Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش روز شنبه ایرنا از روابط عمومی سازمان منطقه آزاد کیش، محمد مرادیان در نشست تخصصی آشنایی با رویه های قضایی دیوان عدالت اداری در روابط کارگری - کارفرمایی مناطق آزاد تجاری اظهار داشت: آرایی که برای احقاق حق کارگر از مراجع حل اختلاف منطقه آزاد کیش به اداره کار و خدمات اشتغال ارسال می شود مورد بررسی و رسیدگی قرار می گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به نقش محوری مناطق آزاد از نظر اقتصادی در کشورهای در حال توسعه افزود: قانون گذار با توجه به مقررات حاکم بر مناطق آزاد نسبت به معرفی فرصت های سرمایه گذاری اقدام می کند که این مهم زمینه ساز رونق اقتصادی می شود.

مرادیان یادآور شد: اداره کار و امور اشتغال مناطق آزاد از جمله جزیره کیش بر اساس آمار اعلام شده از تعداد ۷۱ پرونده هفت مورد نقض شده و بقیه آن ها مورد تایید قرار گرفته است که این مهم بیانگر اشراف کامل اداره کار و اشتغال جزیره کیش بر فعالیت ها است.

سرپرست اداره کل حوزه مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش نیز گفت: نقش دیوان عدالت اداری در نظام اداری و قضایی کشور بر کسی پوشیده نیست و وجود این مرجع تخصصی سبب می شود تا در تهیه بخشنامه و آیین نامه هایی که در قوه مجریه صادر شده دقت لازم به عمل آید.

محمد ثاقب فرد افزود: دیوان عدالت اداری در سنوات گذشته جهت استیفای حقوق مردم و فعالان اقتصادی آرای شجاعانه ای را صادر کرده و به نوعی وجود این دیوان ریل گذاری صدور تصویب نامه ها و آیین نامه هایی را در نظام اجرایی کشور تسریع کرده است.

وی یادآور شد: دیوان عدالت اداری با پشتوانه قانون اساسی و جایگاهی که در نظام قضایی و اداری کشور دارد به عنوان دیده بان قانون اساسی در نظام اداری کشور حضور دارد.

نشست تخصصی آشنایی با رویه های قضایی دیوان عدالت اداری در روابط کارگری - کارفرمایی مناطق آزاد تجاری با هدف تسهیل در فعالیت سرمایه گذاری و رونق کسب و کار برگزار شد.

در این جلسه مدیر عامل انجمن سرمایه گذاران و کارآفرینان، مدیرعامل جامعه هتلداران، رییس جامعه مشاورین املاک داران، رییس مجمع رنت کاران و رییس جامعه کلوپ دارا ن کیش حضور داشتند.

برچسب‌ها کیش کارگر سازمان منطقه آزاد کیش هرمزگان دیوان عدالت اداری

منبع: ایرنا

کلیدواژه: کیش کارگر سازمان منطقه آزاد کیش کیش کارگر سازمان منطقه آزاد کیش هرمزگان دیوان عدالت اداری دیوان عدالت اداری منطقه آزاد کیش مناطق آزاد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۹۸۰۸۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

منطقه ویژه اقتصادی «سهلان» رتبه نخست کشور را کسب کرد

به گزارش خبرگزاری مهر، در مراسم ویژه ای که برای اختتامیه همایش ملی مناطق آزاد تجاری و ویژه اقتصادی کشور با حضور خاندوزی وزیر اقتصاد، وحیدی وزیر کشور، عبدالملکی مشاور رئیس جمهور و دبیرشورای عالی مناطق و مدیران عامل، اعضای هیئت مدیره، معاونین و مدیران مناطق آزاد و ویژه در مشهد مقدس در نظر گرفته شده بود، از منطقه ویژه اقتصادی سهلان که توانسته بود رتبه اول در بین مناطق ویژه اقتصادی کشور در کلیه مباحث مطرح شده کسب نماید تجلیل به عمل آمد.

این رتبه با توجه به عملکرد شاخص‌های ارزیابی سال ۱۴۰۲ سازمان‌های مناطق ویژه اقتصادی به منطقه برتر تعلق می‌گیرد.

کد خبر 6091504

دیگر خبرها

  • مناطق آزاد کشور ؛ چالش ها وراهکارها
  • پای دیوان عدالت اداری به مصوبه دستمزد باز شد
  • احتمال تغییر رقم دستمزد کارگران در ۱۴۰۳ تقویت شد؛ آیا مصوبه افزایش حقوق کارگران باطل می‌شود؟
  • دیوان‌عدالت، رای به ابطال مصوبه افزایش حقوق کارگران می‌دهد؟/ میرغفاری: مزد ۱۴۰۳ مشروعیت خود را بین جامعه کارگری از دست داده است
  • مصوبه افزایش حقوق کارگران باطل می‌شود؟
  • دوگانگی مدیریتی در منطقه آزاد اروند سبب ناهماهنگی در اجرای امور کارگری
  • تشکیل سه پرونده برای بررسی امکان ابطال مصوبه حقوق و دستمزد کارگری ۱۴۰۳ / تبدیل حکم اعدام بابک زنجانی به ۲۰ سال حبس
  • احتمال تغییر رقم دستمزد کارگران در ۱۴۰۳ تقویت شد/ آیا مصوبه افزایش حقوق کارگران باطل می‌شود؟
  • منطقه ویژه اقتصادی «سهلان» رتبه نخست کشور را کسب کرد
  • دادگاه‌های صلح در تهران ایجاد شود