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: دنیای ورزش نقل و انتقالات لیورپول نقل و انتقالات برای جذب ملی پوش خبر ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۹۸۰۷۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

احمقانه است که از طارمی‌ استفاده نکنیم | او طوری بازی کرد که انگار قرارداد ۱۰ ساله دارد

به گزارش همشهری آنلاین، تیم فوتبال پورتو شب گذشته در سی‌ودومین بازی‌اش در فصل جاری لیگ برتر پرتغال در خانه چاوز با ۳ گل پیروز شد. مهدی طارمی، مهاجم پورتو زننده گل سوم تیمش در دقیقه ۷۳ از روی نقطه پنالتی بود و همچنین گل دوم پورتویی‌ها در دقیقه ۱+۴۵ را ساخت.

سرجیو کنسیسائو، سرمربی تیم فوتبال پورتو در نشست خبری پس از بازی برابر چاوز با اشاره به درخشش مهدی طارمی گفت: همان‌طور که در این بازی دیدید، مهدی طارمی یک بازیکن حرفه‌ای است و طوری بازی کرد که انگار قرارداد ۱۰ ساله دارد. این برای من مهمترین چیز است. احمقانه است که از چنین بازیکن باکیفیتی تا ماه ژوئن استفاده نکنیم، زیرا فکر می‌کنم فصل آینده به تیم دیگری می‌رود.

کنسیسائو افزود: بازیکنانی دیگری هم هستند که می‌توانند بروند. آنهایی که قرارداد ۴ ساله دارند اما گاهی نمی‌توانند همانند طارمی با همه توان خود بازی کنند. فوتبال امروز این‌گونه است و این فقط مربوط به پورتو نیست. فوتبالیست‌ها وقتی به یک سنی می‌رسند، باشگاه‌ها هزینه‌ها را مورد ارزیابی قرار می‌دهند و گزینه‌های آنها با بازیکنان می‌تواند متفاوت باشد که باید به آن احترام بگذاریم.

سرمربی پورتو افزود: طارمی یک بازیکن حرفه‌ای است و او را همانند دیگر بازیکنان تیمم دوست دارم، زیرا آنها بچه‌های من هستند. با این حال که هر بازیکنی که بیشترین تلاش را در تمرین دارد و می‌تواند بازیکن مهم در زمین باشد، شانس بازی خواهد داشت.

کد خبر 849271 برچسب‌ها مهدی طارمی ویژه ورزشی

دیگر خبرها

  • پیشنهاد باشگاه الاهلی به قایدی برای تمدید قرارداد
  • پیام کاپیتان بارسا: باید دو ساله تمدید کنید
  • تمدید قرارداد پرسپولیسی‌ها در هاله‌ای از ابهام؛ درویش با نظر چه کسی مذاکره می‌کند؟
  • اقدام عجیب درویش برای تمدید قرارداد پرسپولیسی‌ها
  • آغاز مذاکرات پرسپولیس برای تمدید قرارداد بازیکنان
  • تکلیف چند بازیکن پرسپولیس مشخص شد/ وضعیت تمدید قرارداد سرخپوشان
  • کونسیسائو: طارمی طوری بازی کرد که انگار قرارداد ۱۰ ساله دارد​​​​​​​
  • طارمی زنگ خطر را برای مارتینز و تورام به صدا در آورد
  • احمقانه است که از طارمی‌ استفاده نکنیم | او طوری بازی کرد که انگار قرارداد ۱۰ ساله دارد
  • کنسیسائو: طارمی طوری بازی کرد که انگار قرارداد ۱۰ ساله دارد