Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرآنلاین از چابهار : عبدالرحیم کُردی در آئین رونمایی از میدان سردار شهید نادر مهدوی با اعلام مطلب بالا افزود: شانزدهم مهر ماه امسال توفیق شرکت در مراسم یادواره بود شهدای نیروی دریایی سپاه را داشتم عزیزان موضوعی را مطرح کردند در ارتباط با نام‌گذاری میدان سردار شهید نادر مهدوی که افتخار ، عزت و از شهدای شاخص نیروی دریایی سپاه است ، خیلی حیفم آمد در محدوده ای که نیروی دریایی سپاه حضور موثری دارد میدانی به همین نام نداشته باشیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کردی خاطر نشان ساخت؛ حضور تاثیر گذار نیروی دریایی سپاه در محدوده منطقه آزاد چابهار به عنوان یکی از ضامنان امنیت دریا برای ما ضمن بستر سازی توسعه اقتصادی ، افتخار آفرینی در جنگ اقتصادی را نیز به همراه دارد.

مدیر عامل منطقه آزاد چابهار در ادامه افزود : انشالله این میدان برای همه ما یاد و خاطره حضور این عزیز را همیشه زنده خواهد کرد و روش و منش آن شهید بزرگمرد سرمشق زندگی ما باشد.

کردی گفت : توجهی که مقام معظم رهبری به نام ، یاد و روش شهدا برای زیستن و فعالیت کردن دارند الگوی ما برای ادامه راه این عزیزان است.

سرهنگ نوذری فرمانده پایگاه دریایی امام علی(ع) سپاه چابهار گفت : شهید نادر مهدوی از شهدای شاخص و به نوعی شاخص ترین شهید نیروی دریایی سپاه است، عزیزی که خودش و یاران شهیدش در نبرد مستقیم با آمریکای جنایتکار در خلیج فارس در طول جنگ تحمیلی شرکت داشتند و به نوعی آمریکا را در آن زمان در هم شکستند.

سرهنگ نوذری افزود : در مراسمی که ۱۶ مهر ماه امسال به مناسبت یاد واره شهدای نیروی دریایی سپاه داشتیم ، مدیر عامل منطقه آزاد چابهار اولین مسئولی بود که به درخواست ما مبنی بر نامگذاری این میدان لبیک گفتند که جا دارد از اقدام فرهنگی و اعتقادی ایشان تشکر کنیم.

46

کد خبر 1585999

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: مناطق آزاد امنیت اجتماعی نیروی دریایی سپاه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۹۸۰۸۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عقب نشینی ناوهواپیمابر و یک ناوشکن آمریکایی از دریای سرخ

نیروی دریایی آمریکا از عقب نشینی یک ناوهواپیمابر و یک ناوشکن خود از دریای سرخ خبر داد. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم، نیروی دریایی آمریکا عقب نشینی ناو هواپیمابر یوس اس اس دوایت دی آیزنهاور و ناوشکن یو اس اس گریولی را از  دریای سرخ به شرق دریای مدیترانه اعلام کرد.

الحوثی: بندر ایلات در پی حملات یمن به طور کامل تعطیل شده استحمله یمن به ناوشکن آمریکایی و کشتی اسرائیلی

این دو کشتی جنگی آمریکایی پس از عبور از کانال سوئز وارد شرق دریای مدیترانه شدند.

سایت USNI News وابسته نیروی دریایی آمریکا اعلام کرد که ناو آمریکایی، منطقه فرماندهی مرکزی آمریکا را بدون مجموعه ناو هواپیمابر ضربتی یا گروه آبی خاکی برای اولین بار از ماه اکتبر ترک کرده است.

نیروی دریایی آمریکا به عقب نشینی ناوشکن یو اس اس میسون و یو اس اس فلپین از دریای سرخ اشاره نکرده است.

عقب نشینی این کشتی های جنگی آمریکا در پی ادامه عملیات نیروهای مسلح یمن علیه کشتی های مرتبط با رژیم صهیونیستی اعلام شده است.

انگلیس از حمله موشکی به یک کشتی در سواحل یمن خبر داد

 

سازمان تجارت دریایی انگلیس: یک کشتی در 14 مایل دریایی واقع در جنوب غربی المخا یمن هدف دو موشک قرار گرفت و خسارتهایی به آن وارد شد.

متلاشی شدن یک پهپاد آمریکایی در سواحل یمن

یک مقام آمریکایی از متلاشی شدن یک پهپاد ام کیو9 متعلق به ارتش آمریکا در سواحل یمن خبر داد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • لحظه حمله پهپادی به میدان گازی کورمور عراق (فیلم)
  • بصیرت رهبری و سپاه پاسداران در پاسخ ایران به اسرائیل باعث درخشش جهان اسلام شد
  • عقب نشینی ناوهواپیمابر و یک ناوشکن آمریکایی از دریای سرخ
  • جوانی جمعیت نجات دهنده کشور از آینده هولناک کهنسالی است
  • مراسم سومین سالگرد شهادت سردار حجازی برگزار شد
  • سپاه در هر صحنه‌ای که وارد شد میدان پیروزی بود
  • مراسم گرامیداشت شهید منتظر قائم و شهدای مدافع امنیت در یزد
  • فرماندهی که در تمامی مسئولیت‌ها موفق بود
  • نیروی دریایی ارتش به داد سیل‌زدگان سیستان و بلوچستان رسید + فیلم
  • دیدار فرمانده سپاه شهدای آذربایجان غربی با مادر و خانواده طلبه مجاهد مرحوم حاجی حسینلو در خوی